איפה כדאי לשכור רכב בארץ לטיול?

איפה כדאי לשכור רכב בארץ לטיול?

רוצים לטייל ברחבי ישראל ואין לכם רכב מתאים, או רכב בכלל? אם כך, תמיד ישנה האפשרות של השכרת רכב בארץ מחברות המתמחות בתחום. אז איפה כדאי לשכור רכב בארץ לטיול ומה כדאי לבדוק לפני כן? על כך בשורות הבאות.

אבל למה בכלל להשכיר רכב?

לפני שנספר היכן משכירים יש להתעכב על השאלה, מדוע בכלל לעשות השכרת רכב בארץ? אם  אין לכם רכב, התשובה ברורה, אבל אם יש לכם ייתכן שקצת פחות. אם ניקח למשל משפחה בהרכב מלא שרוצה לצאת לטיול של יומיים שלושה בדרום, ייתכן מאוד שהמכונית שהספיקה בשוטף לכולם אינה מספיק גדולה על מנת להכיל את הציוד הרב. ואם ניקח דוגמא אחרת של משפחה או זוג שיש להם אוטו די מיושן, אולם  הטיול עומד לטפס למשל לחרמון או לעלות מהערבה אל הנגב, ייתכן שעדיף שלא לקחת את הסיכון שהרכב ייתקע בעליות עם כל הציוד הכבד עליו. בנוסף, אם קבוצת חברים יוצאת לטיול, אם מגיעים אורחים מחו"ל, כשרוצים להתפנק עם מכונית איכותית, שמורה ונקייה – בכל המקרים האלו השכרת רכב בארץ היא בחירה פופולארית.

וממי להשכיר רכבים?

השכרת רכב בארץ מוצעת על ידי מספר חברות העוסקות בתחום. חשוב לוודא שמדובר בחברה מוכרת, רצינית וותיקה שיש לה מוניטין טוב ומכאן שניתן לסמוך על הרכבים המסופקים על ידיה ועל העמידה בלוחות הזמנים. כמו כן, תמיד ישנה עדיפות לחברה המחזיקה סניפים בפריסה ארצית רחבה, בין אם בקרבת מקום המגורים שלכם או בקרבת המקום בו אתם מתכוונים לטייל. במידת הצורך, בדקו מול החברה את האפשרות שהרכב השכור יגיע אליכם למיקום המבוקש (למשל הבית שלכם, הצימר או בית המלון בו אתם שוהים בטיול), וגם ייאסף מהמיקום האידיאלי עבורכם.

מעבר לכך, זכרו שלא חייבים על הרכב הראשון שרואים. כמו בכל תחום, גם כאן כדאי להיות צרכנים חכמים ולבצע השוואת מחירים עבור השכרת רכב בארץ. ייתכן מאוד שבדרך זו תוכלו לחסוך עשרות ואף מאות שקלים, כתלות בסוג הרכב ובאורך הטיול שלכם. ואם כבר הזכרנו את סוג הרכב להשכרה, לא מדובר רק בעניין של טעם אלא בהתאמה לצרכים – ובעיקר בהתאמה למספר הנפשות שאמורות לנסוע ברכב, וכן תא מטען מספיק גדול לציוד שלכם.

לבסוף, הערה אחרונה לגבי המחירים: לעיתים השכרת רכב בארץ מוצעת במחיר נוח וזול יותר על ידי חברה מסוימת, אבל אם קוראים את האותיות הקטנות של התקנון מגלים שההצעה פחות משתלמת ממה שנראה בתחילה. לכן, קראו את התקנון והבינו את משמעותו. טיול מהנה!

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf