הנדסה לגבהים חדשים 

הנדסה לגבהים חדשים 

עבודות הנדסה בגובה הינם תחום בהנדסה ובנייה שתופץ תאוצה בעקבות התאוצה בבניה ושיפוץ שעוברים על מדינת ישראל בשני העשורים האחרונים, מבלי עדות לעצירה בעתיד הקרוב והרחוק.
אנשים שמעוניינים להיכנס לתחום הנחשק, חייבים לעמוד במספר תנאים כאשר המרכזי ביניהם הוא החזקת תעודה של עוסק מוסמך לעבודות הנדסה בגבהים, לאחר סיום קורס ייעודי בנושא.
על מנת להיכנס לתחום ההנדסה שיטיס אתכם לגבהים חדשים ויספק לכם את הידע, ההכשרה וההסמכה הנדרשים על מנת לעבוד בגבהים. עבודה בגובה יכולה להיות העתיד שלכם וכרטיס הכניסה שלכם לעולם מרתק ומתגמל. 

חוק עבודה בגובה 

בשנת 2008 חוקק חוק על ידי כנסת ישראל שמהסדר את נושא העבודה ובפרט עבודות הנדסאיות הנעשות בגבהים, בעיקר בתחום הבנייה. על פי החוק עובד המבצע עבודות בגבהים מחויב בתעודה בתוקף על מנת להיכנס לתחום ההנדסה בגובה. תעודה שניתן להרוויח לאחר קורס מקיף באחד מבתי הספר המוכרים על ידי משרד התחבורה ומשרד התמ"ת, קורסים שמועברים על ידי אנשי מקצוע אמין, מיומן בתחומים העיוניים והמעשיים, בהם התלמידים מצופים לשלוט בסוף הקורס. 
חוק עבודה בגובה חוקק על מנת לתת מענה לשני סוגיות, סוגיית הביטחון של הצוות שעוסק בעבודות של הנדסה בגובה וסוגיית המקצועיות שמבקשת ליצור סטנדרט קבוע לרמת העבודה בה מתבצעות עבודות הנדסיות בגובה בישראל. עבודה בגובה על פי החוק נחשבת לעבודה שהנפילה ממנה גבוה משני מטרים. 

עבודה בגבהים 

עבודות הנדסיות המתבצעות בגבהים כוללות בעיקר עבודות בנייה כגון: בדיקות בטיחות, עבודות מנוף, מפעילי מכונות שונות, נאמני בטיחות ובודקים מוסמכים של אביזרי הרמה ובנייה שונים.
מתוך המגוון הרחב הזה כל פרויקט בנייה ותחזוקה של מבנים זקוק נואשות למהנדסי גובה ולכן הביקוש בשוק גדול מההיצע של אנשי מקצוע מוסמכים בתחום. עבודה בגובה על פי חוק בישראל חייבת להיעשות רק על ידי איש מקצוע מוסמך המחזיק בתעודה בתוקף. בנוסף תחום ההנדסה לגובה ממשיך להתרחב בשל תמורות שונות בתחום הבנייה בארץ ישראל ובעולם כולו, כאשר תו התקן לבטיחות עבודה בגובה נחשב לאחד מתווי התקן המחמירים בעולם ומזכים את מהנדסי הגובה הישראלים, במוניטין של אנשי מקצוע איכותיים, אמינים ומסורים. 

מכללת הנדסה בגובה הכתובת שלכם לגבהים חדשים 

הנדסה בגובה הוקמה מתוך החזון של המהנדס אלון שמש, לספק מסלולי הכשרה שונים למהנדסים חדשים וותיקים שמעוניינים להיכנס אל תחום ההנדסה בגובה. מסלולי הכשרה איכותיים, יעילים ושעומדים בכל התקנים של מדינת ישראל לעבודות הנדסה בגובה.
הנדסה בגובה הוקמה בשנת 1996 כבית הספר הראשון בישראל למקצועות בטיחות הבנייה ומאושרת מאז בתו התקן כבית הסר האיכותי והמשתלם ביותר במדינת ישראל ללימוד התחום.
אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר, להציץ באתר ולהיכנס לתחום ההנדסה בגובה בעודכם מצוידים בכל הכלים וההסמכות הדרושות על מנת לעבוד בתחום הנחשק. 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf