איך לבחור צבעי ברמת גן

איך לבחור צבעי ברמת גן

צביעת דירה היום היא מלאכה שחייב לבצע אותה כמעט כל שנה בשביל שהבית יראה מטופח וטוב אבל תמיד נשאלת השאלה איך נידע לבחור צבעי מתאים שיבצע עבורנו את עבודות הצבע שאנחנו צריכים.

כאן נדבר על איך תוכלו למצוא צבעי מתאים באזור רמת גן

וותק הצבעי

כשאתם מתכננים לבצע צביעת דירה במרכז חשוב מאוד שתסתכלו לפני זה על וותק העבודה של הצבעי אותו אתם מזמינים. צבעי שהוא מנוסה תמיד עדיף על צבעי מתחיל שאין לו וותק ושהוא לא עבד עם צביעת דירות ובעיות מורכבות בצבע. צבעים מנוסים ידעו לפתור בעיות מורכבות שיכולות לצוץ בדירה שלכם כמו רטיבות , קילופים, סדקים ועוד… לעומת צבעי מתחיל שספק אם ידע לפתור בעיות מסוג אלו.

הסתכלו על תיק עבודות

בהרבה מקרים שבהם אנשים מזמינים צבעי לביתם ברמת גן הם לא רוצים רק צביעת דירה בצבע רגיל אלה לעיתים רוצים עבודות מיוחדות כמו חיפוי קירות או כל מיני אלמנטים מיוחדים. ואם אתם רוצים גם עבודות מיוחדות אז כדאי מאוד שתשאלו את הצבעי שלכם אם יש לו כל מיני עבודות מיוחדות שהוא ביצע וככה בעצם תוכלו לראות את המיומנות של הצבעי שלכם ולדעת אם אתם רוצים עבודה מהסוג שהוא יכול לתת לכם או לא.

המלצות

עוד משהו שחשוב לשים לב אליו הוא לראות האם יש המלצות על הצבעי. לרוב עבודות צבע הם עבודות עם המון ביקוש ויש המון עבודות שמתבצעות מידי יום אצל צבעים מנוסים ולכן צבעי שהוא נחשב לצבעי טוב יהיה חייב שיהיו לו המלצות. במיוחד אם אזור העבודה שלו הוא במרכז אז אולי יש סיכוי שתוכלו להכיר את אחד הממליצים עליו ולשאול אותו מה הם חושבים על עבודת הצבע שהוא ביצע אצלם וככה גם לקבל חוות עת על הצבעי שבו אתם מתעניינים ממקור ראשון.

מחיר

חשוב מאוד שתסתכלו על המחיר אותו אתם מקבלים. אזור המרכז ורמת גן בפרט יכול להיות מקום בו הצבעים ידרשו מחירים קצת גבוהים על העבודות שלהם בגלל פקקים בדרך אליכם או בעיות חנייה או כל מיני בעיות אחרות שיכולות לצוץ. חשוב מאוד שהמחיר אותו אתם מקבלים יהיה מחיר שוק ממוצע. אם המחיר יהיה מחיר נמוך מידי אז זה יכול להיות סיבה לחשוד כי לפעמים מה שזול עולה ביוקר ויכול להיות אולי שהצבעי חוסך עליכם באיכות החומרים שלו או באיכות העבודה שלו אז כדאי לשים לב. ואם המחיר הוא יקר אז כדאי לשאול את הצבעי אם יש משהו מיוחד בעבודה שלו שבגללה הוא לוקח מחיר גבוה יותר מהמתחרים שלו. אם המחיר הוא ממוצע אז זה טוב אבל עדיין כדאי שתשאלו מה כוללת העבודה שלו ותעשו השוואה עם המתחרים.

ייעוץ מקדים עם צבעי ברמת גן

כדאי מאוד שתתייעצו קודם עם הצבעי שלכם  לפני תחילת העבודה ולפני שאתם משלמים כסף. יכול להיות שיצוצו כל מיני בעיות קטנות במהלך העבודה ואלו יהיו דברים שלא סיכמתם אותם לפני וזה יכול ליצור בעיות. הכי טוב שהצבעי יבוא אליכם או ייתן לכם ייעוץ מקדים לכל העבודה שצריך לבצע אצלכם וייתן לכם הצעת מחיר מדוייקת עבורכם כדי שלא תיתקלו בכל מיני הפתעות במהלך העבודה. אחרי הייעוץ עם הצבעי אתם תרגישו הרבה יותר חכמים וככה תדעו בעצם מה צריך לבצע אצלכם ותבצעו את השיקולים שלכם בהתאם. חשוב מאוד גם שתשימו לב לקירות ותראו אם יש כל מיני בעיות שאיתם תתייעצו עם הצבעי שלכם לפני תחילת העבודה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf