איפור לערב יום האהבה

איפור לערב יום האהבה

יום האהבה שחל בתאריך 14.2 הוא הזדמנות מצוינת לבלות ערב רומנטי עם בני זוג. רוצה להיראות בשיאך ולא מצליחה לבחור סגנון איפור? הנה כמה טיפים שיעזרו לך

הולנטיינס דיי, או "יום האהבה", נחגג מדי שנה בתאריך 14 בפברואר והוא מצוין במדינות רבות ברחבי העולם. בישראל למשל הוא נחוג בצורה בלתי רשמית לצד חגיגות יום האהבה העברי שחלות בתאריך ט"ו באב. בנוסף, נהוג לציין את יום האהבה עם מתנות, ורדים, שוקולדים, קופסאות בצורת לב ובילויים זוגיים.

נשים בכל הגילאים יכולות לנצל את יום האהבה כדי להתאפר בצורה רומנטית ומיוחדת. לא משנה איפה את מתכננת לבלות את הולנטיינס דיי, תמיד כדאי שיהיו לך כמה סודות איפור במלתחה. היתרון הוא שלא חייבים לעבור קורס איפור כדי להשיג מראה אלגנטי ביום האהבה ויש הרבה סגנונות שמתוכם ניתן לבחור.

איפור ערב קלאסי

ממהרת להספיק לארוחת ערב ביום האהבה אבל בדיוק חזרת מהעבודה? איפור קלאסי לא אמור לקחת לך יותר מ-20 דקות.  קודם כל, הקדישי 3 דקות למריחת מייק אפ. בחרי גוון מייק אפ שמתאים לגוון העור שלך באזור המחשוף ונסי להשתמש בטון אחד כהה יותר כדי לשוות לפנים מראה שזוף. לאחר מכן הקדישי עוד דקה למריחת קונסילר והמשיכי לפודרה. השתמשי בפודרה במרקם אבקתי וכך תוכלי לקבע את המייק אפ לפנים לכל אורך הערב.

את הפודרה מומלץ לפזר גם באזור העפעפיים העליונות ולהשתמש במברשת "פלאף" כדי למרוח מעט צללית בהירה. זה אמור לקחת לך עוד 5 דקות, לעומת 4 דקות נוספות שיוקדשו לסומק והצללות. אל תשכחי למרוח נגיעות של שימר מעל ההצללה ולכיוון הרקות כדי להשיג מראה מבריק.

תחמי את השפתיים בעזרת מקלון אוזניים ומרחי ליפסטיק וגלוסים בגוונים שחביבים עלייך. מראה סקסי ידרוש ממשך להוסיף קצת גלוס במרכז השפה התחתונה, אך אם אזור השפתיים חלק תוכלי למרוח רק ליפגלוס שקוף. בשלב האחרון תצטרכי למשוח מסקרה כדי לתחום את העיניים ולתת דגש נוסף במריחה צידית לכיוון הרקות על מנת להשיג מראה חתולי.

כך תזהרי בחושך

אפשרות נוספת שכדאי להכיר ביום האהבה היא איפור זוהר. זה איפור שמתאים למי שמתכוונת לבלות במועדונים, ברים ומקומות חשוכים.

בסגנון הזה את צריכה להתחיל עם ניקיון יסודי של עור הפנים ומריחה של מסיכת יופי. לאחר מכן הוסיפי סרום להחלקת העור ומרחי מעליו קרם לחות. הניחי קונסילר בגוון שמתאים לעורך מתחת לעיניים ועל העפעפיים, מרחי צללית מבריקה על כל גלגל העין וטשטשי אותה לתוך הכפל כדי להעמיק את השקע וציירי על העפעפיים קו ישר ורציף של איילנר.

הדביקי ריסים מלאכותיים כדי להשלים את המראה הכללי של האיפור הזוהר. לאחר מכן תוכלי למרוח שפתון אדום ולהבריש את עצמות הלחיים בברונזר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf