בחירת ריהוט עבור חדרי ילדים

בחירת ריהוט עבור חדרי ילדים

חדרי ילדים

לקראת מעבר לדירה חדשה ההורים מתלבטים בנושאים שונים וביניהם אילו פריטי ריהוט כדאי לקנות לכל אחד מחדרי הילדים. החשיבה היא לרכוש את המוצרים הפרקטיים ביותר שייצרו לכל אחד מהילדים סביבת מגורים נעימה התואמת את הצרכים האישיים שלהם. בהתאם לגילם של כל אחד מהילדים מתכננים את הנראות של חדרי ילדים. בעלי נכסים רבים מתייעצים עם מעצב פנים שמלווה אותם בתהליך זה ויש לכך יתרון גדול כיוון שהוא מכיר את הטרנדים החדשים, את השיטות החדשניות וגם את היצרנים או היבואנים האיכותיים ביותר, שכדאי לרכוש אצלם את הריהוט.

האפשרויות בנושא מיטות הן מיטת מעבר לפעוטות, מיטות נוער לילדים הבוגרים יותר. בקטגוריה זו יש כמה וכמה אפשרויות כמו מיטת יחיד אשר נפתחת ממנה מיטת חבר כך שאחים יוכלו לישון לפעמים זה לצד זה, חבר או בן דוד שבא לסוף שבוע. בנוסף לכך אפשר לרכוש ביחידה זו גם ארגז מצעים שנוח מאד לאחסן בו שמיכות חורפיות עבות, כריות ומצעים ובכך להפחית מהעומס שקיים בארון בחדר. לילדים גדולים יותר רוכשים מיטה וחצי שמאפשרת להם לישון בנוחות מרבית וגם באלכסון ולבני הנוער רוכשים מיטה זוגית בשלל דגמים.

העיצוב של חדרי ילדים

הילדים שוהים שעות רבות בכל יום בתוך חדרי ילדים, לפעמים הם לבד ולעיתים עם חברים ובני משפחה. לכן יש ליצור עבורם אווירה עוטפת ונעימה. זו הסיבה שלקוחות רבים מעדיפים להתקין בחדרי הילדים פרקטים למינציה או מעץ טבעי כדי ליצור נוחות בהליכה ובישיבה. זאת מכיוון שהפרקטים הם חומרים מבודדים והטמפרטורה שלהם בקיץ ובחורף היא די דומה. הילדים נהנים ללכת יחפים על הפרקטים וליהנות מהמרקם הנעים שלהם.

עם זאת במיוחד כשמדובר בילדים קטנים כאי להניח על הפרקט שטיח בעל סיבים עבים וצפופים כמו שאגי כדי ליצור מרחב ישיבה נוח וחמים, עבור השעות הרבות שבהן הילדים משחקים בחדרם.

גווניו של כל חדר ילדים

המעצב מסייע להורים בחשיבה איך לצבוע כל חדר. ברוב המקרים המגמה היא של גוונים בהירים כמו שמנת, אפרסק, ירוק בהיר, תכלת ועוד. אחד הטרנדים המוצלחים הוא צביעה של שלושה קירות בצבע שנבחר, כולל אפשרות של ציורים או שטחים גיאומטריים משורטטים על הקירות. על הקיר הרביעי מדביקים טפט בעל הדפסים יפהפיים המתאים לגיל של כל ילד, חיות, פרחים, תחביבים ועוד.

אקססוריז בחדרי ילדים

חפצי הנוי והתוספות של חדרי ילדים הם אלו שמעניקים לו את הטאץ' הייחודי. לכן רוכשים כמה פריטים שיוצרים חדרי ילדים מרהיבים ביופיים תוך התאמה מקסימלית לכל ילד. שטיח, ווילונות יפהפיים, פריטים כמו כדור הארץ או טלסקופ תמיד יוסיפו עניין בכל חדר.

בנוסף לכך פריטים ייחודיים שמאפיינים כל ילד על פי הדברים האהובים עליו, כדי ליצור חדר חמים ונעים שהחברים תמיד אוהבים להגיע אליו.

קרדיט: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf