הזול הוא היקר? סוגי מצברים לרכב

הזול הוא היקר? סוגי מצברים לרכב

אף פעם לא נעים להתקע עם מצבר תקול, אך יש מצבים בהם פשוט אין ברירה. לאחר מספר שנים שעשיתם שימוש במצבר יש צורך להחליפו כיוון שהוא סיים את חייו. פעמים רבות עולות השאלות איזה חברה תציע לכם את המצבר הטוב ביותר ובמחיר הוגן? קיימות מספר חברות בשוק המצברים בישראל שמציעות מצברים באיכות גבוה.

כיצד יודעים שהמצבר ברכב מת?

כאשר מצבר מסיים את תפקידו, זה יקרה לרוב לאחר שימוש בו של שלוש – ארבע שנים. ראשית, כאשר תנסו להניע את הרכב תחוו רעש של תקתוקים כאשר תכניסו את המפתח לסוויץ' או שתחוו קושי בהתנעה. שנית, תוכלו לראות את לוח המחוונים עמום ומזגן או עוצמת הקול ברדיו גם ייחלשו ואף ישבתו. במקרים כאלו, תהיו חייבים להחליף את המצבר הישן בחדש. אנו ממליצים לכם לפנות לחברה מוכרת וידועה בשוק המצברים בישראל ולמנוע מעצמכם תקלות מיותרות בעתיד עם מצבר לא טוב, מה גם שתצטרכו להשקיע קצת יותר במותג שיספק לכם מצבר אמין עם אחריות מלאה.

סוגי מצברים לרכב

קיימים סוגים שונים של מצברים לרכב:

מצבר עופרת חומצה – המצברים הרגילים שמותקנים ברוב הרכבים, בנויים על בסיס פעולה של נוזל כימי בתוך המצבר (הנוזל נוצר כתגובה של פעולה בלוחות המצבר). מצברים אלו יכולים להחזיק הרבה זמן על המדף אבל כאשר רוצים להתחיל את חייהם, יש למלא אותם בנוזל חומצה ובממוצע הם יחזיקו עד שלוש שנים.

מצבר ג'ל – בשונה ממצבר חומצה עופרת, מצבר ג'ל הינו מצבר אטום שלא דורש טיפול ותחזוקה או הוספה של מים. מצברי ג'ל מיועדים לרכבים חשמליים, לרכב תפעולי, לקלנועיות, יאכטות ועוד. היתרון של מצבר ג'ל שהוא עמיד בפני תהליכים של פריקה וטעינה, הוא אינו פולט עדים של חומצה, עמידות מפני קפיצות וזעזועים.

מצבר סטארט סטופ EFB – מורכב ברכבים שקיימת בהם טכנולוגיית סטארט סטופ אשר מפיחתה את זיהום האוויר כאשר מכבה את הרכב בעת הגעה אל פקק או רמזור. מצברי EFB מאופיינים בהגדלת החיים של המצבר ומונעים קיצור בלוחות הקיימים במצבר. הם אינם דורשים תחזוקה או טיפול מיוחד.

מצבר סטארט סטופ AGM – בדומה למצבר EFB, מצברי AGM גם הם נוצרו בעקבות הטכנולוגיה המיוחדת של סטופ סטארט. מצברים אלו הינם אטומים וגם הם לא דורשים טיפול מיוחד.

תוקף אחריות על מצבר – למה זה חשוב?

תוחלת החיים של מצברים עומדת בממוצע על 3 שנים, כמובן שזה מושפע מהרגלי הנסיעה השונים של כל אחד ואחד, היקף הנסיעות, תדירות הנסיעות, מספר מערכות חשמליות המורכבות בתוך הרכב. עליכם לוודא שאתם מקבלים אחריות על המצבר החדש של 12 חודשים לפחות וכמובן שיש באפשרותכם לממש את האחריות בכל סניפי היצרן ברחבי הארץ.

בטח אתם תוהים היכן ניתן לרכוש מצבר איכותי במחיר נוח?

קיימים מספר חברות שיספקו לכם מצבר איכותי ואמין, ביניהם חברת מצברי שנפ אשר קיימים כבר 70 שנה ומובילים באיכות המצברים שהם מספקים. שנפ פועלת למען איכות הסביבה ועומדת בכל דרישה שקיימת לחוק אוויר נקי. לחברת שנפ קיימות מספר נקודות הפזורות בכל רחבי הארץ, שם ניתן לממש את האחריות יצרן –חיפה, אילת, אזור, נתניה, טבריה ועוד סניפים רבים. את מצבר שנפ ניתן למצוא אצל חשמלאי רכב, מוסכים, חנויות מצברים ואביזרי רכב והמצבר יגיע עם אחריות של 12 חודשים עד 24 חודשים. אנו ממליצים לכם להשתמש בשירות מצבר שנפ עד הבית שיעזור לכם לחסוך כסף רב וזמן יקר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf