חברתך הטובה מתחתנת? כך תכתבי לה את הברכה הכי אישית שיש!

חברתך הטובה מתחתנת? כך תכתבי לה את הברכה הכי אישית שיש!

קשה לפעמים למצוא את המילים הנכונות
כתיבת ברכה היא מלאכה מורכבת. נוסף על כך שהיא דורשת היכרות מעמיקה עם האדם אליו היא נכתבת, היא דורשת לא פחות גם סבלנות, יצירתיות והתמדה. יום החתונה של החברה הכי טובה שלך הוא ללא ספק מועד חגיגי ומיוחד ובהתאם, אחד שברכה אישית מהלב יכולה לעשות בו לחברתך הרבה שמח.

אז מה כדאי לשלב בברכה?
האמת היא שברכות לכלה מגיעות בשלל סגנונות כתיבה וניסוחים – החל מברכות ארוכות ונוגעות לב או ברכות מצחיקות ועד לברכות קצרות וקומפקטיות. ועדיין, כל עוד הברכה כתובה מהלב, זה לא באמת משנה. בשביל לעזור לך לכתוב את הברכה המושלמת, ריכזנו עבורך כמה דברים שכדאי לך לקחת בחשבון במלאכת הכתיבה. בהצלחה!

העלי זיכרונות משותפים
יום הנישואין של החברה הטובה שלך הוא יום של התחלות חדשות והתרגשות אבל חשוב לא פחות – גם במידה מה מדובר ביום של סיכום תקופת הרווקות שלה. בברכה תוכלי לדבר על הדייטים הגרועים שהיו לה, על הזיכרונות המשותפים שעברתן ועל הרגעים המצחיקים שבלעדיהם הקשר שלכן לא היה נראה אותו הדבר.

התייחסי לדרך שעברה עם הארוס שלה
חשוב לא פחות, תתייחסי לדרך המופלאה שחברתך עברה עם הארוס האהוב שלה. תספרי על איך נראתה מהצד ההתאהבות הראשונית שלה בו, על האהבה העמוקה שנראית לכל מי שמביט מהם מהצד ועל האמונה שלך ביכולת של הקשר המיוחד שלהם לעשות לה הרבה שמח.

תדברי על הרגעים המופלאים שעוד מחכים לה
תתייחסי לעתיד – למשפחה המופלאה שהיא ובן זוגה עתידים להקים, לרגעים המיוחדים שלכן כחברות טובות גם לאחר החתונה ועל הדרך המיוחדת שצפויה לה במרוצת הזמן.

תזכירי לה עד כמה את אוהבת אותה
ואולי הכי חשוב – תזכירי לה עד כמה את אוהבת אותה. יום החתונה הוא אמנם יום מרגש במיוחד, אבל מדובר ביום מפחיד. בסופו של דבר חתונה היא אבן דרך משמעותית בחיי כל אדם ולשמחה ולהתרגשות מלווים לא פעם חששות, תהיות ומחשבות. תזכירי לה שאת כאן בשבילה לכל דבר, שאת אוהבת אותה הכי שיש ושאת תהיי לעד החברה הכי טובה שלה, גם לאחר החתונה – זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל בימים כאלה זה דבר שכנראה ישמח אותה לשמוע בקול.

ואם המילים פשוט לא באות?
אם את יושבת מול הדף וההשראה פשוט לא באה, אל תאמרי נואש. ראשית, תוכלי למצוא מבחר אדיר של ברכות אונליין באתרי ברכות כמו עדן ברכות, שיוכלו לתת לך השראה. בנוסף, אם בכל זאת את מסתבכת – תוכלי תמיד לגשת לאיש מקצוע שיכתוב ביחד איתך את הברכה. השילוב של ההיכרות המעמיקה והאהבה שלך כלפי חברתך עם מיומנות הכתיבה של איש המקצוע שבחרת, יבטיחו את הברכה המושלמת. בהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf