ארנקים שונים לגברים שונים

ארנקים שונים לגברים שונים

ארנקים רבותיי, מלווים את העולם מאז ומעולם. משקיקי עור למטבעות זהב ועד לארנקים דיגיטליים בסלולארי החכם, כולנו משתמשים בארנק, וכולנו יכולים ליהנות מארנק איכותי. הארנק יכול לשמש גם בתור מתנת יומולדת מעולה, או מתנה לכל אירוע. למען האמת, נוח מאוד שיש יותר מארנק אחד זמין לשימוש, שכן אירועים שונים דורשים מראה שונה, ואיכות שונה, כך שכדאי שיהיה במלאי ארנק או שניים חילופיים להתאים לאירוע.

אם אתם הולכים לארוחה עסקית בוודאי תרצו לשלוף מהכיס ארנק יוקרתי ונאה במיוחד שמהווה סמל סטאטוס, ולא רק מקום לאחסן בו את הכסף שלכם ואת כרטיסי האשראי שלכם. לעומת זאת אם אתם יורדים רגע עם מכנסי טרינינג וחולצת טי-שרט לאסוף משהו מהחנות מתחת לבית הרי שלא תצטרכו ארנק יוקרה ללוות אתכם בטיול הקצר, אלא ארנק בסיס לחלוטין, עם מינימום כיסים.

סוגי ארנקים פופולאריים

  • ארנק כרטיסים – רבים מאיתנו בכלל לא מסתובבים עם מזומן יותר, וארנק שמתאים בעיקר אם לא רק לכרטיסי אשראי הוא הארנק האידיאלי. גם יוקרתי, גם קומפקטי, גם נוח, וגם שימושי מאוד, קל לשליפה והחזרה, ונועד בדיוק לשם שימוש מהיר בכרטיס האשראי, תוך שהוא מונע ממנו ליפול ולהחליק מהכיס.
  • ארנק ספר – הארנק הנפוץ והפופולארי הזה הוא ארנק שנפתח באמצע כמו ספר, ומציע כיסים ואחיזות בשני הצדדים. חלק מארנקים אלו מגיעים עם כיס או רוכסן גם למטבעות, בעוד שאחרי מגיעים רק עם מקום לשטרות ולכרטיסי אשראי.
  • ארנקים לצעיריםארנקים עם מעט יותר "חוצפה", איזה פס צבע מרענן, אולי איזה שם של מותג, ומעבר לזה לרוב זה ארנק יוקרתי ויפה כמו כל אחד מהאחרים, פשוט עם מראה קצת שונה מהקלאסי והחלק.
  • ארנק בגימור שונה – לא רק המבנה והצורה, גם סוג העור, חלק, מחוספס, קשיח או רך, הוא משהו לבחור ממנו, משהו שישפיע לא רק על המראה אלא גם על נוחות השימוש, וזה כבר עניין מאוד אישי.

ארנקים ממותגים

לא כל הארנקים נולדו שווים, וחלקם זכו לגיבוי ומיתוג, וכמובן של עיצוב, על ידי מעצבים יוקרתיים שנחשבים מאוד בתעשייה. מי שמחפש ארנק לגבר בתור מתנה למשל מוטב שיבחר ארנק ממותג, כדי שהשם של המיתוג יעשה את העבודה ויהפוך את המתנה לנחשבת יותר. ארנק של קלווין קליין למשל יהיה נחשב יותר מארנק ללא שם מותג, ואותו הדבר לגבי ארנק של הוגו בוס או מותגים אחרים ידועים ופופולאריים.

שימו לב שמתנות לגברים הם לרוב כהים יותר, ושלא כמו ארנקי הנשים שמגיעים בצבעים רבים, אדומים, לבנים וכיו"ב, מרבים הארנקים שגברים מעדיפים יהיו שחורים או חומים. אפשר להתווכח על הגוון, אבל כמעט ולא תמצאו גמישות בצבעים, אז אם אתם מחפשים לתת ארנק לגבר בתור מתנה, מוטב ללכת עם הזרם במקרה הזה ולבחור בארנק כהה.

לפרטים נוספים – מתנות לגברים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf