יש עתיד מקדמת בטיחות בבניה

יש עתיד מקדמת בטיחות בבניה

ח"כ עו"ד קארין אלהרר (יש עתיד), יו"ר הועדה לבקורת המדינה סיירה בעיר בחמישי האחרון עם חבר מועצת העיר עו"ד גלעד שריר ממפלגתה. שריר שמוביל באחרונה מבצע להגברת הבטיחות והאכיפה באתרי הבניה בעיר, נמצא בקשר רציף עם אלהרר בחודשים האחרונים בקשר עם מעורבות שניהם במחאת עושק הצהרונים ובמאמץ להוריד את המחירים, הזמין את הח"כית לאור מעורבותה בסכנות המנופים ולאחר שקיימה שני דיונים בועדה לבקורת המדינה רק לאחרונה בנושא.

שריר הזמין את אלהרר להתרשם במו עיניה בסכנות הכרוכות בבניה בסמוך למוסדות חינוך בצורך בהקמת גוף ממונה, מפקח שיקבע כללים ישימים וברי אכיפה בדבר בניה בכלל והקמת מנופים ברפט בסמוך לחצרות בתי ספר ומוסדות חינוך. במהלך ביקורה סיירו השניים באזור בית הספר ארנון בעיר, שצפוי לעבור בעצמו שיפוץ ענק החל מהקיץ הקרוב, אשר מצוי בסמוך לאתר בניה ובו שני מנופים. במהלך הסיור ניתן היה להרגיש את הסכנה עת אחד המנופים צודד להעביר ציוד כבד בסמוך לחצר בית הספר. שריר תהה כיד ניתן לפקח על הבטיחות בבניה כשזו תתבצע בתוך בית הספר בזמן שהתלמידים לומדים שם.

משם השניים עברו למרום נווה שם נפגשו עם קבוצת פעילים חברתיים בעיר ודנו בנושאים השונים שעל סדר יומה של העיר ועל היכולת להעזר בח"כ אלהרר לקידום ענייניה של העיר.

שריר סיכם את הביקור בהצלחה וציין כי הבטיח להעביר לח"כ אלהרר מידע מפורט אודות הנושאים עליהם הם דנו בכדי שהנושאים יעלו לדיון בכנסת במסגרת הועדה בראשותה וזאת על מנת להגיע לפתרון ולהפחית את הסכנה לציבור.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf