חופשה בחול עם ילדים: השכרת וילה באיטליה

חופשה בחול עם ילדים: השכרת וילה באיטליה

לא כל כך קל למצוא מקום לחופשה משפחתית, שיענה על כל הדרישות שלכם: וילה ידידותית לילדים, נוחה, מתוחזקת היטב וממוקמת בנוף איטלקי קסום.

אם גם אתם מחפשים וילה לחופשה באיטליה – למשל כדי לבלות בטוסקנה עם ילדים – גלישה ברשת, סקירת הווילות המוצעות באזור, וקריאת חוות הדעת שרשמו האורחים ששהו במקום, היא דרך טובה להתחיל לתכנן את החופשה שלכם. אבל לפעמים היא לא מספיקה.

אלא, שפעמים רבות, לאחר שעות של גלישה באינטרנט אתם עשויים לגלות כי רוב ההצעות שמצאתם, פשוט לא מתאימות לצרכים שלכם.

למרבה המזל, יש היום חברות מקוונות המתמחות בארגון חופשות משפחתיות ומציעות לכם מגוון של פתרונות לינה בוילות באיטליה, אחת המדינות היפות בעולם.

חברות אלה מציעות מבחר של חופשות משפחתיות לילדים בכול הגילאים, כמו: טיול ברומא עם ילדים, סוף שבוע באחת מאותן וילות באגם גארדה הקסום, או בילוי משפחתי בוילה מפנקת בטוסקנה היפהפייה.

חופשה עם הילדים בווילה – יתרונות

שלא כמו שהייה במלון טיפוסי, השכרת נופש בווילה באיטליה מציעה לכם את כל הנוחות של הבית, כולל מטבח ושירותים רבים אחרים. לגבי התאמות אחרות, תוכלו לבחור בווילת יוקרה או בווילה עם בריכת שחיה וכדומה.

וילה מציעה יתרונות רבים בהשוואה לבית מלון, הנה כמה מהם:

  • מחיר – עבור משפחה עם ילדים, וילה פרטית תהיה זולה באופן משמעותי בהשוואה לאתר נופש או בית מלון.
  • שירות – אין צורך להמתין לשירות החדרים, או עד שהכביסה תחזור אליכם אחר הצהריים.
  • מזון – תארו לעצמכם בר-בי-קיו באתר נופש פרטי, או אפילו חופשה שמציעה יותר מ-5 כוכבים: טלוויזיה בכבלים, נגני DVD, אינטרנט אלחוטי חינם, מטבח מאובזר, פינת מנגל ועוד. וילות רבות מציעות מתקנים כמו: סאונה, חדר משחקים, בריכה ושולחן ביליארד… ואפילו לא תצטרכו לחכות שעתיים בתור למשחק.
  • פרטיות – אתם רוצים להתהלך בשטח הווילה הפרטית לבושים בבגד יום, או להישאר כל היום בחלוק? אתם רוצים להאזין למוסיקה שלכם או לצפות בסרט ב-DVD? אין בעיה.

ואם אתם רוצים חדר כושר פרטי או חדר הקרנת סרטים פרטי, בווילות רבות ניתן למצוא מתקנים יוקרתיים שכאלה.

  • מיקום – רוב הווילות ממוקמות באזורים מהיפים בעולם, עם נוף לים, לפעמים אפילו על אי פרטי, או עם נוף הררי קסום. וילות אלה נועדו בדרך כלל למקסם את האזורים המשותפים בווילה, סלון, מרפסת או פטיו, המשקיפים על הנוף המדהים ביותר, וחדרי שינה עם דלתות הנפתחות לנופים עוצרי נשימה.
  • יוקרה – בימים אלה, קיימת תחרות אדירה בשוק הווילות לנופשים. המשמעות היא, שעל מנת שהווילה תישאר רלוונטית, הבעלים חייבים להשקיע ללא הרף באיכות הריהוט ובשאר האביזרים, ולספק רמה של יוקרה שאותה לא תוכלו למצוא ברוב בתי המלון. לפיכך, רוב הווילות להשכרה באיטליה מעוצבות בטעם טוב והן נוחות מאוד למגורים.
  • שלווה – האם גם אתם נרתעים מהבריכות העמוסות בבתי המלון עם ההפעלות הרעשניות בבוקר ואחר הצהריים, אלה שהופכות את החופשה לסיוט אמתי? בווילה פרטית, שעות הערב המוקדמות, ברגע שבו השמש מתחילה לשקוע, יכולות להיות השעות הטובות ביותר בחופשה שלכם. דמיינו את עצמכם נרגעים עם ג׳ין וטוניק ליד הבריכה, כשהילדים משחקים במים להנאתם, ואתם מקשיבים למוזיקה שאתם אוהבים. אלה שעות רוגע שלא יסולאו בפז.
  • אבטחה – רוב הווילות להשכרה מציעות רמה גבוהה של אבטחה. ברובן יש כספת בחדר, אבל אם תשאירו את המחשב הנייד או האייפד על המיטה, ואת משקפי השמש או הארנק על השידה, בדרך כלל לא צפויה לכם שום בעיה. כשאתם בווילה, גם אתם וגם הרכוש שלכם מוגנים מפני פגיעות וגניבות.
  • לנפוש מחוץ לעונה – כשאתם יוצאים לחופשה מחוץ לעונת התיירות, וילות באיטליה יכולות להציע לכם דילים מדהימים ממש, במיוחד אם אתם גמישים מבחינת תאריכי החופשה, או אם אתם מזמינים חופשה ברגע האחרון. אולי מזג האוויר עלול לפעמים להיות גשום, אבל עדיין תוכלו ליהנות מווילה מפוארת, בתקוה לימי שמש חמימים ונעימים.

וילות מציעות הרבה יותר מאשר רק אתר נופש, אבל אנשים רבים מתייאשים מלחפש וילה בעצמם, להזמין ולשלם פיקדון לפני היציאה לחופשה. בנוסף, יש אנשים שרואים בחופשה בוילה לא יותר מאשר חופשה בשירות עצמי. אבל קחו בחשבון שווילות יוקרה הן אכן כאלה ותזכו בהן לחופשה נהדרת.

מומלץ גם להשתמש בשירותיה של חברה שמתמחה בהזמנת חופשות בווילות באיטליה, שתוכל להציג בפניכם את כל ההצעות והאפשרויות הקיימות והמתאימות לצרכים שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf