אירועים לילדים בחיפה בחופש הגדול

אירועים לילדים בחיפה בחופש הגדול

בירת הכרמל מושכת משפחות מכל הארץ לחופשה חווייתית בין הר לים. נוף מסנוור, חופים משגעים ושלל פעילויות ואטרקציות לילדים. מוזיאונים מסקרנים, בעלי חיים, פארק מטופחים – כל החומרים הדרושים לחופש גדול מנצח. מה מחכה לכם בחיפה בחופש הגדול? היכן לבקר ומה לא לפספס? בחרו את הפאן בסגנון המועדף בעיר היפה.

מאחורי הקלעים של העולם המדעי

תשכחו לרגע מהמילה מדע כי יש ילדים ששומעים מדע וחושבים שזה לא משהו שידבר עליהם. שוחחו עמם על תופעות טבע, המצאות וגילויים, כי זה בדיוק מה שמחכה להם במדעטק, מוזיאון המדע בחיפה בו שלל תערוכות ומיצגים אינטראקטיביים ליום כיף מסקרן שמדליק את כל החושים. יש כאן אשליות אופטיות, המצאות מבית היוצר של לאונרדו דה וינצ'י, עקרונות כימיים, סודות מהחלל החיצון, קסמים, מראות, אקוסטיקה וגלים ועוד הפתעות וריגושים.
היכן: שמריהו לוין 25 פינת בלפור 25

שופינג בילויים וכיף חיים

סינמול חיפה מהווה את המקפצה הכיפית והמהנה של אירועים לילדים בחיפה, על אחת כמה וכמה אם הגעתם ברכבת. התחנה עוצרת בסנמול ותוכלו ליהנות מכל העושר והאושר שיש לקומפלקס להציע לכם: אולמות קולנוע, היצע של מסעדות ובתי קפה, ג'ימבורי לקטנים וארקייד לחובבי המשחקים וכמובן שדרה ארוכה של חנויות מכל הסוגים של המותגים המובילים. המרכז מקיים שלל פעילויות והפעלות לילדים בחופש הגדול וכל שצריך זה להתמסר להנאה ולחזור לחיפה.
היכן: ההסתדרות 55

מפגש מהסוג החייתי

אין כמו להסתובב בגן החיות הלימודי בחיפה ולצפות בבעלי החיים בפעולה. הגן המטופח הזה הוא בית חם ואוהב למגוון בעלי חיים. ביניהם, דב חום סורי, אריה אפריקאי, זאב, יעל נובי, חסידות, טווסים, עיט ושלל זוחלים וזה לא הכל. המקום המושקע כולל גם את הגן הבוטני והמוזיאון הפרהיסטורי, צמחייה עשירה ויופי טבעי.
היכן: התשבי 124

באקסטרים שלכם

מי שבענייני חופש גדול משפחתי אתגרי, יוכל לנווט את דרכו לאקס פארק חיפה. ממלכת ההרפתקאות האולטימטיבית הכוללת, בין השאר, קיר טיפוס הגדול בישראל, קט רגל ופיינטבול. בנוסף, יש כאן פארק חבלים עם גשרים ומשימות מאתגרות נוספות והכל באווירה מלהיבה ואנרגטית להפליא. הכי אקשן שיש.

היכון, הכן, מרוץ

עוד פעילות אנרגטית היא בפארק המוטורי דן קארטינג בחיפה. כאן תוכלו להיכנס לעולם המרוצים בחדר סימולטורים מגניב ומתקן של מכוניות מתנגשות, מסלול טרקטורונים וכמובן מסלול מרוצי קרטינג המופרד לפי גילאי – לצעירים ולבוגרים. כנסו לדרייב.
היכן: החרושת 13

בעקבות הנפט

מי היה מאמין שצבעי פנדה עשויים מחומר מדלל שהופק מנפט או שכדור הוא חומר פלסטי שמקורו בנפט? לכל העובדות המפתיעות הללו תיחשפו בעת ביקור מסקרן במרכז המבקרים של קבוצת בזמן. ניתן ללמוד יותר על תהליכי הזיקוק ועל השפעת הנפט על חיינו והכל באמצעות טכנולוגיה מתקדמת והסברים מרתקים במבנה ששימש בעבר כמתקן לקירור מים שנצרכו בתהליכי הזיקוק.
היכן: הסתדרות, מפרץ חיפה

לנסוע מלמעלה למטה ובחזרה

אין ספק שנסיעה חווייתית מיוחדת מחכה לכם ברכבל של חיפה, שייקח אתכם למסע בין שמיים לארץ מול תפאורה עוצרת נשימה. אפשר לצאת מטיילת בת גלים ולסיים בסטלה מאריס או להפך ובכל מקרה, לצלם תמונות יפות וליהנות מהאווירה המיוחדת שמציע הרכבל לגדולים ולקטנים.
היכן: טיילת בת גלים או סטלה מריס

גדולים ביפן

עוד מוזיאון מעניין שמתאים לכל המשפחה הוא מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית. יש כאן סדנאות אוריגמי, סדנאות להכנת סושי, הכרות עם עולם הקליגרפיה ועוד יצירות מרתקות. ברוכים הבאים לארץ השמש העולה – מסע מהנה לתרבות המזרח הרחוק.
היכן: שד' הנשיא 89

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf