הסרת שיער בפנים ברמת גן: שיטות טיפול עם תוצאות חלקות

הסרת שיער בפנים ברמת גן: שיטות טיפול עם תוצאות חלקות

שיעור יתר בפנים היא תופעה שנשים רבות מתמודדות איתה ורבות מהן מתביישות להודות בכך. הן מנסות להסיר את השיער באמצעות תכשירים, גילוח, חמצון השיער ושיטות אחרות, אבל לא מצליחות להסיר את השיער בצורה שתמנע צמיחה מוגברת או תותיר סימנים וזיפים.

היום יש שפע של אפשרויות ושיטות הסרת שיער בפנים שיכולות להעניק תוצאה טובה יותר – ולהבטיח פנים חלקות לאורך זמן. הנה כמה שיטות טיפול המבטיחות מראה אסתטי וחלק יותר לפנים.

אפילציה

אפילציה היא אחת השיטות הותיקות להסרת שיער. נשים רבות לא יודעות שאפשר לבצע הסרת שיער בפנים באמצעות אפילציה ולהגיע לתוצאות טובו מאד. נשים רבות לא מוצאות שיטה מתקדמת להסרת שיער בפנים מכיוון שמדובר בשיער בהיר מאד. בעלות שיער בהיר אינן יכולות לבצע את כל הטיפולים להסרת שיער ולכן הן מחפשות פתרון אחר.

אפילציה מאפשרת להן לבצע הסרת שיער בפנים ולהבטיח מראה חלק ונקי. בניגוד לטכנולוגיות הלייזר וה-IPL שעובדות הכי טוב על שיער כהה, אפילציה צורבת את שורש השערה ומונעת צמיחת שערה מחדש גם אצל נשים בהירות שיער.

הסרת שיער בפנים באמצעות אפילציה מתבצעת רק במכונים מורשים ועל ידי קוסמטיקאיות בעלות הכשרה לכך. חשוב להקפיד לבדוק לפני הטיפול שהגעתן למקום איכותי ומקצועי שבו מכשור אפילציה מתקדם.

הסרת שיער ב-IPL

זוהי טכנולוגיה מתקדמת המבוססת על קרני אור. המכשיר משדר קרני אור שמשמידות את שורשי השערה ומונעות את צמיחתה. זהו טיפול דומה לטיפול הסרת שיער בפנים בלייזר, וכמוהו הוא מתאים בעיקר לנשים בעלות שיער כהה.

הטכנולוגיה הזו הופכת יעילה לאחר כמה טיפולים ולכן לרוב ייקבעו סדרות טיפולים בהתאמה אישית לכל מטופלת בהתאם לצורך. הטיפול מתחיל מאלחוש קל ולאחריו משתמשים במכשיר כדי להגיע לשורש השערה, שמטיפול לטיפול הופכת דקיקה יותר עד שהיא מושמדת. התוצאה היא מראה חלק ואסתטי.

הסרת שיער בפנים בשיטת YMAX

שיטה זו היא שיטה מהפכנית שמאפשרת לנשים בעלות שיער פנים בכל דרגה להסיר את השיער המיותר. הסרת שיער בפנים באמצעות השיטה הזו מתאימה במיוחד לנשים בעלות שיער חום או שחור – כיוון שהיא מבוססת על קליטת פיגמנט, ולכן עשויה שלא לקלוט את הפיגמנט הבהיר.

הטיפול מתבצע על ידי גלים של קרני אור שנשלחים אל זקיק השערה באמצעות מכשור מיוחד. בניגוד לשיטות אחרות שמחייבות לגלח את הפנים, כאן אין צורך בגילוח. הגלים גורמים לשערה להתחמם ונמסה עד לגובה פני העור. לאחר מכן החום צורב את זקיק השערה ומנתק אותו מנים הדם – כתוצאה מכך אין צמיחה חוזרת של השערה.

יש לא מעט שיטות הסרת שיער בפנים – אך לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות. הדרך הכי בטוחה לבדוק מה מתאים לך, היא להגיע למכון להסרת שיער שמציע כמה מהשיטות האלו ולקבל ייעוץ מהי השיטה הטובה ביותר עבורך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf