איך מקבלים הצעה לביטוח רכב שבאמת יכולה להיות רלוונטית?  

איך מקבלים הצעה לביטוח רכב שבאמת יכולה להיות רלוונטית?  

בפעם הראשונה בחיים קניתם רכב? אתם רוצים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי ליהנות מהרכב הזה, ובעיקר, אתם רוצים לנהוג עליו בצורה חוקית? אם כך, אתם בוודאי מבינים שחלק מהעניין הוא לשלם על הביטוח, כי רכב שאין לו ביטוח הוא רכב שלא כדאי לנהוג עליו. יחד עם זאת, כולנו יודעים גם שההוצאה על הביטוח יכולה להיות הרבה יותר מידי גבוהה, ולכן נשאלת השאלה: האם יש דרך להוזיל את העניין? האמת היא, שאם תפנו לקבלת הצעות שונות לביטוח רכב, תוכלו להשוות ביניהן ולראות איפה מחכה לכם האופציה הכי טובה שיש. למעשה, הצעה לביטוח רכב בחברת ביטוח מסוימת יכולה להשתנות בצורה משמעותית ביותר לעומת הצעות שמחכות אצל חברות אחרות. לכן יש טעם לבדוק לאן אתם עומדים לפנות, להשוות ולבחור את ההצעה הכי נכונה מבחינתכם.  

שימו לב מה כוללת הצעה לביטוח רכב 

עוד נתון שחשוב מאוד לקחת בחשבון כאשר רוצים לקבל מספר הצעות שונות לביטוח רכב, זו כמובן השאלה על מה בדיוק אתם משלמים. עד כמה ההצעה שאתם מקבלים מקיפה? והאם באמת מדובר על כל הביטוחים שאתם צריכים ורוצים לעשות לבד? העניין הוא שבדרך כלל, כאשר מדברים על הצעה לביטוח רכב, אנחנו רואים שיש הבדל בין ביטוח החובה ובין הביטוח המקיף. לכן חשוב להיות עם היד על הדופק, לרדת לעומק הפרטים ולראות שאתם באמת מבינים על מה אתם משלמים. בסופו של דבר, ההצעה שתוכלו לקבל לביטוח הרכב מחברה כזו או אחרת צריכה לכלול הכול, כי אתם לא תתחילו לפצל את הביטוחים שאתם עושים בין מספר חברות שונות.  

מה יכול להשפיע על מחיר הביטוח?  

חשוב להבין שיש נתונים וגורמים שונים שיכולים להשפיע, בסופו של דבר, על הצעת המחיר שתקבלו לביטוח הרכב שלכם. למשל: האם מדובר על רכב חדש? האם זה רכב ישן? האם זה רכב שעבר תאונות? ואיזה מערכות אבטחה והגנה יש בו? מה השווי של הרכב עצמו? בנוסף לכל אלה, גם העבר הביטוחי האישי שלכם ישפיע על הצעת המחיר שתוכלו לקבל. האם, למשל, הייתם מעורבים בעבר בתאונת דרכים? וכמה שנים אתם כבר מחזיקים רישיון נהיגה? חשוב להיות ערים לכל הנתונים האלה, כי הם אלה שבסופו של דבר משפיעים על מחיר פוליסת ביטוח הרכב. בנוסף, כמובן שכאשר מנסים להבין מה משפיע על הגובה של הצעה לביטוח רכב, צריך לקחת בחשבון גם את השאלה באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים. האם זו חברה מקצועית? גדולה? והאם זו חברת ביטוח עם וותק של שנים ומוניטין בכל הארץ? בדרך כלל חברות גדולות מרשות לעצמן לגבות מחירים יותר גבוהים ולכן חשוב לזכור זאת ולקחת זאת בחשבון. לא תמיד הצעת המחיר הכי גבוהה שיש היא הבחירה הנכונה כך שיש מקום להשוות ולראות איפה תשלמו קצת פחות על ביטוח הרכב החדש שלכם.  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf