טיפול שורש עושים רק אצל מומחה

טיפול שורש עושים רק אצל מומחה

זקוקים לטיפול שורש?

על בריאות לא מתפשרים!

על הליך הטיפול, הסיבה העיקרית לביצועו, הסימפטומים השכיחים ועלותו הכספית במסגרת טיפול אצל רופא מומחה- במאמר הבא

מהי הסיבה המרכזית לצורך בטיפול שורש?

אחד המקומות המועדים לפורענות רבה יותר בגוף האדם הוא חלל הפה. המזון אותו אנו צורכים אמנם מזין ומספק לגופנו צרכים חשובים והכרחיים, אך לא רק. מטבע הדברים, בין השיניים שלנו מצויות שאריות מזון המשמשות בין היתר חיידקים העלולים להוביל מצב של עששת, דלקת וחורים. כאשר הדלקת מתפשטת אל חלקה הפנימי של השן ואל שורשה, לא נותר מנוס מטיפול שורש.

ממה מורכב הטיפול?

טיפול שורש מורכב ממספר שלבים:

שלב א'- הסרת אזורי השן ההרוסים לאור הופעת העששת, ניקוי שורש ותעלות השן ושימוש בחומרים מסוימים לצורך השמדת הזיהום. בתום שלב זה, יתקיים חלל מלא או חלקי של השן.

שלב ב'- סתימת שורש או הרכבה של מבנה משקם.

שלב ג'- לצורך שמירה על בטיחות השן מכניסת חיידקים, מידת החוזק והאסתטיות, יניח הרופא המטפל כתר על השן המטופלת.

סימפטומים

-הפגנת רגישות. מתבטא בעיקר במאכלים/משקאות חמים או קרים.

-תחושת כאב בעת לעיסת מזון או נשיכה.

-הופעה של פצעים קטנים על החניכיים.

-הופעת סדקים על גבי השיניים.

-כאב או נפיחות של החניכיים.

-כהות של החניכיים.

-ריקבון חמור.

מהי עלותו של טיפול שורש אצל מומחה?

עלותו של טיפול שורש אצל רופא מומחה תלויה בחלק השן הדורש טיפול וכן במידת חומרתה של הבעיה.  אך אם נדון לרגע אודות הטווח הממוצע, מדובר על סך של 1500-2000, בהלימה למספר התעלות.

את טיפול השורש ניתן לבצע בשתי דרכים, האחת, באמצעות פנייה אל רופא העובד דרך קופת החולים בה אתם מבוטחים, והאחרת, על ידי רופא מומחה פרטי. יש שיטענו כי העבודה אותה עבודה והמחיר אינו אותו מחיר. אך האמת היא, שאכן המחיר אינו זהה, וטיפול דרך קופת החולים הינו מסובסד בהשוואה לטיפול פרטי. עם זאת, העבודה כלל אינה אותה העבודה. את מקצועיות הטיפול הקיימת אצל הרופאים הציבוריים אין להשוות למידת המקצועיות של רופא מומחה. אי דיוק באבחנה או בטיפול עלול להוביל למסקנות והליכים טיפוליים מוטעים או שאינם מדויקים ובמקרים מסוימים לנזק רב מהנזק הראשוני איתו הגיע המטופל אל חדר הטיפולים.

זקוקים לטיפול שורש? מחפשים מקצועיות לצד מסירות? כשד"ר אופיר זהבי בשטח, ניתן לעצור את החיפוש. רוצים לדעת יותר? לחצו כאן https://dr-ofir.co.il/

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf