איך נבדיל בין אינסטלטור מקצועי לחובבן?

איך נבדיל בין אינסטלטור מקצועי לחובבן?

תקלה במערכות האינסטלציה בבית או במשרד משבשת את חיי היומיום שלנו וגורמת לפגיעה באיכות החיים ולמטרד רב. יש מגוון בעיות אינסטלציה העלולות להיגרם בכל רגע נתון, ולרוב ללא כל סימני אזהרה – לדוגמה סתימה קשה בכיור המטבח או חדר הרחצה, הצפה, נזילת מים, פיצוץ בצנרת, ברז דולף ועוד. מאחר ואין לדחות טיפול בבעיות במערכת האינסטלציה חשוב לאתר אינסטלטור מקצועי, זמין ובעיקר אמין.

בישראל יש אינסטלטורים רבים, ביניהם אנשי מקצוע בעלי ותק בענף וניסיון עשיר, אך יש גם חאפרים הפוגעים בתדמית של אנשי המקצוע המיומנים והאמינים. לכן, כדאי לדעת איך אפשר להבדיל בין אינסטלטור מקצועי לחובבן, לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם לקבל החלטה נכונה ולהזמין אינסטלטור מקצועי והוגן לטיפול יסודי בבעיה ממנה סובלים.

טיפים ודגשים לבחירת אינסטלטור מקצועי ולא חאפר

רגע לפני שאתם מזמינים אינסטלטור לטיפול בבעיה בדירה, בבית הפרטי או בעסק, כדאי לבקש מאנשים בסביבה הקרובה המלצות על איש מקצוע אמין ומיומן. לכן, כדאי לכם לבקש המלצות על אינסטלטור המציע שירות באזור המגורים שלכם משכנים, מקרובי משפחה או מקולגות בעבודה. יחד עם זאת, כיום בעידן האינטרנט המהיר, קל לאתר אנשי מקצוע וניתן לקרוא עליהם חוות דעת ולבדוק מהו הניסיון המקצועי שלהם.

אינסטלטור מקצועי יתחזק אתר אינטרנט איכותי הכולל מידע רב אודותיו, תחומי התמחות, אזורי שירות, מכתבי המלצה ומידע מקצועי כמו טיפים איך לפתוח סתימה וכדומה.

לכן, כאשר אתם מחפשים אינסטלטור מקצועי ומעוניינים להימנע מפניות לאנשי מקצוע חובבנים, עליכם להתייחס לפרמטרים הבאים:

ותק בענף – ברוב המקרים ותק בענף האינסטלציה מעיד על איש מקצוע אמין ומנוסה, יש תחרות גבוהה בענף, וחאפרים לרוב לא שורדים הרבה שנים.

המלצות וחוות דעת – אין חכם כבעל ניסיון, לכן חשוב לקרוא המלצות וחוות דעת על מספר אינסטלטורים כדי לקבל החלטה נכונה. המלצות כדאי לבקש בסביבה הקרובה ואין לוותר על קריאת חוות דעת באינדקסים מקצועיים באינטרנט.

מחירון – אם האינסטלטור מציע מחירון באתר שלו או במידה וקיבלתם ממנו הצעת מחיר, כדאי לבדוק מהי העלות הממוצעת בשוק לפתרון הבעיה ממנה אתם סובלים או לעבודה בתחום האינסטלציה לדוגמה החלפת צנרת, התקנת ניאגרה סמויה וכיוצא בזה. מחיר זול מדי עשוי להעיד על חאפר, אך כמובן שאינכם צריכים לפנות לאינסטלטור היקר ביותר.

אישורים והסמכות – חשוב לבדוק האם האינסטלטור מוסמך, מהו הניסיון המקצועי שלו, האם הוא מציע שיטות עבודה חדשניות ומתקדמות, וכמובן יש לוודא כי הוא עובד כחוק ויש ברשותו את כל האישורים והביטוחים הנדרשים.

שירותי חירום – אם השרברב מציע שירותי אינסטלטור 24 שעות הוא כנראה איש מקצוע מאחר וחאפרים לרוב יעבדו רק בשעות היום, ולא יציעו שירות מסביב לשעון.

בנוסף, כדאי לבדוק מהו המוניטין של האינסטלטור, האם יש ברשותו ציוד טכנולוגי חדשני לאיתור נזילות, וכמובן כדאי להתרשם מרמת השירות והמקצועיות שלו בשיחת הטלפון, לפני שמזמינים ממנו שירות.

הכתבה באדיבות "ניקוזים" אינסטלטור מוסמכים: http://nikuzim.co.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf