איך מפרסמים בפייסבוק: מדריך לפרסום מודעות בפייסבוק

איך מפרסמים בפייסבוק: מדריך לפרסום מודעות בפייסבוק

מדריך לפרסום מודעות בפייסבוק – בכתבה הבאה נלמד איך מפרסמים בפייסבוק. דמיין כלי פרסום שעזר לך להגיע ללקוחות האידיאליים שלך בהתבסס על מה שהם אוהבים, תחומי העניין שלהם וההתנהגויות שלהם.

זה מה שאתה מקבל עם פרסום בפייסבוק, פלטפורמה המשמשת עסקים ומשווקים רבים, במיוחד אלה שרק מתחילים שאין להם הרבה ניסיון בפרסום או תקציב מודעות גדול. כל אחד יכול להתחיל  את הצמיחה העסקית שלו עם מודעות בפייסבוק, כל עוד הוא מוכן ללמוד את היסודות.

במדריך זה, נבחן מה הופך את פייסבוק לפלטפורמת פרסום כל כך פופולרית עם כל כך הרבה מותגים ונדריך אותך צעד אחר צעד כיצד להגדיר קמפיין מודעות בפייסבוק כדי להגביר את המכירות של העסק שלך.

למה לפרסום מודעות בפייסבוק?

עם כל כך הרבה אפשרויות, להחליט היכן להוציא את תקציב השיווק שלך יכולה להיות החלטה קשה. מה שהופך את פייסבוק לאטרקטיבית במיוחד עבור בעלי עסקים חדשים ומנוסים מסתכם בשני דברים:

  1. בסיס משתמשים פעיל ומעורב

פייסבוק היא מקום שבו אנו מתחברים עם בני משפחה וחברים, ועד כמה שאנחנו שונאים להודות בכך – היא די ממכרת. על פי הדיווחים, לפייסבוק יש יותר משני מיליארד משתמשים חודשיים פעילים, ומשתמשים אלה מבלים יותר זמן בפייסבוק מאשר ברשתות חברתיות מתחרות. בנוסף, פייסבוק היא הבעלים של WhatsApp, Messenger ואינסטגרם, אפליקציות פופולריות הנגישות למפרסמים בפייסבוק באמצעות פלטפורמת הפרסום שלה.

  1. פילוח לקוחות בהתבסס על נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות

פייסבוק מיועדת לשיתוף עדכונים אישיים ומידע עם החברים שלך, כגון תמונות מחופשה, שירים חדשים שגילית ומצבי קשר. כל הלייקים והקשרים שנעשו בפייסבוק ובאינסטגרם יוצרים פרופילי משתמשים מפורטים שמפרסמים יכולים להתחבר לתוכם באמצעות מודעות.

מפרסמים בפייסבוק יכולים להתאים את המוצרים והשירות שלהם לרשימה ארוכה של תחומי עניין, תכונות והתנהגויות של משתמשים, וכתוצאה מכך סבירות גבוהה יותר להגיע ללקוחות האידיאליים שלהם.

סוגי מודעות פייסבוק

ההצלחה שלך בפרסום בפייסבוק תלויה בבחירת הקהל שלך ובסוג המודעה שתבחר. עם זאת, יצירת מודעות יעילות בעלות ביצועים גבוהים מציבה אתגר למתחילים מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים שונים לבחירה.

כדי לעזור להתגבר על בעיה זו, תיארנו חמישה פורמטים מרכזיים של מודעות פייסבוק שבהם תוכל להשתמש.

מודעות תמונה בפייסבוק

מודעות של תמונה בודדת הן הסטנדרט לפרסום בפייסבוק. קל להכין אותן והן אחד מפורמטים המודעות היעילים ביותר. במחקר אחד בפייסבוק, סדרה של מודעות תמונה השיגה ביצועים טובים יותר מפורמטים אחרים של מודעות בהנעת תנועה ייחודית.

מודעות תמונה הן הטובות ביותר כאשר אתה רוצה ליצור מודעה במהירות או שאין לך תקציב רב. אתה יכול ליצור מודעת תמונה דרך דף הפייסבוק שלך או אם אתה רוצה אפשרויות פילוח מפורטות יותר, אתה יכול ליצור מודעה ב- 'מנהל המודעות של פייסבוק'.

מודעות וידאו בפייסבוק

מודעות וידאו (סרטון) מאפשרות לך להציג את המוצר והמותג שלך וללכוד את תשומת הלב של הצופים בפיד הסרטונים. אתה יכול ליצור מודעות סרטון ב- 'מנהל המודעות של פייסבוק' או לקדם פוסט שיש לו סרטון בדף הפייסבוק שלך. מודעות אלה מופיעות בפייסבוק, באינסטגרם, ב-Audience Network וב-Messenger.

אתה יכול להשתמש במודעות סרטון בפייסבוק כדי להציג תכונות ייחודיות או לספר את הסיפור של העסק שלך. סרטונים בני 15 שניות או פחות יכולים לעזור ללכוד את תשומת הלב של הקהל שלך ולשמור על מעורבותו. חשוב להוסיף הנעה לפעולה (CTA) בסוף, כגון רכישת מוצר או ביקור באתר אינטרנט.

מודעות קרוסלה בפייסבוק

מודעות קרוסלה מאפשרות לך לכלול עד 10 תמונות או סרטונים במודעה אחת, שלכל אחת מהן יש קישור משלה. אנשים יכולים לגלול בקרוסלה על-ידי החלקה שמאלה או ימינה במכשירים שלהם או על-ידי לחיצה על חצים כיווניים אם הם גולשים דרך המחשב.

אתה יכול להשתמש במודעות קרוסלה כדי:

  • להציג מוצרים מרובים וקישור לדפי יעד שונים
  • להציג כמה זוויות שונות של מוצר אחד
  • להציג או להסביר תהליך או הצעת

מודעות חוויה מיידית בפייסבוק

פורמט מודעת אלו כוללות מסך מלא, חוויה מיידית נועדה להקל על אנשים לקנות את המוצרים שלך. מודעות כוללות תמונת נושא או סרטון ויכולות להציג מספר מוצרים מתחת.

מודעות חוויה מיידית הן דרך מצוינת להציג לראווה את קטלוג המוצרים שלך, להציע חוויית גלישה מהנה ולעזור להפוך עניין למכירות. אתה יכול להציג מודעות אלה בניוז פיד של פייסבוק, בפיד של אינסטגרם ואפילו בסטורי באינסטגרם.

איך לפרסם בפייסבוק, מדריך צעד אחר צעד

עקוב אחר מדריך זו בנושא פרסום מודעות בפייסבוק כדי להגדיר ולהפעיל את המודעות הראשונות שלך.

שלב 1: הגדרת מנהל העסקים בפייסבוק

רבים מהעסקים שמוותרים על הפרסום שלהם בפייסבוק עושים זאת משום שהם מגדירים את החשבון שלהם בצורה שגויה או מוצפים ממגוון האפשרויות הרבות של פייסבוק ואף פעם לא מצליחים להגיע לנקודה שבה הם באמת מנהלים קמפיין.

לכן, כדי להתחיל ברגל ימין, תחילה ברצונך להבטיח שתגדיר את חשבון Business Manager שלך כראוי.

Business Manager הוא המקום בפייסבוק שמאכלס את חשבון המודעות שלך בפייסבוק, דפי העסק שלך וכלים אחרים שתצטרך כדי להציג את המודעות שלך.

כדי ליצור את חשבון Business Manager שלך בפייסבוק, עבור אל business.facebook.com ולחץ על צור חשבון.

פייסבוק תבקש ממך את שם העסק שלך, את דף העסק שלך בפייסבוק (צור דף עסקי אם אין לך), את שמך ואת כתובת הדוא"ל שלך.

לאחר מכן, יהיה עליך ליצור או להוסיף חשבון פרסום. ניתן לעשות זאת על-ידי בחירה בהגדרות עסקיות בתפריט Business Manager ולאחר מכן לחיצה על כלים נוספים והגדרות חשבון מודעות.

אתה תועבר לעמוד חדש עם האפשרות להוסיף חשבון מודעות קיים, לבקש גישה לחשבון מודעות או ליצור חשבון מודעות חדש. אם מעולם לא פרסמת בפייסבוק, לחץ על צור חשבון מודעות חדש ופעל לפי ההנחיות.

שלב 2: התקנת פיקסל פייסבוק

אחד התסכולים הנפוצים ביותר בקרב מפרסמים חדשים בפייסבוק הוא ההבנה אם המודעות שלהם אכן עבדו. אפשר לקדם פוסט או אפילו להגדיר קמפיין פרסומי ב- 'מנהל המודעות', אבל בלי להתקין את הפיקסל של פייסבוק לא תדע אם המודעה הובילה למכירות באתר שלך.

פיקסל פייסבוק הוא נקודת החיבור בין מודעות פייסבוק לאתר שלך. הפיקסל הוא קוד מעקב שיוצרים בחשבון Business Manager שלך ולאחר מכן מוסיפים אותו לאתר שלך. הפיקסל מראה לך את כל הפעולות שהמבקרים עשו באתר שלך דרך מודעות פייסבוק.

שלב 3 :יצירת קהלים בפייסבוק

יצירת קהל בדרך נכונה היא אחת המפתחות להצלחה בפרסום בפייסבוק. לפייסבוק יש מיליארדי משתמשים ברחבי העולם, כך שמציאת המשתמשים שסביר ביותר שיתעניינו בעסק או במוצר שלך דורשת שימוש יצירת קהל מותאם בפייסבוק.

קהלים נמצאים ב-Business Manager שבו אתה יכול ליצור רשימות של קהלים עם פילוח. ישנן מספר תכונות שונות הזמינות לפילוח הקהל שלך, אך ניתן לחלק אותן לשתי קטגוריות רחבות: פילוח מחדש וחיפושים פוטנציאליים.

פילוח מחדש: פרסום לקהל מחדש

מישהו שביקר באתר שלך, הוסיף משהו לעגלה שלו או עקב אחריך באינסטגרם, סביר יותר שישקול לקנות ממך משהו – ייתכן שהוא יזדקק לקצת עידוד.

אם אי פעם עיינת באתר של מותג גדול שמפרסם בפייסבוק אז מצאת את עצמך ממוקד במודעות שלו ובכל פעם שאתה פותח את פייסבוק או אינסטגרם אתה תראה את המודעה שלו, זה נקרא "פילוח מחדש", וזו אחת הצורות היעילות ביותר של פרסום בפייסבוק.

אתה יכול ליצור קהל פילוח מחדש באמצעות התכונה קהלים מותאמים אישית, הממוקמת במקטע קהלים ב-Business Manager. קהלים מותאמים אישית מציעים לך את האפשרות להתחבר לכל הנתונים שנלכדו על ידי פיקסל פייסבוק ודפי העסק שלך.

בעת יצירת קהל מותאם אישית, ניתנת לך רשימה של מקורות שונים לשאוב מהם נתונים. שלושת המקורות העיקריים הם:

  1. רשימת לקוחות

רשימת לקוחות מאפשר לך להעלות רשימה של כתובות דואר אלקטרוני, מספרי טלפון וכל פרטי קשר אחרים שאספת מלקוחות. פייסבוק מתאימה מידע זה למשתמשים כדי שתוכל להציג להם ישירות את המודעות שלך. יצירת קהל באמצעות רשימת לקוחות נהדרת עבור מוצרים חדשים או הגעה למשתמשים שעדיין לא ביצעו רכישה.

  1. תנועה באתר

תנועה באתר מאפשרת לך ליצור רשימת קהל על בסיס המבקרים באתר שלך. כאן, באפשרותך ליצור רשימות בגדלים שונים בהתבסס על פעולות שננקטו או דפים שבהם ביקרת באתר שלך. רשימות פילוח נפוצות שבדרך כלל ממירות היטב כוללות את אלה שביקרו באתר שלך ב-30 הימים האחרונים או הוסיפו משהו לעגלה שלהם בשבוע האחרון..

  1. מעורבות

בחירת במעורבות מאפשרויות יצירה של קהלים אשר ביצוע סוגים שונים של מעורבות בפוסט או בדף העסקי שלך בפייסבוק. בין אם יש לך סרטון שאוסף צפיות רבות או אירוע שבו היו מספר רב של משתתפים, פילוח קהל לפי מעורבות היא דרך יעילה להביא לקוחות פוטנציאליים שעשויים להיות מעוניינים לבצע רכישה באתר שלך.

  1. קהל דומה

אחת הדרכים שבהן פייסבוק מוצאת לקוחות פוטנציאליים טובים לעסק שלך היא באמצעות רשימת לקוחות או לידים שכבר אספת. קהלים דומים משתמשים בנתונים מהקהל שלך כדי ליצור קהל חדש מלא במשתמשי פייסבוק שמשתפים קווי דמיון עם הלקוחות הקיימים שלך.

ניתן ליצור קהלים דומים באמצעות הקהלים המותאמים ולטווח בגודל מ- 1% עד 10%. קהל דומה של 1% מכיל אנשים הדומים ביותר למקור הקהל ולכן הם יעד ראשון לקמפיינים שלך.

ככל שאתה מרחיב את הפילוח ומגדיל את התקציב שלך, מעבר ל- 3%, 5%, ובסופו של דבר 10% קהל דומה יכול לספק לך קנה מידה גדול יותר ועדיין להיות קשור לפרופיל משתמש התואם ללקוח שלך.

  1. תחומי עניין, התנהגויות ודמוגרפיה

אם אין לך רשימה של לקוחות קודמים או מבקרים באתר כדי ליצור קהל דומה, אתה יכול להשתמש בתחומי העניין כדי ליצור קהלים פוטנציאליים.

להלן פירוט של כל קטגוריה, עם דוגמאות של קבוצות משנה בתוך כל קטגוריה:

  • תחומי עניין מתייחסים לדפים ולתוכן שבו ביקרו משתמשי פייסבוק (למשל, בתי קפה, ספורט, טיולים).
  • התנהגויות הן פעולות שננקטו על ידי משתמשים שתועדו על ידי פייסבוק (למשל, חוגגים יום הולדת, עוברים לעיר חדשה, יולדים תינוק).
  • הנתונים הדמוגרפיים כוללים פרטי פרופיל משתמש (למשל, אמהות חדשות, מהנדסים, בוגרי מכללות).

התנהגות וקהלים דמוגרפיים הם בדרך כלל רחבים למדי ומורכבים ממאות אלפי עד מיליוני משתמשים, מומלץ לבדוק אותם בנפרד כדי שתוכלו למצוא איזה מהם עובד הכי טוב. לאחר שהצטמצמת בקהלים שממירים דרך המודעות שלך, אתה יכול להתחיל להתנסות בשכבות קהל נוספות כדי להרחיב את הקמפיינים שלך בחיפושים.

שלב 4: יצירת קמפיין מודעות פייסבוק

המודעות שאתה רואה בפיד בפייסבוק – תמונות, סרטונים וקרוסלות אלה המכילים את המילה "ממומן" – הן למעשה חלק מההגדרה גדולה יותר שנוצרה על ידי מפרסמים, הנקראת קמפיין.

השלב הראשון ביצירת המודעות הוא יצירת קמפיין.

בתוך כל קמפיין יש סדרת מודעות. בתוך סדרת מודעות אתה בוחר את הקהל, התקציב והפילוח שלך. קמפיין יחיד יכול להכיל סדרות מודעות מרובות, מה שמאפשר לך לבדוק קהלים שונים ומודעות בודדות אחד מול השני כדי לגלות מי מהן משיגה את הביצועים הטובים ביותר כדי שתוכל להתמקד שם.

בחירת מטרה לקמפיין

כדי להתחיל ליצור את הקמפיין הראשון שלך, עבור אל מנהל המודעות בחשבון Business Manager ולחץ על לחצן צור קמפיין (בולט בירוק). משם תתבקש לבחור מטרה.

קיימות שלוש קטגוריות של מטרות במודעות פייסבוק:

תחת כל קטגוריה יש רשימה קצרה של אפשרויות מפורטות יותר, כגון תנועה, צפיות בוידאו ומכירות של קטלוג מוצרים. אתה צריך לשקול מה המטרה שלך כעסק ומה אתה רוצה להשיג עם מודעות בפייסבוק ולתת לתשובות להנחות את ההחלטה שלך.

להלן כמה דוגמאות לאופן שבו מטרות שונים ישפיעו על יעדי הקמפיין שהגדרת:

  • אם אתה רוצה להגדיל את המכירות באתר שלך, הגדר את המטרה שלך להמרות.
  • אם אתה נתקל בבעיות בביצוע מכירות, ייתכן שתרצה לבחור ביעד "הוסיפו לסל" בתור היעד להמרה
  • אם אתם עדיין לא מוכרים מוצר אבל רוצים ליצור באז או מודעות, אז המטרה 'הגברת המודעות למותג' היא דרך טובה לקבל חשיפות בעלות נמוכה.
  • אם אתה מתקשה להניע תנועה לאתר שלך, בחירת תנועה כמטרה יכולה לעזור ליצור רשימת פילוח מחדש לקמפיין אחר.
  • אם אתה רוצה עוד לייקים, תגובות ושיתופים בפוסט, הגדר את המטרה שלך למעורבות.

לא משנה באיזו מטרה תבחר, פייסבוק תמיד תחייב אותך בגין חשיפות – מספר האנשים שצפו במודעה שלך.

חשוב לבחור את המטרה האמיתית שאתה רוצה להשיג. אם תבחר בתנועה אך למעשה תחפש רכישות באתר, לא תהיה מובטח לך להגיע ליעד שלך מכיוון שהוא לא נבחר כמטרה ברמת הקמפיין.

שלב 5: הגדרת סדרות מודעות בפייסבוק

לאחר בחירת מטרת הקמפיין, פייסבוק מכוונת אותך לרמת סדרת המודעות, שם תהיה לך הזדמנות לבחור:

  1. מה התקציב שברצונך להוציא ?
  2. מתי הפרסום בפייסבוק יעבוד ?
  3. לאיזה קהל ברצונך להגיע ?
  4. באיזה מיקומים המודעה שלך תופיע בפייסבוק ?

הגדרת התקציב ולוח הזמנים שלך

השלב הבא בסדרות המודעות הוא להזין את התקציב ולבחור אם אתה רוצה שזה יהיה תקציב יומי או תקציב כולל. ההחלטה כמה להוציא תלויה במספר גורמים:

  • כמה כסף קצבת לשיווק בפייסבוק: אתה יכול להוציא רק את מה שאתה יכול להרשות לעצמך.
  • עלות המוצר: פריטים בעלות גבוהה יותר דורשים בדרך כלל הוצאה גבוהה יותר על מודעות.
  • המטרה שאתה רוצה להשיג: יעדים ממוקדי מכירות כמו רכישות בדרך כלל עולים יותר מיעדים ממוקדי מודעות כמו התקשרויות ולחיצות.
  • עלות ממוצעת עבור לקוח חדש: אם ניסית פרסום בתשלום בפלטפורמות אחרות ויש לך עלות עבור רכישת לקוח חדש, תרצה ליישם אותה כאן.

אתה תמיד צריך לוודא שאתה נותן למודעות פייסבוק הזדמנות הוגנת על ידי הקצאת תקציב מספיק כדי להשיג את היעד שלך. לאחר פרסום המודעות, עליך לאפשר זמן ל"שלב הלמידה" של פייסבוק- התקופה שבה האלגוריתם שלה בוחן את הנתונים שלך..

קהל

בהמשך הדף נמצאת האפשרות לבחור קהל באמצעות התנהגויות, תחומי עניין או נתונים דמוגרפיים.
אתה יכול גם לבחור את הקהל מותאם אישית שדיברנו עליו קודם (מבקרים באתר, מעורבות בדף)

מיקומי מודעות

לבסוף, סדרות המודעות נותנות לך את היכולת לבחור היכן המודעה תופיע. כפי שהוזכר לעיל, פייסבוק מחזיקה באפליקציות פופולריות אחרות, מה שמעניק לה את היכולת להציב מודעות מחוץ לפייסבוק. אם אתה מעוניין להגיע רק למשתמשי אינסטגרם, לדוגמה, סדרות מודעות מאפשרות לך לבטל את כל המיקומים האחרים.

פייסבוק ממליצה לבחור מיקומים אוטומטיים. אפשרות זו מאפשרת לפייסבוק להשיג את מטרת הקמפיין שלך באמצעות כל המיקומים הזמינים.

שלב 6: יצירת מודעה (קריאייטיב)

השלב האחרון ביצירת קמפיין בפייסבוק הוא יצירת המודעה עצמה או הקריאייטיב.

בעת יצירת מודעה, תינתן לך האפשרות לבחור את דף העסק בפייסבוק ו/או את חשבון האינסטגרם שיציגו את המודעות שלך, אתה תוכן לבחור מה יהיה התוכן (טקסט/תמונה/וידאו) ולאן האנשים שלחצו על המודעה יגיעו (קישור).

מידות של מודעות בפייסבוק

יש הרבה מה לזכור בעת הפעלת קמפיין פרסום בפייסבוק, אחד מהדברים זה מידות של מודעות בפייסבוק.

כשאתה יוצר מודעות בפייסבוק אתה חייב להשתמש במידות שפייסבוק מספק לך, במידה והתמונה שלך לא תהיה במידות הנכונות זה עלול להוביל לכך שחלק מהמודעה שלך יחתך.

מידות של מודעות תמונה בפייסבוק

מודעות תמונה עיצוב

  • סוג קובץ: JPG או PNG
  • יחס: 1.91:1 עד 1:1
  • רזולוציה: לפחות 1080 x 1080 פיקסלים

מודעות תמונה טקסט

  • טקסט ראשי: 125 תווים
  • כותרת: 40 תווים
  • תיאור: 30 תווים

מודעות תמונה טכני

  • גודל קובץ מרבי: 30 MB
  • רוחב מינימלי: 600 פיקסלים
  • גובה מינימלי: 600 פיקסלים

יעדי קמפיין

כל הקמפיינים מלבד וידאו

מידות של מודעות סרטון בפייסבוק

מודעות סרטון עיצוב

  • סוג קובץ: MP4, MOV או GIF
  • יחס: 4:5
  • רזולוציה: לפחות 1080 x 1080 פיקסלים
  • כיתובי וידאו: אופציונלי, אך מומלץ
  • צליל וידאו: אופציונלי, אך מומלץ

מודעות סרטון טקסט

  • טקסט ראשי: 125 תווים
  • כותרת: 40 תווים
  • תיאור: 30 תווים

מודעות סרטון טכני

  • משך וידאו: שנייה אחת עד 241 דקות
  • גודל קובץ מירבי: 4 GB
  • רוחב מינימלי: 120 פיקסלים
  • גובה מינימלי: 120 פיקסלים

יעדי קמפיין

כל המטרות מלבד מכירות קטלוג

מידות של מודעות קרוסלה בפייסבוק

מודעות קרוסלה עיצוב

  • סוג קובץ תמונה: JPG או PNG
  • סוג קובץ וידאו: MP4, MOV או GIF
  • יחס: 1:1
  • רזולוציה: לפחות 1080 x 1080 פיקסלים

מודעות קרוסלה טקסט

  • טקסט ראשי: 125 תווים
  • כותרת: 40 תווים
  • תיאור: 20 תווים

מודעות קרוסלה טכני

  • מספר כרטיסי קרוסלה: 2 עד 10
  • גודל קובץ מירבי בתמונה: 30 MB
  • גודל קובץ מירבי של וידאו: 4 GB
  • משך וידאו: שנייה עד 240 דקות

יעדי קמפיין

תנועה, המרות, מכירות קטלוג

מידות של מודעות חוויה בפייסבוק

מודעות חוויה עיצוב

  • סוג קובץ תמונה: JPG או PNG
  • סוג קובץ וידאו MP4, MOV או GIF
  • Ratio: 1:1
  • רזולוציה: לפחות 1080 x 1080 פיקסלים

מודעות חוויה טקסט

  • טקסט ראשי: 125 תווים
  • כותרת: 40 תווים

מודעות חוויה טכני

  • חוויה מיידית: חובה
  • גודל קובץ מירבי בתמונה: 30 MB
  • גודל קובץ מירבי של וידאו: 4 GB

יעדי קמפיין

תנועה, המרות, מכירות קטלוג

טיפים והמלצות לפרסום מוצלח בפייסבוק

הנה כמה טיפים והמלצות שיכולים לעזור לך ליצור מודעות מוצלחות יותר, להגיע ללקוחות רבים יותר ולקבל תוצאות טובות יותר בעת הפרסום שלך בפייסבוק.

  • עיין בספריית המודעות של פייסבוק בשביל לקבלת השראה. לא בטוח איפה להתחיל עם יצירת מודעה? רוצה לראות מה המתחרים שלך עושים? ספריית המודעות של פייסבוק היא אוסף מקיף של מודעות הפועלות כעת בפייסבוק. אתה יכול לחפש לפי שם מותג כדי למצוא את המודעות הנוכחיות שהם מציגים ולראות איך הם מקדמים את המוצרים שלהם. לאחר מכן להשתמש במידע זה כדי לעורר השראה במודעות משלך.
  • תהיה אותנטי. שקול את טון הדיבור של המותג שלך. אתה מצחיק? שנון? תאגידים? ככל שהמודעות שלך אותנטיות יותר, כך גדל הסיכוי שאנשים יבצעו אינטראקציה וילמדו יותר על המותג, המוצר או השירות שלך.
  • הצג תמונות של אנשים המשתמשים במוצר שלך. כשאנשים גוללים בפיד שלהם, הם רואים תמונות וסרטונים של חברים ובני משפחה. אם אתה רוצה לגרום להם להתעניין במודעה שלך, השתמש בקריאייטיב שמראה שאנשים נהנים מהמוצר שלך – בדיוק כמו שהם רואים מיום ליום המחשבים שלהם.
  • בחר בקפידה את מטרות הקמפיין שלך. לפני שתיצור את הקמפיין הראשון, זהה את המדדים החשובים ביותר לעסק שלך.
  • שלב כמה סוגי מודעות. סרטונים נהדרים לספר את סיפור המותג שלך, בעוד שהתמונות יכולות לעזור להציג יתרונות שונים של המוצר שלך. השתמש בשילוב של פורמטים שונים של מודעות כדי לבדוק מה עובד יותר עם הקהל שלך.
  • שקול להשתמש במודעות Messenger. האם ידעת שכאשר מישהו לוחץ על מודעת פייסבוק, הוא יכול לפתוח צ'אט ב-Messenger עם העסק שלך? אתה יכול להציג מודעות פייסבוק עם Messenger וליצור תשובות מראש כדי לענות על שאלות של לקוחות, לייעל את תהליך הקנייה ולעודד מכירה.

מודעות פייסבוק לעסק שלך

לסיכום: פרסום בפייסבוק לעסקים נועד להיות קל ונוח לשימוש עבור אנשים ללא נסיון בשיווק דיגיטלי. מה שהופך את פייסבוק לאטרקטיבי עוד יותר לעסקים קטנים שאינם רוצים לשלם סכומי עתק עבור פרסום מודעות בפייסבוק.
אם אתה רוצה ללמוד עוד על יסודות הפרסום של פייסבוק אני מזמין אותך לבקר בכתובת: kiryatech.com/blog

המדריך נכתב ע"י מנכ"ל חברת קריתטק פתרונות שיווק דיגיטלי Kirya Tech Digital Solution

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf