האם אתם זקוקים לפוליסת ביטוח צנרת להגנה על מערכת המים והביוב החיצונית שלכם?

האם אתם זקוקים לפוליסת ביטוח צנרת להגנה על מערכת המים והביוב החיצונית שלכם?

בעלי בתים רבים אינם מבינים שכל נזק לקווי המים והביוב שעוברים מביתם לחיבורי המים והביוב הם באחריותם ולא באחריות חברת המים. ביטוח דירה עשוי לכסות דליפה של קו מים בתוך הבית או הביוב, בהתאם לתנאי הפוליסה, אבל בדרך כלל הוא אינו מכסה תיקונים לפיצוצי צנרת שנמצאת מחוץ לבית בין יסוד הבית לקומת הבית.

פיצוץ בצינורות המים או הביוב החיצוניים עלול להוביל להוצאה של אלפי שקלים לתיקונים או לעלויות החלפה, בתוספת תיקוני גינון יקרים, והטרחה של שכירת קבלני שיפוץ שיבצעו את העבודה. לכן חשוב לרכוש ביטוח צנרת, אבל חשוב יותר להכין שיעורי בית לפני שרוכשים כיסוי מתאים.

מה צריך לקחת בחשבן כשרוכשים ביטוח צנרת?

לפני שרוכשים ביטוח צנרת, בעלי בתים צריכים לקחת בחשבון את גיל הבית ולחקור את הסבירות שקווי המים והביוב שלהם יחוו נזק. יש לשקול גם את מרחק הבי מחיבורי המים והביוב הציבוריים ולבדוק האם שכניהם חוו בעיות בצינורות שלהם.

בעלי בתים צריכים גם לקרוא בקפידה את תנאי הפוליסה כדי להבין:

  • מה הפוליסה מכסה בפועל.
  • מה היא אינה כוללת
  • מתי הביטוח נכנס לתוקף.
  • אילו קבלנים משמשים לביצוע עבודות התיקון, וזמני התגובה שלהם.
  • האם הכיסוי לנזק לקווי המים והביוב החיצוניים זמין באמצעות הפוליסות הקיימות.

חשוב להקפיד על תחזוקה נאותה של קווי המים והביוב באמצעות הימנעות משפיכת חומרים שומניים למערכת או השלכת חפים שאינם מתכלים, ולעקוב אחר שורשי העצים בחצר, שעלולים לסתום צינורות חיוניים, כמו גם להקפיד על בדיקה קבועה של הצנרת.

כיסוי ביטוח דירה לצנרת ואינסטלציה

פוליסת ביטוח הדירה מכסה נזקי מים פתאומיים ומקריים שנובעים מתרחישים כמו תקלה במערכת האינסטלציה או חור בצינור. אבל איך הביטוח מגן עליכם בדיוק? בואו נראה.

כיסוי לדירה

חלק המגורים בפוליסת ביטוח דירה מגן על המבנה, כך שאם חלק מהבית, כמו שטיחים, ריצוף וקירות נפגעים כתוצאה מדליפה שמכוסה במסגרת הפוליסה, הביטוח שלכם מסייע לכסות את עלויות התיקון או ההחלפה.

כיסוי לנכס

כיסוי הרכוש האישי מגן על החפצים בבית, כמו בגדים, ריהוט, מכשירי חשמל ואלקטרוניקה. כך שאם נזילה שמכוסה במסגרת הפוליסה תזיק לרכוש האישי שלכם, זה יהיה החלק הזה של הפוליסה שלכם שיסייע בכיסוי העלויות לתיקון או להחלפת הפריטים שלכם.

אובדן שימוש

רכיב זה ידוע גם כהוצאות מחיה נוספות, ומשיב לכם הוצאות שהות במלון, אוכל והוצאות אחרות אם אתם צריכים לעבור למקום אחר באופן זמני לאחר שמתבצעים תיקוני שיפוצים בביתכם.

בשורה התחתונה, חשוב שתדעו כל מה שריך לדעת על ביטוח צנרת

סוכן ביטוח הוא המפתח להבנת כל מה שצריך לדעת על ביטוח צנרת וביטוח דירה, וההבדלים ביניהם, כך שתוכלו להחליט על ההגנה הדרושה לכם מפני נזקי מים שנגרמים כתוצאה מצינורות דולפים ותקלות אינסטלציה אחרות.

צרו קשר עוד היום עם סוכן ביטוח וקבלו שקט נפשי עם ההגנה הנכונה, במקום לכסות בעצמכם הוצאות בלתי צפויות.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf