המגדל השני בגובהו ברמת גן יוצא לדרך

המגדל השני בגובהו ברמת גן יוצא לדרך

מגדל בס שיתנשא ל-55 קומות ותוכנן על ידי משרד מילוסלבסקי אדריכלים אושר בוועדה המקומית רמת גן.

לקו הרקיע של רמת גן עומד להתווסף מגדל נוסף: מגדל באזור הבורסה ברמת גן, אשר יתנשא ל-55 קומות ויקרא מגדל בס. המגדל אושר בוועדה המקומית רמת גן. המגדל בתכנון משרד מילוסלבסקי אדריכלים יכלול שימושים מעורבים של מסחר, ציבורי ומשרדים.

המגדל, שייבנה על מגרש תחנת הדלק "עלית" ברחוב ז'בוטינסקי בצמוד לצומת הרחובות ארלוזרוב ואבא הלל, יכלול 600 מ"ר של מסחר, 60,600 מ"ר של משרדים. המגדל יתווסף לעשרות המגדלים בבורסת היהלומים כגון: מגדל "משה אביב", מגדל "אבגד", מגדל "יהלום" ומגדל "מכבי", והוא ממוקם בסמיכות לפתח הכניסה והיציאה של תחנת הקו האדום של הרכבת הקלה .אפשרויות החנייה במגדל מגוונות וכוללות חניה רובוטית שהכניסה אליו הינה מרח' המעיין. וחניית אופנים רובוטית אשר תמוקם בכניסה לבניין ברח' ז'בוטינסקי, בסמוך לכניסה לתחנת רכבת הקלה.

האדריכל גיא מילוסלבסקי: "בעיצוב המגדל ביקשנו לתת תחושה ברורה של גוף הנדסי פשוט מחופה כולו בזכוכיות והנראה כאבן יקרה המושחזת בפאותיה הצרות. חלק בלתי נפרד מהתכנית הינה התייחסות של המגדל אל המרחב הציבורי שסביבו, הן בשל קרבתו אל מקום הכניסה אל תחנת הקו האדום, והן בשל סמיכותו אל שכונת המגורים "ראשונים" שמדרום לו. זאת באמצעות קירוי רח' המעיין (שנמצא מתחת למפלס רח' ז'בוטינסקי) כך שיווצר רצף דרכי הולכי רגל אל רחובות השכונה וממנה אל רח' ז'בוטינסקי ומערכות ההסעה ההמונית.

לדברי דורון ועודד בס בעלי הקרקע ויזמי הפרויקט: "צומת עלית מהווה את דרך הגישה העיקרית למרכז תל אביב מרמת גן ופתח תקווה. בשנים האחרונות הצומת משנה את פניו עם תנופת תכנון ובניה של מגדלים שישנו את קו הרקיע של רמת גן. אנו שמחים על אישורו, ומאמינים שהוא יהווה מנוף עירוני וכלכלי חשוב".

בתמונה: מגדל בס סתכנון  |  האדריכל: גיא מילוסלבסקי  |  קרדיט: viewpoint

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf