הגיעו עד הבאר ו… לא שתו

הגיעו עד הבאר ו… לא שתו

לאחר הזכייה בגביע המדינה ויתרון הביתיות בסדרת הגמר החלום על דאבל לרמת חן היה נראה מציאותי וריאלי מבחנת קבוצת הנשים של רמת חן, אחרי שאיבדה את יתרון הביתיות באשדוד העלו הילוך וניצלו את הערב עד תום עם היכל מלא הצליחו הצהובות מאשדוד להשאיר את צלחת האליפות אצלן בפעם הרביעית/

המשחק עצמו נפתח עם שתי שלשות של האורחות מרמת חן, אך לאחר כמעט 4 דקות ללא סל, אשדוד עלו על הלוח עם צמד שלשות משלהן של טיפאני הייז, וסל של פרסלי הרים למהפך צהוב.

הייז הייתה השחקנית של הרבע הראשון, והייתה בלתי ניתנת בו לעצירה לאחר שסיימה אותו עם 15 נקודות! וסיימה את הרבע עם 23-18 לחניכות של עדן ענבר.

גם הרבע השני התחיל טוב עבור אשדוד עם שלשה של שי דורון שקבעה 26-18, אך ריצה של רמת חן צימקה את ההפרש ל2 בלבד.

פרסלי לקחה את המושכות ברבע השני וביחד עם ווילר סיימה אשדוד את המחצית עם 40-32 לאחר 20 דקות.

מי שחלם על קאמבק של רמת חן, התבדה. המומנטום של אשדוד נמשך גם ברבע השלישי, בעיקר הודות למשחק הגנה מופלא. שלשה של נעמה שפיר העניקה לקבוצתה יתרון שיא במשחק (38:54). רמת חן לא קלעה סל שדה במשך שש דקות. בסיום הרבע: 44:56 מבטיח למארחת.

שתי הקבוצות שיחקו מפוזר ברבע הרביעי, זה עזר כמובן לאשדוד ששמרה על יתרון דו-ספרתי לאורך 10 הדקות האחרונות. רמת חן נראתה כמו קבוצה שמשחקת בלי אנרגיה, דווקא במאני-טיים וסל של דורון, חצי דקה לבאזר, סגר עניין. בסיום: 62:71 לאשדוד, שזוכה באליפות.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf