אפקט הקורונה: זינוק בביקוש לפנטהאוזים ברמת גן בשנת 2020

אפקט הקורונה: זינוק בביקוש לפנטהאוזים ברמת גן בשנת 2020

נתוני אתר יד 2: כ-27 אלף גולשים חיפשו פנטהאוזים ברמת גן בשנה החולפת – 35 מתעניינים על כל דירה שהוצעה למכירה בעיר.

משבר הקורונה שאפיין את שנת 2020 הביא לעלייה בביקוש לדירות פנטהאוז בעיר רמת גן. לפי נתוני אתר יד 2, בשנה האחרונה היו ברמת גן יותר מ-27 אלף גולשים שחיפשו דירות פנטהאוז, ו-780 מודעות של דירות שהוצעו למכירה – יחס ביקוש/היצע של כ-35, כלומר שעל כל דירה שהוצעה למכירה היו 35 מתעניינים.

לדברי סופי סרוגו יוכלמן, מנכ"לית משותפת בחברת סרוגו הבונה ומשווקת יחד עם חברת צמח המרמן את פרויקט THE LAKE על הפארק הלאומי ברמת גן, "משבר הקורונה שאפיין את שנת 2020 השפיע משמעותית על דפוסי הצריכה של ציבור מחפשי הדירות בישראל – השהייה הממושכת בבתים חידדה אצלם את החשיבות של מרחב המחייה הפנימי וגם החיצוני בדירות והביא לעלייה חדה בביקוש לדירות המאפשרות 'להרגיש בחוץ' כמו דירות הפנטהאוז שמציעות גם מרפסות ענקיות. את העדות לביקושים הללו ראינו מיד עם תחילת השיווק של הפרויקט, ובהתחשב בכך שהפנטהאוזים שלנו נהנים מנוף של 1,800 דונם של פארק ואגם, תוך חודשיים מכרנו 12 מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים".

העלייה בביקושים לפנטהאוזים ברמת גן תואמת למגמה הארצית, לפיה חלה עלייה חודשית עקבית בביקושים לדירות פנטהאוז מאז חודש אוקטובר 2020, ונכון לחודש פברואר האחרון היו באתר כ-122 אלף גולשים שחיפשו יח"ד כאלה, זינוק של כמעט פי 3 מכמות הביקושים בתקופה המקבילה ב-2020. בחודש פברואר הוצעו למכירה באתר 6,300 דירות פנטהאוז בארץ, כך שעל כל דירה היו 19 מתעניינים.

בסך הכל כ-709 אלף גולשים חיפשו בשנה האחרונה פנטהאוזים בארץ באתר יד 2, כשכמות החיפושים בחודש פברואר היתה הגבוהה ביותר בחלוקה לחודשים. לעומת הביקוש לפנטהאוזים, ההיצע לדירות כאלה באתר יד 2 הסתכם ב-18 אלף יח"ד בלבד בשנה האחרונה, יחס ביקוש/היצע של כמעט 40, כלומר שעל כל דירה שהוצעה למכירה היו 40 מתעניינים.

בתמונה: פרויקט THE LAKE ברמת גן של צמח המרמן וסרוגו 1  |  קרדיט הדמייה: 3division

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf