איך משיגים עוקבים באינסטגרם

איך משיגים עוקבים באינסטגרם

אם אתם כאן, אתם רוצים לדעת איך להשיג עוקבים באינסטגרם. כדי להשיג עוקבים באינסטגרם צריך קודם כל להקים פרופיל, שאנשים ירגישו שהם רוצים להתחבר אליו. צריך להעלות תכנים שברור לכם שקהל היעד שלכם יתעניין בהם. אם מישהו אומר לכם שאתם צריכים לנסות להשיג את תשומת הלב של כולם, זה לא רציני, עדיף להתמקד. אם עוד לא אפיינתם את קהל היעד הרצוי לכם, יהיה לכם הרבה יותר קשה להשיג עוקבים כי לא ברור למי אתם רוצים לכוון. מיקוד זה טוב.

יש תוכן ואין עוקבים, מה עושים?

אחד הדברים הכי מרגיזים זה להקים פרופיל אינסטגרם, להשקיע בתכנים, להשקיע בצילומים, להעלות את התכנים שאתם בטוחים שהם טובים, אבל לא להשיג לייקים ולא להשיג עוקבים. זה לא אומר שמשהו בתוכן שלכם או במסרים שלכם בהכרח לא נכון או לא עובד. יש הרבה פרופילים שלא מתרוממים לשום מקום פשוט מפני שהם עדיין לא משכו תשומת לב ראשונית בקנה מידה רחב. זה סוג של מעגל קסמים, מפני שמי שמושך תשומת לב מעבר לסף מסוים, מתחיל לעורר עוד יותר תשומת לב. אז אם יש לכם תוכן, יש לכם מוצר או מותג או תכנים שעשויים להיות מרתקים עבור אנשים שאליהם אתם מכוונים, שווה לשקול קנייה של עוקבים. יכול להיות שעד עכשיו לא חשבתם על זה. יכול להיות שחשבתם שזה אולי בסדר לאחרים אבל שהתוכן שלכם חזק מספיק. אבל אם המציאות גרמה לכם להבין שאתם חייבים לעשות משהו אחר, זה הזמן. תוכלו לבדוק בעצמכם מחירון עוקבים באינסטגרם ולראות שזה באמת לא עולה יותר מדי.

אתם לא צריכים משאבים מיוחדים בשביל לנסות ולהיווכח שזה עובד. אתם לא הראשונים וממש לא האחרונים שפתאום מבינים שככה הדברים עובדים. רק המותגים החזקים ביותר, הסלבריטאים המפורסמים, הדוגמניות המצליחות, צוברים רק עוקבים באופן טבעי ובלי עזרה. והאמת היא שגם זה אפילו כבר לא ממש נכון. אומרים שגם ידוענים והרבה מאוד כוכבי רשת ומותגים נעזרים ברכישה של עוקבים או לייקים. זוהי דרך לקצר תהליכים ולהשיג תוצאות הרבה יותר מהירות.

ייחוד, אותנטיות, מחשבה

כדי להשיג עוד עוקבים באינסטגרם, תצטרכו להמשיך לייצר תוכן ברמה גבוהה. הקפידו לחשוב כמו קהל היעד שלכם, כדי להבין מה יכול לעניין אותו. התכנים שלכם צריכים להיות מעניינים ומקוריים, גם אם לא הכל, אז לפחות חלק בלתי מבוטל. תוכלו להתנסות עם תוספת עוקבים לאינסטגרם בחינם, אבל זכרו לחפש את הזווית האישית שלכם. אם תעלו תמונות שנראות יפה אבל לא מספרות עליכם או על המותג שלכם שום דבר מיוחד, אין פה עניין גדול. האמת היא שמה שעובד מאוד חזק היום זה דווקא האותנטיות.

לשחרר תמונה עם המון פילטרים זה יכול לעבוד, אבל רק אם יש שם גם משהו אותנטי. לצלם סרטון מהוקצע, זה טוב ויפה, אבל זה יעבוד ויביא לייקים ועוקבים, אם אתם מביאים משהו מעצמכם. נסו לחשוב בזווית מרעננת, להביא קצת הומור, קצת פלפל, משהו אמיתי מהחיים. אז נסכם, תוכן טוב ובוסט של עוקבים שקניתם בשביל ההתחלה, יביאו עוקבים, לייקים ומעורבות שאתם מחפשים.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf