היתרונות בחשבוניות ממוחשבות

היתרונות בחשבוניות ממוחשבות

לא משנה אם אתם בעלי עסקים חדשים או וותיקים, כנראה שאתם לא אוהבים להתעסק יותר מדי באדמיניסטרציה. ותכלס, זה מובן. אנחנו לא מכירים בעל עסק אחד שמתלהב מהעשייה של מאחורי הקלעים יותר מהתפעול הפרקטי.

עסקים גדולים יותר יכולים להרשות לעצמם לשכור עובד, (מאחלים לכם שתגיעו לשם בקרוב) ועד שזה יקרה, אתם צריכים לעשות את זה בעצמכם. מה שכן, אף אחד לא אמר שזה צריך להיות עניין מסובך – חשבוניות ממוחשבות יכולות להפוך את התהליך כמעט לכיף.

יש המון כלים דיגיטליים שיכולים לעזור לעסקים לצמוח, תוכנה להפקת חשבוניות ממוחשבות היא אחת מהם. אפשר לתפעל אותה בקלות, יש לה מגוון פונקציות, והיא חוסכת לא מעט זמן וכסף.

בסופו של דבר, לא משנה מה תחום העיסוק שבחרתם לעצמכם, ניהול חשבונות הוא חלק אינטגרלי מהעשייה היום יומית. לפני ואחרי כל עסקה, יהיה עליכם להפיק מסמכים עסקיים: הצעת מחיר, דרישת תשלום, קבלה או חשבונית. ואם יש לכם את האפשרות, למה לא לעשות את זה אונליין?

הדפסת מסמכים זה פאסה, היום שולחים את המסמכים ללקוחות או ספקים ישירות לוואטסאפ או למייל, בלחיצת כפתור אחת דרך מחשב או סמארטפון.

אל תישארו מאחורה

פעם, על מנת לנהל חשבונות כמו שצריך, עסקים היו צריכים להחזיק במלאי של נייר, מדפסות, דיו, מגרסות, תיקיות, שטח אחסון. או בקיצור: כאב ראש.

לא רק שהדבר היה גורם לבלגן שלם וקושי לנהל מעקב נכון אחרי הוצאות והכנסות, אלא שכמות הפסולת שכל עסק היה מייצר הייתה אדירה.

היום (הודות לטכנולוגיה), אנחנו יכולים להתנהל קצת אחרת, ועל הדרך לעשות קצת טוב לסביבה.

כמעט רוב מוחלט של עסקים חדשים שקמים בכל שנה, בוחרים להשתמש בתוכנה לניהול חשבונות באונליין. הצפי הוא שבשנים הבאות, לא יהיו עוד עסקים שמשתמשים בנייר לצרכים האלה.

תוכנה שמגיעה עם יתרונות עצומים

אם מקודם דיברנו על שליחת מסמכים בקלות לכל לקוח או ספק, דעו שהיתרונות של התוכנה לא נגמרים בזה. התוכנה מאושרת לשימוש על ידי הרשויות, ומרכזת עבורכם בעצם את כל המידע הפיננסי.

זה אומר דבר פשוט: בכל רגע נתון אתם יכולים לבדוק את תזרים המזומנים, לשלוט בהכנסות ובהוצאות, ולתכנן את הצעד האסטרטגי הבא.

כל מסמך שאתם מפיקים נשמר במערכת ומסתנכרן עם הנתונים הקיימים. בכל נקודת זמן תוכלו להפיק דו"חות רווח הפסד, להגדיר ריטיינרים קבועים, לפקח על סטטוס ההזמנות וכו'.

ומעבר לזה, התוכנה מגיעה עם עוד כמה יתרונות:

-יש לה ממשק אינטואיטיבי שלא מצריך שום ידע קודם או ניסיון.

-את כל המסמכים ניתן לעצב על פי עקרונות המיתוג של העסק שלכם (תוכלו להוסיף להם לוגו ולצבוע אותם בצבעים הנכונים).

-המסמכים מגיעים עם חתימה דיגיטלית מאובטחת.

-היא תהפוך את העסק שלכם לידידותי לסביבה (דבר שמשפיע על ההחלטה של לא מעט צרכנים מהדורות הצעירים).

-היא מאפשרת סיכום שנה חלק יותר, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לתת לרואה החשבון שלכם את הפרטים, הוא יתממשק עם המערכת, יפיק את הטפסים שהוא צריך, ויוכל לבצע את הקיזוז מול הרשויות בצורה טובה יותר.

-חודש ראשון ללא עלות!

כמעט כל בעל עסק שואף להפוך את העסק שלו לחברה גדולה שתורמת לעולם, מייצרת מוצרים (או שירותים) נפלאים, מתבססת והופכת לרווחית. החוכמה היא לדעת להשתמש בכלים שיכולים לעזור לעסק לגדול.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf