דגשים חשובים לאיפור מקצועי

דגשים חשובים לאיפור מקצועי

את לא צריכה להוציא הון על מוצרי איפור בשביל להיראות נפלא ולהתאפר בקלות. פשוט השתמש בארבעת השלבים הבאים כדי למצוא את בסיס האיפור הטוב ביותר שעובד עם סוג העור שלך.

שלב 1: לדעת על סוג העור שלך.

איך תדע איזה סוג עור יש לך? ישנם 4 סוגי עור שונים.

העור שלך עשוי להיות מסווג כיובש, שמנוני, מעורב או רגיש. בכל מקום בו סוג העור שלך נופל על 4 הקטגוריות הרחבות, עליך לקחת בחשבון גם את מרכיבי הבסיס שלך. יסודות מבוססי קרם הם בסיס האיפור הטוב ביותר עבור רוב נשים. מוצרי האיפור מבית מאלו ווילז מציעים לך את מגוון האיפור הטוב והמתקדם ביותר לכל סוגי העור.

שלב 2: לדעת היטב את 4 הקטגוריות הרחבות של סוגי העור

הדבר העיקרי שיש לזכור הוא שהעור של כולן אינו דומה. באופן דומה, בסיס האיפור לאדם אחד עשוי להיות שונה לחלוטין מזה של אדם אחר.

את צריכה להבין היטב את סוג העור שלך כדי לדעת את בסיס האיפור המושלם עבורך.

שלב 3: הזני את עורך בפריימר

לפני שתוכלי להרגיש טוב עם איפור, עליך להכין את העור לקראת זה. פריימר הוא מוצר אחד שיכול לעזור לך להזין את העור שלך ולוודא כי קרם הלחות והאיפור שלך ממשיכים בצורה חלקה.

שלב 4: מרחי את האיפור שלך

למרות הפריימר בו השתמשת בשלב הראשון, עדיין תצטרכי למרוח את האיפור שלך. את יכולה להשתמש גם בפריימר הרגיל שלך, או שאת יכולה להשתמש בפריימר אחר.

אם השתמשת בפריימר, יהיה עליך לדלג על שלב ראשון.

אם השתמשת בפריימר ובבסיס נוזלי או אבקה, דלגי על שלב ב '.

שלבי יסוד:

אם השתמשת בבסיס נוזלי או אבקה, דלג על שלב 1 ושתיים.

עמוק בפנים, רוב הנשים משתמשות בבסיס לא נכון לעור השומני או היבש שלהן. כשאת משתמשת בבסיס שמן, את גורמת לשפתיים להיראות סדוקות. מצד שני, יסוד יבש גורם לעור שלך להיראות מתקלף ולא אחיד.

הבסיס הטוב ביותר עבורך הוא כזה שאינו מבוסס על שמן. עבור רוב בעלות העור השומני, בסיס טוב הוא על בסיס מים.

בחרי בסיס קוסמטי בעל מרקם בהיר או בינוני.

שלב 1: ליפליינר – יש לתחום בצורה נכונה את אזור השפתיים וממנו להמשיך את האיפור.

שלב 2: בסיס איפור – הבסיס שלך צריך להיות נוזלי. שלמות בבחירת הבסיס הנכון לעור שלך מושגת באמצעות ניסוי וטעייה. קצת עוברת דרך ארוכה – התחלי עם הבסיס העיקרי שלך ולאחר מכן הוסיפי איפור נוסף באמצעות מבחר תאורות, הקפדי להתמזג כך שלא יהיה לך המראה העוגי והמאט הזה.

שלב 3: מרחי קונסילר – רוב הנשים יוכלו לזהות קונסילר שהוא בגוון בהיר יותר מהבסיס שלהן. ככלל אצבע הקונסילר שלך צריכה להיות בהיר בגוון אחד או שניים מגוון העור שלך.

שלב 4: למרוח יסוד – למרוח איפור בעזרת מברשת סינתטית. הרטיבי את המברשת במעט מים או קרם לחות. בדרך כלל עדיף להתאים את צבע גוון העור שלך לבסיס שלך.

אם את הולכת על שיזוף בהיר, בינוני, ובעל עור בהיר באופן טבעי את יכולה למזג בסיס עם מעט חום כדלקמן.

  • שלב 1: לשטוף את הפנים במים חמים וניקוי
  • שלב 2: למרוח קרם לחות או בסיס איפור
  • שלב 3: מערבבים קרם לחות ויסוד בעזרת מברשת או ספוג
  • שלב 4: בעזרת ספוג או מברשת גדולה למרוח על כל הפנים
  • שלב 5: בעזרת ספוג או מברשת גדולה מורחים קונסילר

הרעיון בשימוש בטיפים אלה הוא להפיק את המרב מהאיפור שלך כך שתיהני ממנו כשאת משתמשת בו. באתר של דיל קוסמטיקס תוכלי למצוא מגוון מוצרים וטיפים נוספים לטיפוח העור ולאיפור מושלם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf