טיול מאורגן ליער השחור למשפחות – חוויה מושלמת

טיול מאורגן ליער השחור למשפחות – חוויה מושלמת

היער השחור שבדרום מערב גרמניה, סמוך לגבול שלה עם צרפת ולגבול עם שווייץ, הוא אחד המקומות היותר מתאימים לחופשה משפחתית שמחה. כדי למצות את הפוטנציאל חשוב לבחור נכון טיול מאורגן ליער השחור למשפחות שכולל את כל האטרקציות המרכזיות של אזור זה.

האטרקציות האהובות על הילדים

טיול מאורגן ליער השחור למשפחות מתחיל בטיסה למינכן, פרנקפורט, שטוטגרט, בזל או ציריך, שמכולן ניתן להגיע תוך זמן קצר יחסית ליעד עצמו. בחלק מהמקרים תבקרו באטרקציה מעניינת כבר בעיר שבה תנחתו – כך למשל בפרנקפורט אפשר ליהנות מביקור בגנים בוטניים מרהיבים או בסיור בעיר עם רכבת ציורית מוצלחת, במינכן כדאי לבקר בארמון נימפנבורג ואילו בשטוטגרט מומלצת טירת הוהנצולרן.

כשמגיעים לאזור היער השחור עצמו מגלים מיד למה הוא אידיאלי לחופשות משפחתיות ובעיקר נהנים בשלל אטרקציות שגורמות לילדים להתמוגג ולהתלהב. בפרט כדאי לוודא שהטיול המאורגן כולל ביקור בשטיינוואסן פארק (לונה פארק מוצלח במיוחד), באקווה-כיף שבשלוחסה (פארק המים המעולה שעל שפת אגם משובב נפש), ברכבת ההרים שבהר האסנהורן (שימו לב – העלייה על הרכבת שמתפתלת לאורך 3 ק"מ במורד הר זה מיועדת לבני ובנות 8 ומעלה ובתנאי שגובהם מעל 140 ס"מ, כשעוד אופציה היא להצטרף להורים בקרונית שלהם) ובפארק החבלים שבפלדברג (עם אטרקציות אתגריות לכל הגילאים ובמגוון רמות קושי).

הטבע המופלא

מרכיב משמעותי נוסף בכל טיול מאורגן ליער השחור למשפחות הוא כמובן טיולים במקומות שההגדרה "יפים" עושה להם עוול. כמעט כל טיול מאורגן יכלול את מפלי טריברג (סדרת מפלים בגובה של עד 163 מ' עם המון מסלולי הליכה נינוחה סביבם), את שלוכזי (אגם מלאכותי בגובה 1,000 מ' שניתן להשתכשך בו, לטייל סביבו באופניים, ללכת ברגל, לשוט באגם ועוד), את טיזיזי (עוד אגם מומלץ, בלב יער עבות), את הינטרצארטן (כפר ציורי לא רחוק מטיטיזי וסביבו מסלול טיול מעגלי של כ-1.5 ק"מ שיגרום לכם להרגיש כמו באגדה קסומה) ואת ראפנה שלוכט (עוד מקום לא רחוק מטיטיזי – זהו נקיק צר שמתפתל בין קירות תלולים אל חווה נאה, כשבדרך זורם נחל וישנם גם מפלים, ובקיצור פיסת טבע מושלמת).

מה עוד כולל טיול מאורגן ליער השחור למשפחות?

אזור היער השחור מציע עוד מגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה: מוזיאונים מעניינים (המוזיאון הפתוח, מוזיאון דגמי הרכבות, מוזיאון השעונים ועוד), מרחצאות מפנקים (שהמוכר שבהם הוא זה שבבאדן באדן אבל ישנם עוד רבים מוצלחים לא פחות), ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf