כובעים מודפסים – למי זה יכול להתאים?

כובעים מודפסים – למי זה יכול להתאים?

אם אתם מעסיקים עובדים, אנחנו בטוחים שתמצאו שהדפסה על כובעים יכולה להיות מאוד רלוונטית עבורכם, במיוחד כאשר אתם מוציאים את העובדים לטיול, ליום גיבוש, יום ספורט או כל פעילות גיבוש אחרת שנעשית במקום פתוח. כובע הוא פריט שימושי שיכול לשמש את העובדים שלכם לא רק עבור הטיול או הפעילות, אלא גם בהמשך הדרך.

יתרה מזאת, אם אתם מחפשים מתנה שימושית להעניק ללקוחות שלכם, כובע יכול להיות מתנה נהדרת. אגב, הוא גם יכול להוות פרסומת לכל דבר ועניין. חשבו על לקוחות פוטנציאליים שרואים את הכובע מתנוסס על ראשיהם של אחרים. סביר להניח שהם יסתקרנו ובהמשך אפילו עשויים להגיע אליכם ולרכוש מכם מוצרים או שירותים.

על איזה כובעים ופריטים משלימים אפשר לבצע הדפסה?

להלן הדוגמאות:

הדפסה על כובע טמבל – מדובר על הכובע הישראלי האולטימטיבי. הכובע הזה אידיאלי מאוד לטיולים, כי הוא מספק הגנה גבוהה מפני קרני השמש ולא רק לאזור הראש, אלא גם לעיניים ולעורף. אפשר לקפל אותו בקלות והוא לא תופס מקום רב.

הדפסה על כובע מצחייה – כובע שמשמש לטיולים אך לא רק. הוא פופולארי גם אצל בני נוער וכמו כן אצל ספורטאים. המצחייה שלו מספקת הגנה מפני השמש הלוהטת לאזור הפנים והעיניים וכמו כן הוא מנדף זיעה במהירות ובקלות.

הדפסה על בנדנה משולשת – מדובר על פריט שיכול לשמש לכל מיני דברים. יש מי שאוהב לקשור את הבנדנה לראש על מנת לקבל הגנה מקרני השמש, יש מי שאוהב להשתמש בה על מנת להתחפש ויש מי שאוהב להשתמש בה כפריט אופנתי. אפשר להדפיס על הבנדנה משני הצדדים.

הדפסה על חם צוואר וכובע צמר – מדובר על פריטים שימושיים מאוד בחודשי החורף. הם מחממים את הצוואר והראש, הם לא תופסים מקום והם נעימים למגע. אפשר להדפיס עליהם משפטים, תמונות, לוגואים וכו'. אלו פריטים מצוינים שאפשר לתת כמתנה לעובדים וכמו כן לצורך מיתוג וגיבוש.

הדפסה על כיפות – ניתן לראות כיפות מודפסות באירועים כמו בר מצווה או חתונה. מדובר על מזכרת נהדרת לאורחים שהשתתפו באירוע. אין ספק שזוהי דרך שיכולה להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

איך בוחרים חנות להדפסות?

בארץ פועלות חנויות המציעות שירותי הדפסה על כובעים ופריטים נוספים. מומלץ לבדוק המלצות על החנות (תוכלו למצוא אותן באתר האינטרנט של החנות, בגוגל ובפייסבוק), דירוג, מוניטין ושנות ניסיון. כמו כן, כדאי גם להתקשר לחנות ולשאול לגבי איכות מכשור ההדפסה וכמו כן לשאול האם יש קטלוג של דוגמאות להדפסה וזאת במידה ואין ברשותכם קובץ דיגיטלי שאתם רוצים להדפיס על החולצה). לאחר שמצאתם מספר חנויות רלוונטיות ושאלתם את כל השאלות הרלוונטיות לנושא ההדפסה, כדאי לבדוק את נושא המחיר. בדרך כלל, כאשר מדובר על הזמנות גדולות, המחיר אמור להיות יותר משתלם ואטרקטיבי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf