כיצד אפשר להיפטר מכתמים במערכות ישיבה?

בי פוסט

בי פוסט

מערכות הישיבה שלנו הכוללות כורסאות וספות הן כאלה שחשוב לשמור עליהן וזאת משום שהן משמשות אותנו בחיי היום יום.

אבל מה עושים במקרה של כתמים על הספות והכורסאות כמו כתמי שמן, שוקולד, כתמי אוכל, זיעה ועוד?

הנה כמה טיפים לשמירה על מערכות ישיבה וניקיון מהיר ונוח:

רבים יודעים כי עד כמה שהם ינסו לשמור על מערכות הישיבה שלהם – הם עדיין לא יוכלו לשמור עליהן לגמרי וזאת משום שבספות ובכורסאות משתמשים, יושבים עליהם ומה לעשות: לכסות את מערכות הישיבה בניילון נצמד זה דבר ששמור רק לנשים מבוגרות וחששניות.

עם זאת, אתם בוודאי רוצים לחיות את החיים וליהנות ממקסימום נוחות. אבל כדי לשמור על מערכות הישיבה נקיות אפשר לפעול בכמה וכמה דרכים, ביניהן:

הגנה על הספות – הגנו על הספות שלכם. כאשר ישנם מספר ילדים בבית נסו לפרוס סדין על הספות ובכך גם לאפשר לילדים חופשיות בהתנהלותם בבית. בנוסף מומלץ תמיד לבחור ספות אשר מתאימות לבתים עם ילדים ולבחור כאלה שדוחות כתמים ואפשר לנקות בקלות כמו גם להסיר את כיסויי הכריות ולכבס אותם בקלות.

ניקוי באמצעות חומרים טבעיים – נסו לנקות כתמים לאו דווקא באמצעות חומרי ניקוי כימיים, אלא באמצעות חומרים טבעיים. באמצעות חומץ או יין לבן ניתן להסיר כמעט כל כתם בנוסף אפשר לנקות ולחדש את הידיות והמשענות של מערכות ישיבה עשויות מעץ באמצעות צבע חידוש מקצועי.

ניקוי ספות מקצועי – בצעו ניקוי ספות מקצועי. כיום ישנם חברות המתמחות בניקיון מסוג זה והן מקנות את היכולת ליהנות מניקוי ספות מקצועי וכזה אשר מחזיר את מערכות הישיבה למצב חדיש ותקין. חברות המנקות ספות ומערכות ישיבה יוכלו גם לבצע תיקונים בתפרים ובבד במידה וישנו צורך בתיקונים כאלה.

כיבוס נכון של כיסויים – אם בחרתם בספות בעלות כיסויים נשלפים, בצעו כיבוס נכון של הכיסויים. בדקו מהן הוראות הכביסה ופעלו לפיהן בכך תוכלו לשמור על הספות שלכם בעלות מראה חדיש בכל זמן.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf