כך תוכלי להעניק לשיער שלך ניחוח מיוחד ויוצא דופן

כך תוכלי להעניק לשיער שלך ניחוח מיוחד ויוצא דופן

טיפוח השיער הוא חלק משמעותי וכמעט בלתי נפרד משגרת היום-יום של נשים רבות בישראל, (וכן גם של לא מעט גברים) כאשר בימנו אלו ישנו מגוון עצום של תכשירי טיפוח ויופי המיועדים לספק מענה לעיצוב וייצוב השיער, לנפח שלו, לפתיחת תלתלים, להחלקה ועוד. גם את מרכיב הניחוחות לשיער לא שכחו יצרני מוצרי השיער ועל החלק הזה נרחיב בסיקור המיוחד הבא.

ניקיון וטיפוח השיער שלנו הוא אישו אשר מטופל אצל מרביתנו לרוב ברמה היומית, באמצעות תכשירי שמפו, מרכך לשיער, מסיכות הזנה וכו, וזאת למרות המלצות שונות של מחקרים הקובעים כי חפיפה יומית עלולה להוביל לייבוש השיער ופגיעה במעטפת ההגנה הטבעית שעל גבי השערה, לייבוש עור הקרקפת, לקשקשים ולגרד. הצורך בניקיון השיער ובתחושה שהוא נודף ריח נעים גוברת על ההמלצות הבריאותיות, זאת למרות שנשים רבות מעידות כי הריח הנעים שנידף מן השיער לאחר הרחצה, עמיד למספר שעות בלבד. מנגד אורח החיים הקדחתני של רובנו חושף אותנו למגוון ריחות וניחוחות במהלך היום, בניהם ריחות אוכל ותבשילים, עישון (גם אם פאסיבי), דלק, פיח ואחרים. כל אלו נוטים להידבק לשיער ולהעניק לו ריח פחות נעים המתקבע עד לאחר החפיפה הבאה.

אז כיצד ניתן לשמור על ריח שיער נעים ללא צורך בחפיפות מרובות?

תעשיית הביוטי והטיפוח זיהתה כאמור את הצורך של נשים בניחוח שיער נעים ללא תלות תדירה במקלחת ובחפיפה, ודאגה בשנים האחרונות להרחיב את קטגוריית טיפוח השיער עם סדרת מוצרים מיוחדת המספקת מענה לצורך חשובה זה, כאשר הפתרונות הבולטים בתחום הינם:

  • מיסט לשיער – תרסיס מיסט לשיער הוא למעשה תרסיס עדין, מבוסס מים, מינרלים ותמציות ריח, אשר נצמד אל השיער ומעניק לו ניחוח נעים, עדין ולא דומיננטי לאורך שעות ארוכות. המיסט אינו מרוכז יתר על המידה ואינו מאפיל על ריחות אחרים דוגמת בושם לגוף, דיאודורנט, תחליבי גוף או מוצרים אחרים, כי אם ממוקד בשיער הפזור והטבעי, מרחיק ממנו ריחות ומפגעים סביבתיים ומעניק לו ניחוח רענן. שימוש במיסט לשיער טומן בחובו מספר יתרונות:
  1. הפחתת הצורך במקלחות מרובות לשם חידוש ריח הסבון הנעים לשיער.
  2. המיסט מבוסס מים ללא שמנים או כימיקליים אשר נצמדים לשיער ומזיקים לו.
  3. בנוסף המיסט עשיר בלחות טבעית ומדגיש מראה רענן ונקי.
  4. וגם מגיע במגוון ניחוחות עדינים ונעימים ומאפשר בחירה על פי העדפה אישית.
  • בושם לשיער – גם תעשיית הבישום לא נשארה בצד ומציגה סדרת מוצרים הנשענת על טכנולוגיית הייצור של מוצרי הבישום הקלאסיים, תוך התאמה ייחודית של הריחות השונים והרכב החומר לשיער. הבושם לשיער מיועד לספק ריח נעים המתאים לשימוש הן על גבי שיער רטוב לאחר המקלחת לקיבוע ולשימור הריח לאורך היום, והן על גבי שיער יבש, לאורך היום, לטיפול במפגעי ריח ולחיזוק ריח הושם לאחר מספר שעות והתפוגגות שלו.

ההבדל העיקרי בין מיסט לבין בושם לשיער הוא בבסיס התמצית, כאשר בושם לשיער מבוסס אלכוהול, בשונה מתכשיר המיסט שמבוסס מים ומינרלים. החיבור בין ריכוז אלכוהולי גבוה לתמציות הריח יוצר תרסיס בעל ריח עמוק ודומיננטי יותר, מרוכז במיוחד, שיכול להשתלט על ריחות אחרים או פשוט להחליף את השימוש בהם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf