אינסטלטור ברמת גן – מה נכון יותר לבחור, אינסטלטור ותיק או אינסטלטור רעב?

אינסטלטור ברמת גן – מה נכון יותר לבחור, אינסטלטור ותיק או אינסטלטור רעב?

בכל תחום בחיים, עומדות שתי תכונות, אחת מול השנייה, גם אם לעיתים נטען שהן יכולות להשתלב ולבוא ביחד. מצד אחד עומד הוותק של בעל המקצוע ומצד שני עומד הרעב שלו, הן הרעב לבצע את העבודה והן הרעב לגלות דברים חדשים ולהתמודד איתם.

שאלה זו עומדת בבסיסם של תחומים רבים, כאמור, וגם בכל מה שקשור לבעלי מקצוע שמפטלים בעניינים שונים שקשורים למבני מגורים או מבנים מסחריים ועסקיים. בשביל לענות על שאלה זו, ניקח לדוגמא מקרה בו אנחנו מתגוררים ברמת גן וזקוקים לאינסטלטור. מאחר ויש לנו אפשרות לבחור מבין אינסטלטורים שונים בעיר, נבחן האם נבחר אינסטלטור שיש לו וותק משמעותי בתחום או אינסטלטור צעיר שיש לו להציע לנו רעב בלתי מתפשר בתחום.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא אינסטלטור ברמת גן שיש לו עשרות שנים של ניסיון והוא עבד כבר בסוגי מבנים שונים ומכיר צנרות חדשות וישנות כאחד, מצד שני, אנחנו יכולים למצוא אינסטלטור ברמת גן, שאין לו ניסיון רב אך יש לו המון רעב ורצון להצליח בתחום, את מי נבחר? את מי נשכיר לעבודה אצלנו?

אז מה עדיף,ותק או רעב?

כשאנחנו שוכרים את שירותיו של אינסטלטור ברמת גן, אנחנו עושים זאת משני טעמים, או שיש לנו בעיה מסוימת שזקוקה לטיפול ולחילופין, אנחנו רוצים להתקין או לשנות מתקן מסוים במבנה, ויש צורך באינסטלטור מקצועי לשם כך.

אם נבחר אינסטלטור ותיק, מישהו שמתעסק בתחום כבר שנים רבות, אנחנו נרוויח כמה דברים, ראשית, סביר להניח שהוא כבר פגש במקרה כמו שלנו, וידע כיצד לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ובזמן קצר, שנית, אם מסיבה לא ברורה מתברר שזו רק חלק מהבעיה והיא רחבה הרבה יותר, הוא ידע כיצד להתמודד איתה, בין אם הוא מכיר אותה ובין אם לא, הוא ידע לנתב כלים ואפשרויות שונות לשם כך. שלוש, אנחנו נוכל לקבל הסבר הרבה יותר ברור, וסביר להניח גם נכון, מה בדיוק הבעיה, מה בדיוק הוא עשה וכיצד הוא טיפל במצב. ארבע, אינסטלטור ותיק יודע היטב מה המשמעות של שירות ללקוח, הוא מבין שאם הוא לא יעשה את הדברים כנדרש, זה עלול לפגוע בו.

החיסרון של ותק הרבה פעמים, הוא תחושת עייפות, זה יכול לבוא לידי ביטוי בעבודה איטית, דחייה של לוח זמנים, קיצור דרכים, ועוד. אלה דברים שאנחנו לא רוצים להתמודד איתם בשום מצב ובשום שלב.

היתרון של אינסטלטור צעיר ורעב הוא, שיש לו מטרה ללמוד מכל מקרה, גם אם הוא לא ידע איך לטפל בו מיד, הוא ירצה לעבוד עליו עד שיצליח לפתור אותו בשביל שבשלב הבא הוא יוכל להתמודד עם המקרה בזמן קצר. יתרון נוסף הוא, אינסטלטור צעיר יודע עד כמה חשוב, שכל לקוח יהיה מרוצה ממנו בשביל שהוא יקרא לו שוב.

מצד שני, החיסרון הוא ברור, הרעב לא יכול לכסות תמיד על חוסר ידע וחוסר יכולת לטפל בבעיה ולתקן אותה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf