טיפים חשובים לשיווק עסק חדש

טיפים חשובים לשיווק עסק חדש

הקמת עסק חדש הולכת יד ביד עם צעדים נדרשים בשיווק. עסקים חדשים לא נהנים מיותר מדי תקופת חסד, כך שחשוב לפעול מהר ונכון. במקום להניח לדברים להתגלגל מעצמם (מה שבדרך כלל לא מביא לתוצאות מספיק טובות), השתמשו בטיפים שיעזרו לכם לשווק נכון את העסק החדש.

אל תנסו לחסוך בשיווק בתחילת הדרך

בהקמת עסק חדש, אל תנסו לחסוך בשיווק בתחילת הדרך. הביאו בחשבון שלוקח זמן עד שעסק מתחיל להיות רווחי באמת והיו מוכנים לכך שיתכן כי ההוצאות התפעוליות בתחילה נראות לכם גבוהות. זכרו שכל שקל שמושקע בתבונה בשיווק יעיל יחזיר את עצמו כפל כפליים בהמשך.

הגדירו אסטרטגיית שיווק יעילה

כשאנו מציעים שלא לחסוך בשיווק בתחילת הדרך, אל תבינו לא נכון: אנו לא אומרים שצריך לפזר כסף כאילו אין מחר. על מנת שתשווקו את העסק בצורה יעילה באמת, הגדירו תחילה אסטרטגיית שיווק יעילה. לדוגמא, הגדירו מיהם הלקוחות שלכם כך שתוכלו להסיק מכך לאן להפנות את מאמצי השיווק בצורה ממוקדת. לדוגמא, אפשר להאיץ את המודעות והבאז של עסק חדש על ידי חלוקת מתנות ממותגות אבל את המתנות הללו אין טעם לחלק לקהל שהעסק שלכם לא מדבר אליו. אם אתם פונים לקהל יעד צעיר, חלקו מתנות בקמפוסים, לא בבתי אבות (ולהפך, אם אתם משווקים מוצרים אורתופדיים).

נסו למדוד את ההצלחה שקוצרים מערוצי שיווק שונים

שיווק של עסק חדש כמעט תמיד יהיה נכון לבצע בכמה ערוצים שונים. לדוגמא, אם אתם משווקים על ידי מוצרי קידום מכירות, השלימו את השיווק גם על ידי קמפיין שיווק דיגיטלי או שלט חוצות במקום מרכזי. את ההצלחה של הפעילות בערוצי השיווק השונים נסו למדוד. לדוגמא, שאלו לקוחות חדשים כיצד הם נחשפו אליכם. אפשר לחלק שאלונים שיעזרו בכך. ערוץ שיווק שמוכיח יעילות, שווה להשקיע בו אפילו יותר.

שיווק הולך יד ביד עם מיתוג

עסק חדש שממותג בצורה מקצועית זוכה לתדמית משופרת והילה של הצלחה וערך. מתגו את עצמכם בדרכים שונים, למשל על ידי הזמנת לוגו מעוצב, במיתוג האתר, על ידי הגדרת ערכי המותג ושימוש במוצרים ממותגים.

חפשו הזדמנויות נוספות לשווק

כבעלי עסק חדש, הקדישו מחשבה לשיווק מקורי. חשיבה עסקית תצליח להוביל אתכם להזדמנויות עסקיות לשיווק, שלפעמים אפילו מומחי שיווק לא היו יכולים לחשוף לפניכם. לדוגמא, שיווק באמצעות שיתוף פעולה עסקי. נניח שהעסק שלכם מוכר מוצרי כושר. תוכלו לפנות למאמני כושר פרטיים ולחלק להם בגדי ספורט ממותגים. כך תצרו חשיפה טובה למותג, אצל המתאמנים. שיטה כזאת תניב לכם מכירות נאות, ללא צורך בהוצאה ניכרת.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf