גואה והמלדיביים – הטיול הרומנטי החדש והמושלם לזוגות

גואה והמלדיביים – הטיול הרומנטי החדש והמושלם לזוגות

נהוג לחשוב שכאשר זה מגיע לטיול במזרח, מדובר ביעד שבעיקר מיועד לצעירים אחרי צבא או פנסיונרים שמגיעים לביקור חטוף באזור במסגרת של טיולים מאורגנים למזרח. אך מסתבר, שלאחרונה, קהל חדש של מטיילים משגשג ומגלה את את דרום הודו- הזוגות. אז איך המזרח יכול להציע לכם טיול מושלם? הנה כמה כיוונים שוודאי לא חשבתם עליהם לטיול רומנטי מושלם שמתחיל בגואה ומסתיים במאלדיביים.

מתחילים במזרח- גלו קודם כל את גואה

כדי להתחבר לאווירת החופש, הרוגע והגילוי העצמי, ההצעה שלנו היא להתחיל קודם כל עם טיסה ישירה לגואה – כאשר ההמלצה היא להתחיל בגואה למשך שבוע ימים ומשם להמשיך. ואם אתם תוהים מה יש לגואה שאין לתאילנד?  התשובה היא בעיקר הרבה רוגע, סדנאות יוגה ומדיטציה, פחות תיירים שגודשים כל נקודה באזור ובהתאם נוף וחנויות פחות ממוסחרים, אוכל נפלא ותושבים דוברי אנגלית. כל זה בשילוב עם ריזורטים מפנקים וחופים ארוכים וצלולים גדושי חול לבן כמו בגלויות ובעלי חיים רבים. בנוסף, דרום הודו מציעה לחוות את התרבות ההודית אבל בצורה "מרוככת" יותר. שכן התושבים הם עדיין הודים חמודים ונחמדים שרק יחייכו וירצו לעזור ומצד שני כל שאר ההתנהלות היא מערבית ומסודרת יותר משאר הודו.

גואה היא הרבה יותר מרק מסיבות פרועות וחופים

אם הפסקה למעלה עדיין לא שכנעה אתכם למה כדאי להתחיל את הטיול הרומנטי שלכם במזרח דווקא בגואה ואתם עדיין תקועים במחשבה שגואה זה בעיקר מסיבות ובטן גב בחופים, דעו לכם שיש לה הרבה יותר להציע מכפי שאתם סבורים. בגואה תוכלו למצוא שמורות טבע רבות, בים וביבשה. כך למשל תוכלו לעשות שיט לראות דולפינים בחוף פאלולים, לטייל ביער קסום טובל במפלים נהדרים ב- Dudhsagar , לסייר בגנים בוטניים או ליהנות ממוזיאון התעופה המקומי והמיוחד במינו.

אם תמצו את גואה בשבוע ימים, תוכלו לצאת ממנה גם לסיור בעיר קוצ'ין שהיא למעשה בירת דרום הודו ונחשבת גם ל"ונציה של המזרח". בקוצ'ין תוכלו ליהנות חוץ מחויה תרבותית יוצאת דופן, גם בשיט בתעלות, סדנאות בישול, יוגה, ציור וכל מה שמחיה את הנפש ואפילו להחשף לפן היהודי החזק שמקושר לעיר זו.

משם תוכלו להמשיך כבר ליעד הנופש הבא שלכם – המאלדיביים.

האיים המועדפים על הסלבס – המאלדיביים

התבוננות קלה בעמוד האינסטגרם של כל אחד מהסלבריטים האהוב עליכם יגלה לכם את היעד המופלא שנקרא המאלדיביים. מים צלולים בגווני ירוק וכחול, שקט מושלם ורגוע, בתי מלון ברמה שהיא הרבה מעל 5 כוכבים והרבה אוכל טוב. למי שחובב צלילה, זה ה- מקום!

טיסה ישירה למאלדיביים עולה כיום לא מעט כסף ומדובר ביעד שעדיין נחשב יוקרתי מאוד (על אף שמדובר ברצועה יחסית מתוחמת שרק היא פתוחה לנופשים בתוך אי שרוב תושביו הם מוסלמים הדוקים). מסיבה זו, דוווקא מומלץ להמשיך אליו אם אתם כבר בדרום הודו. במרחק טיסה קצר במיוחד של 3-4 שעות, תוכלו להגיע ישירות מדרום הודו לאיים הקסומים של המאלדיביים ולחסוך על הדרך הרבה מאוד כסף על הטיסה. לגבי בית המלון ושאר הוצאות הנופש- כמובן שכאן הכל תלוי בהעדפות שלכם ובבחירה שלכם.

מה עוד חשוב לדעת על טיול כזה?

אם הצלחנו לשכנע אתכם, חשוב שתדעו שהשהייה בהודו מצריכה הוצאת ויזה מבעוד מועד, אותה ניתן להוציא דרך אתר שגרירות הודו אונליין. הויזה נשלחת למייל ויש להביא אותה עמכם מודפסת בעת הטיסה לשם. בנוסף, על אף שגואה נחשבת קצת יותר מפותחת ומערבית לעומת שאר חלקי הודו, עדיין יש

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf