כיצד נקבע המחיר של ההובלה?

כיצד נקבע המחיר של ההובלה?

מאמר זה יפרט כיצד נקבע מחיר ההובלה והאם יש מקום למשא ומתן בנוגע למחיר ההובלה. עוד המאמר ממליץ לא לעבוד עם חברת ההובלה הזולה ביותר בשוק מכיוון שסביר להניח שזו תהיה חברה גרועה. לבסוף המאמר מסביר מדוע לא כדאי לבצע הובלה עצמאית ומדוע זה לא משתלם מבחינה כלכלית.

אם כן מחיר ההובלה נקבע על פי פרמטרים רבים כמו הגובה של הקומה בבית ממנו אתם עוברים והגובה של הקומה בבית אליו אתם עוברים. הרכוש שלכם משפיע גם הוא על עלות ההובלה וככל שיש לכם יותר רכוש ויותר רכוש כבד כך עלות ההובלה תהיה גבוהה יותר. לבסוף השאלה האם אתם אורזים לבד או עם חברת ההובלה משפיעה גם היא על עלות ההובלה. יש גם משמעות לשאלה האם אתם פונים אל אלטיזכן חדרה או לחברת הובלות מקצועית וגם זה משפיע על עלות ההובלה שלכם.

האם יש מקום למשא ומתן בנוגע למחיר הובלת הדירה?

יש יותר ויותר אנשים אשר מתעניינים בנושא של קניית תכולה של דירה אך רוב האנשים עדיין מעדיפים לא למכור את הרכוש שלהם אלא להעביר אותו באמצעות חברת הובלה. על רקע זה עולה השאלה האם יש מקום למשא ומתן בנוגע למחיר ההובלה או שמא זה מחיר קבוע? אם כן אתם צריכים להבין כי הדבר תלוי בחברה שמבצעת את ההובלה יש חברות אשר מוכנות למשא ומתן ויש חברות שלא מוכנות. מה שאתם צריכים לעשות זה להעלות את הנושא עם החברה ולראות האם היא תסכים לרדת במחיר או לא וכך להחליט האם לקחת את החברה הזאת או חברה אחרת.

אל תעבדו עם חברת ההובלה הזולה ביותר בשוק

אין ספק שאנו רוצים לשלם כמה שפחות ולענות על השאלה כמה עולה פינוי דירה בתשובה שכמעט וכלום. ובכל זאת אם אתם מנתחים את המצב אתם תגיעו למסקנה שחברה אשר לוקחת מחיר נמוך במיוחד ממה שנהוג בשוק היא חברה שלא כדאי לעבוד עמה. אם החברה לוקחת מחירים נמוכים באופן ניכר אזי זה סימן שהיא מבצעת עבודה גרועה ולכן היא חייבת להוריד את מחיר ההובלה. אז אנו לא נמליץ לכם לעבוד עם החברה היקרה ביותר בשוק אך כן נציין כי חברה זולה במיוחד צריך לעורר אצלנו את תמרורי האזהרה ולצלצל בפעמוני האזעקה ולכן לא כדאי לעבוד עמה.

מדוע הובלה עצמאית לא משתלמת מבחינה כלכלית?

הובלה עצמאית היא אופציה אם אתם מחפשים אחר קונה תכולת דירה יד שניה ואז אין לכם טעם בהובלה כמעט. לעומת זאת אם יש לכם רכוש רב אזי אתם לא צריכים לבצע הובלה עצמאית וזאת מכיוון שהובלה כזאת לא משתלמת. עליכם להבין כי בשביל הובלה עצמאית יש לזכור רכב וזה כבר מייקר את כל ההליך של ההובלה. לצד זאת אתם צריכים להבין כי הובלה עצמאית מחייבת אנשים מאוד חזקים שיסייעו לכם ולרוב האנשים אין את היכולות הפיזיות בשביל לבצע את ההובלה וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. לכן לא משנה איך נסובב זאת אנו נגלה כי הובלה עצמאית היא לא אפשרית וזה דבר שכדאי לקחת אותו בחשבון.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf