דלתות כניסה אלידור: כיצד הן שינו את הסטנדרט הישראלי בתחום

דלתות כניסה אלידור: כיצד הן שינו את הסטנדרט הישראלי בתחום

לאורך העשורים האחרונים מספר חברות הצליחו להטביע את חותמן בתחום הדלתות. אחת מהן היא דלתות כניסה אלידור. מפעל הממוקם בצפונה של ישראל ומתמקד הן ביצירה של דלתות כניסה עמידות במיוחד משכבות פלדה, והן בייצור והפצה של דלתות מעוצבות המשלבות חישורי ברזל, זכוכית מלובנת ועוד.

מה סייע למוצרי דלתות כניסה אלידור לבנות מוניטין?

החברה, הממוקמת בקריית ביאליק, בנתה עם השנים מוניטין של מצוינות. מחד, היא משלבת יצירתיות רבה בעיצוב המוצרים השונים. ניתן למצוא מגוון רחב של צבעים ועיצובים חדשניים לצד עיצובים קלאסיים מרהיבים.

את המוניטין החברה בנתה באמצעות שמירה על סטנדרטים בלתי מתפשרות בגימור של כל דלת. החל מפרזול ברמה גבוהה, תוך שימוש בחומרי גלם עמידים במיוחד, וכלה בצביעה איכותית המתבצעת בחום.

הצבעים של הדלת נשמרים לאורך שנים רבות ואינם מאבדים מחיוניותם. כך, חברה שקונה דלת כיום יכולה להשתמש בה עשורים רבים. עמידות גבוהה זו הופכת את כל קטלוג המוצרים של החברה למבוקש במיוחד על ידי מעצבים וקבלנים רבים.

עיטורים המשלבים אלמנטים ייחודיים

עוד מאפיין שהפך את דלתות כניסה אלידור לחברה המבוקשת מאוד על מעצבים, היא השילוב של עיטורים עדינים על הדלת שתוכננו היטב. הטבעות המתכת הללו מיוצרים בחברה על ידי ציוד חיתוך מדויק. עיטורים אלה מתאימים לבתים פרטיים וקוטג'ים בעיצוב חדשני, ויכולים להשתלב בבתי אבן בירושלים או במבני יוקרה בהרצליה פיתוח. לעתים, נשלחו אפילו הזמנות של הדלתות הייחודיות לאירופה, כדי לעטר מבנים בעיצוב יוקרתי.

הקווים הייחודיים של אלידור הפכו להיות מזוהים עם מראה יוקרתי ומהוקצע, כל זאת במחירים תחרותיים במיוחד.

דלתות עוצמתיות לבטיחות מירבית

יתרון נוסף שיש לדלתות בקולקציות השונות שאפשר למצוא בקטלוג החברה הוא העוצמה הרבה של הדלת. חוזק שהופך אותה למחיצה איכותית מול הרחוב שבחוץ.

אם משלבים את הדלת עצמה עם מנעולים איכותיים, מקבלים פתח שפורצים יתקשו מאוד לנסות לחדור. למעשה, הם יעברו בתוך דקות אחדות לבית סמוך עם דלת "נוחה" יותר לפריצה.

למרות השימוש בחומרים עדינים יותר לעיצוב, כמו זכוכית מלובנת עם הטבעה, ניתן להוסיף עוד עוצמה רבה יותר לדלת. זאת באמצעות הוספה של סורגי ממתכת לדלת. סורגים אלה מעוצבים אף הם בעבודת אמן, ומגיעים כחישורים מעוגלים או בעיצוב רשת לכיוונים שונים. ניתן כמובן גם להשיג סורגים סטנדרטיים לדלת, וכך להגן אף יותר על המבנה בו היא מותקנת.

דלתות כנף וחצי – יופי ופונקציונליות

לצד הדלתות בגודל הסטנדרטי, המפעל גם מייצר דלתות עם כנף וחצי. מדובר במוצרים רחבים ובעלי נוכחות מרשימה במיוחד. חצי הדלת יכול להיות מיוצר כמסגרת עם תוספת הזהה בצורתה לדלת או עיצוב דומה, המשלב זכוכית, ומאפשר להשתמש בחצי הכנף כחלון נוסף. אשנב עשוי זכוכית מלובנת ממנו ניתן לצפות בעומדים מחוץ למבנה.

כיום, בתים פרטיים רבים עושים שימוש באלמנט זה כדי להוסיף לבתים גדולים כקטנים יחוד רב.

יש הבוחרים להוסיף שתי דלתות ולהן חצי כנף מכל צד. כך, ניתן להשתמש בפתח רחב וגדול המאפשר להכניס לבית רהיטים גדולים או פסנתר כנף ישירות מפתח הדלת, ללא צורך בשימוש במנוף.

כל הדלתות שמציעה החברה מגיעות עם משקוף מגולוון, עמיד במיוחד, התואם לגודל וסגנון הדלת המבוקש.

לסיכום, אלה רק חלק מהמאפיינים שהפכו את הדלתות של אלידור ליצירה של ממש. אפשר לבחון באתר הבית של החברה את העיצובים החדשים של העונה האחרונה, ולהתרשם מהמבחר הגדול שמציעה החברה. באתר יש גם עמוד של מוצרים הנמכרים במחיר אטרקטיבי מאוד בקטגוריית העודפים. דמיינו כיצד גם הדירה או הבית שלכם יוכלו להיראות כאשר תשלבו במבנה דלת חדשה ומרשימה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf