איך תוכלו לדעת שאתם בוחרים פנצ'ריה איכותית, מקצועית וטובה? 

איך תוכלו לדעת שאתם בוחרים פנצ'ריה איכותית, מקצועית וטובה? 

כל מי שמחזיק רכב בבעלותו, יודע שאחד הדברים החשובים ביותר הם הצמיגים. הם מאפשרים לרכב לנסוע בבטחה, בקלות ובנוחות. במידה ויש תקלה באחד מהצמיגים, יש חובה לפנות כמה שיותר מהר לפנצ'ריה קרובה. שם תוכלו לקבל שירות מקצועי של תיקון והחלפה של צמיגים. 
אם אתם מתגוררים בעיר כמו רמת גן או בני ברק, סביר להניח שתמצאו המון פנצ'ריות, אבל איך תוכלו לדעת שזו שבחרתם אכן תספק לכם את השירות הטוב ביותר? אנו ממליצים לכם להמשיך בקריאה ולקרוא את הטיפים שלנו. 

איך תזהו פנצ'ריה מוצלחת? 

רמת השירות – כאשר אתם מגיעים לפנצ'ריה, היחס אליכם צריך להיות אישי ומסור ועליכם לקבל שירות מעולה. אגב, יש כאלה המעדיפים לפנות לפנצ'ריות קטנות, בדיוק בגלל היחס האישי. אך שימו לב, גם אם תפנו לפנצ'ריה גדולה ועמוסה, אם תגיעו לאחת הנכונה אתם בהחלט תקבלו שירות אישי וטוב. נניח שנכנסתם לפנצ'ריה ולא אהבתם את היחס שאתם מקבלים או שלא קיבלתם תשובות לשאלות שלכם, אז מומלץ שתתרחקו ותיסעו לפנצ'ריה אחרת. 

-חפשו ביקורת – תודות לרשת האינטרנט ולרשתות החברתיות, אפשר לחפש ביקורות והמלצות על פנצ'ריות שונות. מקדו את החיפוש לאזור בו אתם מתגוררים. לדוגמה, אם אתם נמצאים בבני-ברק, אז מומלץ לחפש בגוגל את צירוף המילים: פנצ'ריה בבני-ברק. אפשר גם לשאול חברים וקרובי משפחה אם הם מכירים פנצ'ריה מומלצת, כך תדעו שאתם מקבלים חוות דעת אמינה ואובייקטיבית. 

-מחיר – במרבית הפנצ'ריות, תקבלו מחיר אחיד בכל הקשור לתיקון הפנצ'ר (המחיר הוא 35 עד 50 שקלים כולל עבודה). אם מדובר גם על החלפת צמיגים לצמיגים חדשים, אז המחירים ישתנו בהתאם לסוג הצמיגים ולחברה המייצרת אותם (המחיר הוא החל מ-250 שקלים לצמיג. במידה ומחליפים צמיג אחד, יש להחליף גם את הצמיג השני שנמצא על אותו סרן) . אתם לא חייבים להחליט על המקום האם לבצע את החלפת הצמיגים ואתם בהחלט יכולים לקחת הצעות מחיר מפנצ'ריות נוספות. 

-ייעוץ – כאשר אתם מגיעים לפנצ'ריה, אתם אמורים גם לקבל ייעוץ לגבי צמיגים חדשים לרכב שלכם. אנשי המקצוע יתנו לכם פרטים לגבי הצמיגים וכמו כן ימליצו על הסוג הטוב ביותר, יפרטו את היתרונות והחסרונות שיש וכל זאת ללא שום עלות נוספת מצידכם. שירות הייעוץ ניתן בחינם וללא כל התחייבות. 

-שירותי חילוץ – מלבד תיקון פנצ'רים והחלפת צמיגים, יש פנצ'ריות שמספקות גם שירותי חילוץ. אם נתקעתם עם הרכב ואתם זקוקים לשירות חילוץ, תוכלו להתקשר ישירות לפנצ'ריה וכך תוכלו לפתור את הבעיה בצורה הטובה ביותר. 

שורה תחתונה 

אם תבחרו ליישם את הטיפים שהוזכרו לעיל, תראו בעצמכם שבפעם הבאה שתצטרכו שירותים מפנצ'ריה, אתם כבר תדעו לבחור את האחת שהכי נכונה ומתאימה. על אותה פנצ'ריה מומלצת שמצאתם, תוכלו להמליץ לבני משפחה וחברים.  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf