איך תגיעו הכי מוכנים שאפשר ליום הסיירות?

איך תגיעו הכי מוכנים שאפשר ליום הסיירות?

מעוניינים לחבוש כומתה סגולה? אולי כומתת גולני? בין אם אתם מתגייסים לשירות קרבי כזה או אחר, בניית כושר קרבי תמיד תהיה מומלצת (במשך תקופה לפני הגיוס, לא שבוע לפני). מה עוד? כיצד נגיע מוכנים ליום הסיירות? כיצד תגיעו מוכנים ליום הסיירות? על כל זאת ועוד במאמר זה.

אנחנו מזמינים אתכם להכיר דרכים שונות ושיטות, העיקר שתגיעו מוכנים ליום סיירות הקרוב. לא משנה לאיזו יחידה או חיל אתם חולמים להתגייס, אנחנו כאן בכדי להגיד לכם שחלומות יכולים גם להתגשם. חולמים על סיירת מטכ"ל? אולי על שירות קרבי מסוג אחר, ולאו דווקא סיירת? בין אם כך או כך, בואו נדבר לרגע על פעילויות קבוצתיות, בניית כושר קרבי ומה שביניהם.

מתכוננים לגיוס קרבי? לסיירת? בואו נדבר על הכנה!

חשוב לזכור, כשמדברים על פעילויות קבוצתיות, מדברים בעצם על כך שהפעילות הקבוצתית מועילה רבות לאנשים. מה ז"א? מאוד פשוט. כשיש אנשים מסביבכם, אין ספק שהביצועים שלכם עתידים להשתפר. וזו בעצם המטרה של בניית כושר קרבי.

אז, קודם כל?

  • עידוד התחרותיות שקיימת בכם, באמצעות פעילות קבוצתית. תתאמנו עם חבריכם או המשפחה, תקבעו יעדים, תפעילו טיימר-סטופר ותעמדו בכל מה שאתם מציבים לעצמכם. מומלץ מאוד לנסות לשבור את השיאים אחד של השני (ממקום ידידותי, כמובן).

תהיו מוכנים מראש לכך שכנראה תתרגשו

יום סיירות הוא יום מרגש במיוחד, אליו אתם צריכים להגיע מוכנים. בין אם התאמנתם לבד במשך התקופה האחרונה או עם אנשים, אתם צריכים לקחת בחשבון שכנראה אתם תתרגשו. שימו לב, כדאי להיות מודעים לכך שההתרגשות עשויה לגבור עליכם.

מה עושים?

  • מומלץ לקחת חלק בסדנאות שונות אשר מלמדות אתכם כיצד להתנהל עם לחצים וסטרס. אם אתם מחוברים לצד היצירתי שבכם, מומלץ מאוד לקחת חלק בסדנה כמו פסיכודרמה, באמצעותה תוכלו ללמוד לנשום טוב יותר, להירגע ולהתנהל נכון עם לחצים.

ככל שתהיו יותר מוכנים לכך שאתם עתידים להתרגש, ככה תוכלו לגבור על ההתרגשות ולהוביל לכך שהיא לא תפגום בביצועים שלכם. אין ספק, היות ומדובר ביום מרגש במיוחד, יהיה כדאי לקחת את התהליך ברצינות.

להימנע מתסכול במהלך תרגילים ומשימות

חשוב להבין כי ברוב המקרים, לא ימדדו אתכם נטו על סמך הביצועים שלכם. במילים אחרות, גם אם אתם לא צולחים איזושהי משימה או תרגיל כלשהו, יהיה עליכם תמיד להמשיך הלאה בגב זקוף ובכתפיים משוכות אחורה.

אל תתנו לתסכול לקחת חלק מהותי בגישה שלכם. לא צלחה משימה כלשהי? המשיכו במלוא המרץ למשימה הבאה. תתרגלו את זה במהלך האימונים שלכם, כך יהיה לכם קל יותר לפעול ברגע האמת. בסופו של דבר, PRACTICE MAKES PERFECT. רוצים להתגייס לקרבי? אתם מוזמנים להירשם כבר היום לקורסים לבניית כושר קרבי. בעזרת מדריכים מיומנים שהיו כבר במקומות אליהם אתם שואפים להגיע, תוכלו לצלוח את יום הסיירות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf