איך להגדיל את ההכנסה הפאסיבית שלך?

איך להגדיל את ההכנסה הפאסיבית שלך?

זה לא סוד שלכולנו לא יזיק עוד 1000 שקלים במשכורת או בהכנסה החודשית. איזה אדם לא שואל את עצמו איך הוא יכול להגדיל את ההכנסות שלו? יש המון דרכים בהן אפשר לעשות זאת. יש המון שיטות אשר באמצעותן אתם יכולים להכניס כסף מהצד. הן מתחלקות למספר תחומים. אז הגדלת ההכנסה החודשית – מאיפה מתחילים?

איך אתם יכולים להגדיל את החיסכון שלכם?

ההנחה הרווחת היא שבשביל לחסוך סכום מסוים של כמה עשרות או מאות אלפים של שקלים אתם חייבים להתחיל להשקיע בשוק ההון. אך לא כך הדבר. בשביל להתחיל חיסכון כלשהו עליכם פשוט להתחיל ממשהו קטן והוא כבר יגדל עם הזמן. יש מונח אשר נקרא השקעות קטנות (למידע נוסף) והוא בעצם אומר שאתם יכולים לחסוך סכומים גדולים לאורך זמן על ידי הפקדות חודשיות או אפילו על ידי הפקדות של סכומים שהם חד פעמיים ונוחים אשר תוכלו לעמוד בהם ולהתמיד בעצם בחיסכון.

מה הן הדרכים בהם אפשר לחסוך יותר?

אז אמרנו שהדרך לחסוך בנויה מכמה שיטות. השיטות הללו מתחלקות לתחומים כמו השקעות ופיננסים, תחום של שיווק ודיגיטל וגם המרחב הביתי. הדרך הראשונה היא השקעה בשוק ההון והיא נעשית באמצעות קרנות השתלמות, פנסיה, ביטוחי חיים ועוד. אך לפני שאתם משקיעים אתם חייבים ללמוד קצת על שוק ההון, כמו מה הם דרכי התנהלות, קצת מושגי יסוד, מה הן השיטות, כללים ורגולציה ועוד. רק אז תוכלו להחליט אם להשקיע לבד או בעזרת יועץ. הדרך השנייה היא השקעה בנדל"ן. בתחום השיווק אתם יכולים לפתוח בלוג על כל נושא שאתם אוהבים או מתחברים אליו, לכתוב עליו ואפילו לקבל על זה כסף. גם מהיוטיוב אפשר להרוויח כסף בעזרת פרסום מודעות, לעבוד עם מותגים ועוד.

כיצד אתה יכול להרוויח עוד כסף מהמרחב הביתי שלך?

קודם כל, השיטה הכי טובה להרוויח עוד כסף היא לצמצם בהוצאות שלכם. יש לכם אופציה לפנות למאמן אישי אשר כל תפקידו הוא להכין הגדרת תקציב, הגדרת של עדיפויות, צמצום של קניות ספונטניות ועוד דרכים שיעזרו לכם לצמצמם הוצאות ולהגדיל הכנסות. דרך נוספת היא לערוך מכירת חצר. לכולם יש בבית בגדים שהם לא צריכים, צעצועים של הילדים שכבר גדלו ועזבו את הקן, רהיטים שעבר זמנם וסתם יושבים במחסן ועוד. זה הזמן להעביר את אותם חפצים למי שכן צריך ואפילו להרוויח על זה שקל או שניים. תמיד יש את האופציה של עבודה נוספת. עם העבודה הראשית שלכם מאפשרת זאת אתם יכולים לחפש עוד עבודה במשרה חלקית שתיתן לכם את הפוש האחרון שחסר לכם בסוף החודש. לסיכום, יש המון דרכים בהם אתם יכולים להגדיל את ההכנסה שלכם ואפילו את החיסכון שלכם, הכל מתחיל מחשיבה בדרך נכונה.

קרדיט: depositphotos

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf