כיצד מתבצעת החלקה אורגנית ברמת גן

כיצד מתבצעת החלקה אורגנית ברמת גן

תמיד רצית לעשות החלקה אבל לא היית בטוחה איך זה עובד? הגיוני שזה יעצור אותך. הרי מדובר בשיער שלך, והדבר האחרון שתרצי זה להרוס אותו. במאמר זה, נסביר בדיוק כיצד מתבצעת החלקה אורגנית ברמת גן שלב אחר שלב, כדי שתביני בדיוק לאן את נכנסת – כמה זמן זה לוקח, באילו חומרים משתמשים מעצבי השיער, האם זה מסוכן, ועוד.

הכל על החלקה אורגנית ברמת גן

החלקה אורגנית ברמת גן או בכל מקום אחר בארץ, מתבצעת על פי מספר שלבים. מומלץ להמשיך לקרוא וללמוד עוד על התהליך, רגע לפני שתפקידו את השיער בידי אנשי מקצוע:

  • חפיפת השיער – בשלב הראשון תעברו חפיפה של השיער, בכדי לפרק את הקשרים בין החלבון ובין המימן. לאחר מכן השיער יעבור ייבוש קל בלבד באמצעות מגבת, כדי שיהיה אפשר להתחיל לעבוד.
  • ייבוש בפן – אנחנו עדיין לא בשלב ההחלקה, כעת השיער יעבור ייבוש באמצעות פן בלבד. לאחר מכן, יגיע האירוע המרכזי.
  • חומר ההחלקה – כעת הגיע הזמן למרוח את חומר ההחלקה על השיער! לאחר שכל שיערה תהיה ספוגה בחומר, יש לכסות את השיער בניילון נצמד או כל חומר אחר שישמור עליו במקום. המתנה קצרה של שעה עם כוס קפה טובה, היא כל מה שצריך לפני שעוברות לשלב הבא.
  • שטיפה חלקית – כעת, השיער יעבור שטיפה נוספת עם שמפו מיוחד, באופן חלקי. כלומר, לא מסירים את החומר כולו מהשיער, אלא רק חלק ממנו.
  • החלקה עם מחליק – כעת עוברים על כל השיער עם מחליק, בשלבים, בכדי להגיע למראה התוצאה הסופית. חשוב לוודא שהשלב הזה מתבצע על ידי איש מקצוע מעולה, כזה שיודע לאחוז במחליק מבלי לפגוע חלילה בקרקפת של לקוחותיו. השתדלו גם אתן לא לנוע יותר מידי, לא לבצע תנועות חדות ופשוט לנשום ולהירגע.
  • חפיפה נוספת – כעת נרצה להסיר את שאריות חומר ההחלקה שנותר בשיער שלנו. מדובר בחפיפה רצינית המשלבת לא רק מים, אלא גם שמפו וכן חומרים מזינים וטבעיים לשיער, שיעזרו לו להשתקם ולהחלים במהירות מתהליך ההחלקה.
  • ייבוש סופי – באמצעות פן, נייבש באופן סופי את השיער לתוצאה נראית לעין. חשוב לשים לב לתוצאה המיידית ובמידה והיא אינה נראית, לפנות למעצב השיער לבירורים. החלקה אורגנית ברמת גן ובכלל, חייבת להיראות לעין מיד.

תחליקי את זה

כעת כשאת יודעת עד כמה החלקה אורגנית ברמת גן היא תהליך קל, מהיר ופשוט יחסית שלא רק שלא פוגע בשיער אלא מזין אותו בחומרים טבעיים איכותיים – כל שנותר זה רק למצוא את מעצב השיער המקצועי שיגשים לך את החלום! חפשי אחר המלצות וביקורות אודות מעצבי שיער המתמחים בהחלקות שיער אורגניות, צרי קשר לייעוץ והיכרות ראשונית ובהתאם לתחושותייך, קבעי את התור להחלקת השיער הראשונה שלך!

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf