השתלת שיער בישראל לעומת טורקיה: איך תדעו איפה לעבור את ההליך?

השתלת שיער בישראל לעומת טורקיה: איך תדעו איפה לעבור את ההליך?

בשנים האחרונות, גברים רבים שסובלים מנשירת שיער כבר יודעים שאין להם שום סיבה לחיות עם המצב כפי שהוא, כי בעידן של טכנולוגיה מתקדמת שמתפתחת כל הזמן, גם תחום השתלות השיער התקדם והתפתח והטיפולים הזמינים זוכים להצלחה מסחררת. כך שההתלבטות היחידה היא מה ההבדל בין השתלת שיער בישראל לעומת טורקיה.

והנוסחה ברורה: הטיפולים בישראל זמינים בחירים גבוהים, לעומת הטיפולים בטורקיה, שזמינים במחירים זולים במיוחד. לאיכות, אגב, אין שום קשר עם המחיר, ומחקר קצר בנושא יגלה לכם שטיפולי השתלות שיער בטורקיה זהים באיכותם לטיפולים המתבצעים בישראל או בכל מקום אחר בעולם, אם לא ברמה גבוהה יותר.

מיטב אנשי המקצוע ממתינים לכם

בואו נדבר רגע על מומחיות הרופאים שמבצעים את הטיפולים. אם אתם מאמינים שטיפולי השתלת שיער בישראל לעומת טורקיה יניבו תוצאות טובות יותר, כדאי שתחשבו שוב. הליכים אלו מתבצעים בטורקיה בתדירות גבוהה הרבה יותר מכפי שהם מתבצעים בארץ, ואלפי גברים עם נשירת שיער מגיעים למדינה מדי שנה, מרחבי העולם, על מנת להגשים את חלומם על שיער מלא ויפה.

ועוד משהו. הרופאים הטורקים בקיאים במגוון השיטות להשתלת שיער, ויש להם את המומחיות והבקיאות בהליכים העדכניים והחדשים, שלרופאים הישראלים עדיין אין.

השתלת שיער בישראל לעומת טורקיה: שאלת המחיר

טורקיה היא מעצמה בינלאומית בתחום טיפולי השתלות שיער, ואם אתם מתלבטים אם לעבור השתלת שיער בישראל לעומת טורקיה, חשוב שתבינו שעם כל הכבוד להתקדמות הישראלית בתחום הרפואה, בתחום השתלות שיער לרופאים הישראלים יש עדיין הרה מה ללמוד, מה שמביא אותנו לשאלת המחיר.

טורקיה מציעה את הטיפולים במחירים זולים באופן משמעותי לעומת המחירים המוצעים בארץ. כך, למשל, מחיר טיפול השתלת שיער בישראל נע סביב 12,000-30,000 ₪, לעומת אותו טיפול שמוצע בטורקיה, וזמין במחירים שנעים בין 6,000-10,000 ₪, כן, כולל שירותי ההסעות, הטיסות, והשהות בבתי המלון.

אם אתם חוששים להגיע לטורקיה בגלל שיקולים פוליטיים, כנראה שלא הייתם בישראל בשנים האחרונות

כשגברים מתחילים לשקול לעבור טיפולי השתלת שיער, אחת האפשרויות הבולטות שהם נתקלים בהן היא השתלת שיער בטורקיה. עלויות המחיה בטורקיה זולות מאוד, וזוהי גם הסיבה למחירים הזולים של הטיפולים. אם שיקול המחיר אינו השיקול העיקרי שלכם, ואתם חוששים להגיע לטורקיה מפני שאינכם בטוחים עד כמה האזור בטוח, תנוח דעתכם.

ראשית, אם פיגוע טרור הוא שמדאיג אתכם, כנראה שלא הייתם בישראל בשנים האחרונות. ושנית, הטורקים רגילים לתיירות הישראלית הרגילה והרפואית ואף אחד לא יראה בכם מטרה לפיגוע אם תסתובבו עם סממנים יהודיים. שנית, קחו בחשבון שהממשלה הטורקית תלויה בתיירות השתלות השיער, ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שתתקבלו בברכה.

ליווי צמוד במשך כל הטיפול

קרוב לוודאי שעכשיו יש לכם כבר תשובה ברורה למדי לשאלה מה עדיף: השתלת שיער בישראל לעומת טורקיה, והחלום על שיער חדש מתחיל להיראות קצת קרוב יותר למציאות. זה הזמן להתחיל לבחור את המרפאה המתאימה והרופא שיש לו מוניטין מצוין.

ברגע שתבחרו את המרפאה המתאימה לביצוע ההליך, ותיצרו קשר עם הרופא והצוות המטפל, תעברו שיחת היכרות קצרה בטלפון, ואם תימצאו מתאימים להליך, תוזמנו לפגוש את הרופא פנים אל פנים, להתייעץ, לעבור בדיקה פיזית מעמיקה יותר, ולהרכיב את תוכנית הטיפול שתתאים לדפוס נשירת השיער שלכם, ולהעדפותיכם.

בשורה התחתונה, מחכה לכם חוויית טיפול משתלמת, מקצועית, ומהנה

טיפולי השתלת שיער בטורקיה מציעים חוויה מהנה שלא תשכחו גם שנים לאחר שתעברו את הטיפול. החוויה של שיער בריא, מלא ויפה מחכה לכם במרחק של טיסה קצרצרה ושלושה ימי חופשה בארץ אקזוטית, היא שמנחה ישראלים רבים להבין ששאלת טיפולי השתלת שיער בישראל לעומת טורקיה היא שאלה רטורית.

במהלך החופשה הקצרה שלכם בטורקיה, תשהו בבתי מלון מודרניים, עם אירוח מופתי, שכולל שירותי הסעות משדה התעופה אל המלון ואל המרפאה שבחרתם לעבור בה את הטיפול. אז כן, אתם יכולים להתחיל לפנטז על המסע שלכם לקראת הגשמת החלום על השיער המושלם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf