השכרת אוהלים לאירועים ולאבלים רק עם אוהלי נועם

השכרת אוהלים לאירועים ולאבלים רק עם אוהלי נועם

השכרת אוהלים ברמות הגבוהות ביותר! אוהלי PVC איכותיים עם הצללה מלאה, קירוי מלא והגנה מקסימלית מאיתני הטבע לכל אירוע! ניתן להשתמש בהם בכל ימות השנה, כולל בחורפים! מעוניינים לדעת מה צריך להיות באוהל האבלים שלכם על מנת לכונן בו מנהג אבלות בן שבוע ימים? כל הפרטים החשובים אודות השכרת סוכות אבלים ואוהלי אבלים במאמר מידע אחד!

התאמה מלאה של האוהל לכל אירוע

ממש כמו בשירות הפקות באולם או בגן אירועים, גם כאן המתכונת דומה. נציגי החברה יסייעו לכם לבחור אוהלים לאירועים להשכרה על פי הצרכים המתאימים לכם: כמות האורחים, זמן השהייה הנדרש באוהל, וכד'. בהתאם לכך, ייבחר עבורכם אוהל אשר יוכל לשמש אתכם לשבוע האבל או לאירוע שתבחרו ליזום.

בנייה, הרכבה ופירוק של האוהל במועדם

אחד השירותים החשובים ביותר הוא שירות הבנייה, וכל מה שמסביב: הרכבה, ופירוק בעת הצורך. אוהל PVC הוא מוצר כבד: מאד כבד. היריעה לבדה לא ניתנת להרמה עצמאית ודורשת עבודת צוות בשל עובייה הרב שמעמיס על משקלה. זו המשמעות של שהייה לשבוע ימים, או מספר שעות, באוהל שמרגיש כמו בית. אוהל כזה חייבת להרכיב אך ורק חברה מקצועית בעלת ניסיון בתפעול אוהלים לאירועים להשכרה מבד PVC.

הטמעת תשתיות פנים באוהל

שרשראות תאורה, כסאות ושולחנות, מקררים ניידים, מזגנים ניידים, מצננים, מאווררי מתכת, תנורים ועיטורי שולחן כמו מפות וראנרים הם התשתיות הנדרשות לכינון כל אירוע, סטנדרטי ומנהג אבלות כאחד. תשתיות אלו מסייעות לא רק לשהות באוהל לטווח קצר אלא לקיים בו שגרה כמו ביתית בטווח הארוך, בין אם זה לאירוע של כמה שעות, לאירוע פסטיבל בן יומיים או 3 או ישיבת שבעה לשבוע שלם. עבור השכרת אוהל לאירוע מחיר אינו רק בד ועמודי האוהל, אלא גם שירות ההרכבה, ההתקנה והשכרת התשתיות השונות אשר נדרשות לקיום השגרה המיוחדת.

מחירים נגישים ושירות מצוין לכל לקוח ולקוחה

עוד יתרון בעבודה עם חברת השכרת סוכות אבלים ואוהלי אירועים הוא היתרון השירותי: מחירים לא יקרים, שירותים מהטובים בשוק, תשתיות על בסיס מוצרי איכות שנבחרו בקפידה והכל על מנת להפוך את האירוע או את שבוע האבל שלכם לאירועים ברי קיימא ברמה מוצלחת.

אוהלי נועם – החברה שלכם לאוהלי PVC לכל מטרה

אוהלי נועם הנה חברת בוטיק המתמחה בכל התחום של השכרת אוהלי PVC. חברת אוהלי נועם שמה לה למטרה לקדם כל אירוע עבור כל לקוח: שבוע אבלות, שבת חתן, ואירועים פרטיים מכל סוג. השכרת סוכת אבלים או אוהל לאירועים היא משימה המצריכה יד מקצועית של חברה מקצועית ואת זה בדיוק תספק לכם אוהלי נועם, אחת החברות המובילות בענף אוהלי ה- PVC.

מאחורי חברה זו ניסיון אדיר עם התנהלות עם אוהלי PVC, ועל כן אתם תזכו למענה הטוב ביותר עבורכם ועבור האורחים שלכם. בואו לממש אירוע מוצלח עם אוהלי נועם באוהל איכותי ומענג!

צילום: shutter stock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf