טיפול בפיגמנטציה בלייזר – המרכזים המובילים בפריסה ארצית

טיפול בפיגמנטציה בלייזר – המרכזים המובילים בפריסה ארצית

אתם סובלים מכתמי פיגמנטציה באזור הפנים, המחשוף, הצוואר או כפות הידיים? מעוניינים להחזיר לעור את המראה האחיד והזוהר שלו? כדאי שתכירו את הטיפול החדשני בפיגמנטציה בלייזר, שיכול לסייע לכל אחד ליהנות ממראה עור צעיר ואסתטי יותר. מרכזי אתר דוקטור חן, הפרוסים בכל רחבי הארץ, מספקים לכל אחד את הפתרון המושלם לעור אחיד וחלק יותר. המרכזים משתמשים בטכנולוגיית הלייזר החדשה ביותר, תוך כדי מתן ייעוץ אישי והתאמת עוצמת הטיפול לגוון העור של המטופל.

מהי בעצם פיגמנטציה?

פיגמנטציה הינה תופעה הכוללת הופעת כתמים כהים או בהירים על העור, כתוצאה משינויים הורמונליים כמו הריון, השפעה גנטית, גיל או חשיפה מוגברת לשמש. כתמים אלו עלולים לפגום במראה האסתטי והאחיד של העור ולהעניק לו מראה מבוגר ופחות מושך. מסיבה זו בדיוק, אנשים רבים בוחרים לבצע טיפולים שונים, במטרה להחזיר את העור שלהם למצבו המקורי. כתמים אלו יכולים להופיע בכל אזור הפנים, הצוואר, המחשוף, הגב או כפות הידיים. הטיפול האידיאלי ביותר הינו טיפול חדשני בטכנולוגיית לייזר מתקדמת.

טיפול בפיגמנטציה בלייזר –  מה כדאי לדעת על התהליך?

טכנולוגיית הלייזר המתקדמת מאפשרת לכל אחד ליהנות מכל היתרונות של השיטה, באמצעות מספר טיפולים בודדים. כבר לאחד הטיפול הראשון ניתן לראות כי העור הופך לאחיד יותר, כתמי הפיגמנטציה נעלמים והעור מקבל מראה צעיר וזוהר יותר. טיפול באחד מהמכשירים המתקדמים ביותר בתחום- קנדלה, פוטונה, סינרון או לפומר, יובילו כל מטופל לתוצאות האפקטיביות ביותר עבורו. מכשירים אלו עומדים כמובן בכל התקנים המחמירים ביותר, לכן הם בטיחותיים לשימוש ומובילים לתוצאות מושלמות תוך מינימום טיפולים. מכשיר הלייזר שולח קרני לייזר מבוקרות לתוך תאי מלנין, שאחראים על יצירת כתמי הפיגמנטציה. כתוצאה מכך, הפיגמנט נהרס ומתחיל התהליך של התחדשות העור. ברוב הפעמים יש צורך בשניים או שלושה טיפולים, על מנת להגיע לתוצאה האידיאלית. הטיפול מתאים לכל סוגי העור, אינו כרוך בתופעות לוואי או בצלקות ואינו מכאיב.

כל היתרונות של טיפול בפיגמנטציה בלייזר

  • הטיפול מאושר על ידי משרד הבריאות האמריקאי, הוא עומד בתקנים המחמירים ביותר ואינו כרוך בתופעות לוואי. אין שום סיכון לצלקות או לסימנים על העור, בסיום הטיפול.
  • הטיפול אינו כואב, הוא אינו מצריך טשטוש או הרדמה ולכן הוא מתבצע בקליניקה ולא בחדר ניתוח. עוצמת המכשיר זהה לזו של טיפול פילינג כימי, המטופל יכול לחוש חום או תחושת צריבה עדינה בלבד.
  • התוצאות מהירות ונראות כבר במהלך השבוע הראשון של הטיפול. אין צורך בטיפולים חוזרים ונשנים, היות ולרוב מספיקים 2 – 3 טיפולים בלבד.
  • הטיפול אינו יקר, המחיר משתנה בהתאם לגודל האזור ויכול לנוע בין מספר מאות ₪ בלבד.
  • ניתן לבצע את הטיפול בכל ימות השנה ועל כל גוון עור אפשרי.
  • בסיום הטיפול המטופל נהנה מעור צעיר, בריא, זוהר ואחיד יותר.

לסיכום, טיפול בפיגמנטציה בלייזר יש לבצע בקליניקה מתקדמת בעלת ציוד משוכלל ואנשי מקצוע מנוסים. מרכזי אתר דוקטור חן ישמחו לספק ייעוץ והדרכה, ללא תשלום וללא התחייבות, בכל אחד מ- 18 הסניפים הפזורים ברחבי הארץ. הטיפול נעשה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, על מנת להבטיח תוצאות מושלמות במחיר משתלם. לתיאום ייעוץ צרו קשר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf