האם יש יתרונות במחולל חמצן ביתי או זה של בית החולים?

האם יש יתרונות במחולל חמצן ביתי או זה של בית החולים?

העובדה היא, שלא ניתן להתקיים ללא חמצן – כאשר, לחמצן יש תפקיד חשוב ומשמעותי, הבא לידי ביטוי בעובדה שהוא מהווה כמרכיב שיש לו השפעה על כל התהליכים הן הביולוגים והן הכימיים בגופינו.
החמצן מסייע לסילוק רעלים לאספקת אנרגיה לתאים, לוויסות החומציות בגוף והוא אף מספק הגנה על המערכת החיסונית.
כאשר, אנשים מתמודדים עם מחלת ריאות או עם הפרעות הקשורות בנשימה, סובלים מריכוז חמצן נמוך בדם שלהם ובמקרים רבים, הם זקוקים למחולל חמצן, בכדי לקבל סיוע על המחסור בחמצן. לעיתים נושא החמצן והנשמה עלה גם בטיפול בחולי קורונה.
כמובן, שבכדי לדעת באופן וודאי שאכן יש צורך באותו מחולל החמצן, יש לפנות תחילה לרופא – כאשר, הרופא עורך את הבדיקות הנדרשות, מספק את המידע לגבי הגדרות השימוש באותו המחולל ומדריך כיצד להשתמש בו.
הסוגים השונים של מחוללי חמצן ביתיים
מחולל חמצן נייח – מיועד לשימוש ביתי והוא מתוכנן להוות כפתרון מתאים לאספקת חמצן סדירה. בכדי להפעיל מחולל חמצן מסוג זה, נדרש חיבור לשקע חשמל – בגלל זה לא תמיד יהיה פשוט לנייד את המחולל הנייח ממקום למקום.

מחולל חמצן נייד – בלא מעט מצבים, החולה יוכל לעשות שימוש במחולל חמצן נייד בנוסף למחולל החמצן הביתי הקבוע (במרבית המקרים המחולל יהווה למעשה כמוצר משלים). מה שמאפיין את המחולל הנייד,  זאת האפשרות לקחת אותו בקלות ממקום למקום, ללא הצורך לדאוג לתלות במקור חשמל – כך שגם במקרה של טיולים או אירוח בבתים אחרים, ניתן יהיה להשתמש במחולל החמצן וליהנות מתחושה של חופש.

איך מחולל חמצן ביתי יכול לשפר את חייהם של המשתמשים בו?

מחולל חמצן ביתי הן נייח והן נייד יכול לשדרג במידה רבה את חייהם של המשתמשים בו.
בין היתרונות מהם יכולים ליהנות המשתמשים:

  • בכוחו של מחולל החמצן לאפשר למשתמשים להרגיש טוב יותר, להיות פעילים יותר ולהפחית את הבעיות הקשורות לקשיי נשימה.
  • מחולל חמצן ביתי יכול לשפר את איכות השינה והסיבה לכך טמונה בעובדה שלרמת החמצן יש נטייה לרדת בשעות הלילה, במהלך השינה.
  • מחולל חמצן נייד יכול לתרום לחיי החברה, לבילויים ולתחביבים  – במקרים מסוימים, אף ניתן לטוס לחו"ל עם מחולל חמצן נייד – כאשר, כל מה שצריך לעשות זה להשיג אישורים ייעודיים אשר מאפשרים לטוס עם המכשיר.

כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות של מחולל חמצן ביתי, חשוב לבחור אותו בקפידה ולוודא שהוא אכן יספק את המענה הטוב ביותר על מצבו הבריאותי של המשתמש, על צרכיו ועל דרישותיו, כאשר יש לשים דגש בעיקר על פרמטרים כגון: עמידה בתקנים, גודל ומשקל, חיי הסוללה וכיוצא בזה..

היתרונות של מחולל חמצן ביתי

אין כל ספק שמחולל חמצן ביתי, בין אם הוא נייח ובין אם הוא נייד יכול לשדרג במידה רבה את החיים של אנשים רבים אשר סובלים ממחלות או הפרעות אשר קשורות בנשימה.
כמובן, שישנם מחוללי חמצן גם בבתי חולים, אבל לא מעט מהחולים באותן המחלות מתמודדים עם קשיי נשימה גם בחיי היומיום ובאמצעות מחולל חמצן נגיש וזמין, הם יכולים ליהנות מתחושה טובה יותר וזו באמצעות פעולה פשוטה – מבלי צורך לרוץ לבית חולים בכל פרק זמן קצר.

כאמור, בכדי ליהנות מכל היתרונות של מחולל חמצן ביתי, חשוב להיוועץ ברופא אשר יכווין למוצר המתאים ובשלב הבא, לבצע את הבחירה הנכונה במוצר – בדומה למוצרים אחרים, גם מחולל חמצן מגיע עם מפרט טכני שההמלצה היא להתעמק בו, לשים דגש על כל התכונות ובמידת הצורך גם להיוועץ באנשי מקצוע בעלי ידע או רקע בתחום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf