הצדעה משפחתית – גלעד שריר

הצדעה משפחתית – גלעד שריר

חבר מועצת העיר עו"ד גלעד שריר (יש עתיד) הוא לא רק נבחר ציבור צעיר ופעלתן (40 בנובמבר הקרוב) אלא גם משרת מילואים פעיל.

שריר שהינו בוגר גדס"ר גולני משרת במילואים החל מחומת מגן בגדוד סיור של פיקוד צפון עד לתפקידו האחרון שם כקצין אג"מ, אז החליט שהוא רוצה להמשיך ולתרום ועבר ליחידה מיוחדת של פיקוד דרום שם הוא משרת מזה מספר חודשים כמג"ד. שריר ששרת בשנה האחרונה כמעט 40 יום בשירות מילואים פעיל צופה שהשנה הוא יחצה את רף ה- 60 יום – "רף אותו לא חציתי מאז ימי חומת מגן" מודה שריר, אך באותה נשימה הוא אומר כי הוא "גאה לשרת בתפקיד ליבה משמעותי וחשוב באחת מיחידות הצבא המשמעותיות ביותר" ומוסיף כי על אף הקושי הרב והפגיעה במשפחה בעבודה ואף בהתנדבות כנבחר ציבור, "אין ספק שזו שליחות לא פחות חשובה ואני גאה לבצעה".

Haztdaa--Sharir

שריר שרק לפני כשבוע רץ עם קציניו במכון וינגייט במסגרת אימון כושר ("לא האמנתי שבגיל 40 אעשה שוב את "אסון טבע" שהוא יראת החי"רניקים וחבל 6 מטר…") מציין שהוא חושב שאין מדובר בנטל אלא בזכות שניתנה לו לפקד על גדוד לוחמים, במילואים ומדגיש שמדובר בהווי שונה לגמרי מזה הקיים בצבא הסדיר, במילואים נוצר קשר ותחושת שליחות אמיתית, הנעת חיילים בגדוד מילואים דורשת מנהיגות אחרת, שהרי בניגוד לצבא הסדיר, במילואים, בסוף בסוף מדובר בהתנדבות ומי שירצה יצליח להתחמק.

"אישית" אומר שריר, "אני לא נאבק – מי שרוצה להיות אצלי ביחידה יהיה ומי שלא אנו נפרדים לשלום, אני רוצה איתי את המחויבים והערכיים שבלוחמים. " זה אגב המוטו שמוביל אותי בכל תחום הן בעבודה וכמובן בניהול העירוני בו בעיני ברגע שנכנסים עסקנים ולוביסטים שונים אנו עלולים לאבד את הסיבות האמיתיות שבגינן לבצע את התפקיד החשוב ולהשפיע" מוסיף שריר כשלא מצליח להתאפק מלערב גם את הביצה המקומית בנושא.

שריר חזר והדגיש אהבתו והערכתו הרבה לאשתו ולילדיו על ההקרבה, ההבנה, החיבוק והפרגון על אף הקשיים הרבים ששירות המילואים שלו בכמעט 20 השנים האחרונות הביא עמו והקשיים שעוד יגיעו עקב תפקידו כעת "האמת שהופתעתי שהם הסכימו להצטלם לשלט של דובר צה"ל כי חשבתי שהמילואים זה בעיקר מעמסה עליהם, אני שמח שהם גם קצת גאים בעשייה הזו ומודה להם על התמיכה והאהבה"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf