הטיול הקיצי המושלם בצפון

הטיול הקיצי המושלם בצפון

הקיץ כבר ממש כאן וההקלות בסגר הקורונה מאפשרות לנו סוף כל סוף לצאת ולטייל קצת בחיק הטבע הישראלי, ליהנות מהפריחה וממקורות המים השונים אשר הופכים אטרקטיביים יותר ויותר מיום ליום, ככל שהטמפרטורות מטפסות. צפון הארץ הוא אחד האזורים המתבקשים ביותר לטיול קיצי בחיק הטבע, בראש ובראשונה בגלל מקורות המים המרעננים הרבים שניתן למצוא בו. כך תרכיבו לעצמכם את הטיול הקיצי האולטימטיבי בצפון הארץ –

הכי קרוב שאפשר לטבע – קמפינג בצפון

העצה הראשונה שניתן בנוגע להרכבת בטיול הקיצי המושלם בצפון היא לנסות ולוותר, גם אם ללילה אחד בלבד, על בתי מלון, צימרים וחדרי הארחה, וללכת על צורת הלינה אשר מקרבת אותנו אל הטבע יותר מכל צורה אחרת – קמפינג. אינספור תיירים ישראלים וזרים מגיעים מדי שנה לעשות קמפינג בצפון, כאשר הלינה באוהל בחיק הטבע היא חוויה מרנינה ומרוממת אותה קשה לחקות כאשר לנים בבית מלון או בצימר.

לא חסרים מיקומים אטרקטיביים ביותר לקמפינג בצפון, החל מאזור הכינרת ועד לגליל העליון, מהשמורות השונות שלאורך נהר הירדן ויובליו ועד למקומות מסודרים לקמפינג לאורך שביל ישראל.

כמובן שחופשה הכוללת קמפינג בצפון מצריכה מעט יותר תכנון וציוד, דוגמת אוהל ושק שינה, אך יש גם מקומות מסודרים שדואגים לכם לכל הציוד. גם כשאתם לבדכם ובמיוחד כאשר יוצאים לחופשה יחד עם ילדים – קמפינג בצפון זו ללא ספק צורת הלינה המרגשת והמהנה ביתר, זו אשר תחזיר אתכם הביתה עם זיכרונות נעימים ובלתי נשכחים, גם למשך שנים רבות קדימה (גם אתם אולי זוכרים בחיבה לילות של שינה באוהלים בטבע יחד עם ההורים?… במידה ולא – זה הזמן לנסות!)

אטרקציות מים, קיאקים ואבובים

המרכיב המשמעותי השני הנדרש לצורך הרכבת החופשה הקיצית האולטימטיבית בצפון הוא אטרקציות מהנות וייחודיות לצפון, אשר יהפכו את יום החופשה למהנה ומעניין.

כמובן שכאשר מדובר בחופשה קיצית כדאי מאוד שהאטרקציות הללו יכללו מים קרירים ומרעננים, וההמלצה הטובה ביותר בהקשר זה היא אטרקציות של רפטינג, קיאקים ואבובים בירדן. מדובר בפעילות חצי ספורטיבית (ניתן לעשותה גם בעצלתיים ובלי להתאמץ יותר מדי – פשוט לתת לזרם הנעים לקחת אתכם…) המשלבת רחצה במים המרעננים של הירדן, יחד עם התרגשות והנאה מניווט הקיאק/אבוב שלכם ושל הילדים.

אינספור משפחות, זוגות, יחידים וקבוצות חברים עוברים מדי שנה בקיאקים ובאבובים של הירדן, ורובם ככולם יוצאים עם חוויה חיובית ובלתי נשכחת, מכל בחינה שהיא. זו פעילות שמתאימה למי שרוצה לנוח ולנפוש (כאמור – לא חייבים אפילו לחתור…), למי שמעוניין בפעילות ספורטיבית, למשפחות עם ילדים קטנים יחסית, לקבוצות חברים שבאות ליהנות יחדיו, לזוגות צעירים המעוניינים בשיט רומנטי לאורך הנהר וכו'.

לסיכום, אם הגיע זמן החופשה השנתית שלכם ואתם מעוניינים לתכנן חופשה קיצית מושלמת בצפון הארץ, אינכם צריכים לעשות הרבה וצאו לקמפינג בצפון שלבו פעילות קיאקים וארוחה במסעדה טובה, ואתם מסודרים…

צילום: קייקי בלום

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf