איך לבחור את החיתול הכי טוב למבוגרים

איך לבחור את החיתול הכי טוב למבוגרים

מוצרים סופגים, המכונים לפעמים גם "חיתולים למבוגרים", עוזרים למטפלים לנהל את בריחת השתן של הוריהם המבוגרים. מוצרים סופגים לא משמשים לטיפול בבריחת שתן, אלא ככלי לניהול שלה.

אם ההורה שלך חווה בריחת שתן, זה תמיד חשוב ומומלץ לדבר עם  הרופא המטפל על מנת שיוכל לאבחן כראוי את בריחת השתן ולשלול בעיות אחרות מתחת לפני השטח, ולעזור למצוא את אפשרות הטיפול הטובה ביותר עבור ההורה שלך. עם זאת, לפעמים לא תהיה אפשרות טיפול יעיל זמינה שיכולה לרפא או להפחית את בריחת השתן, במקרים אלו מומלץ להשתמש במוצרים לספיגת שתן אצל מבוגרים.

מציאת המוצר הנכון

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת המוצר הסופג המתאים: גמישות שתתאים לרמת הפעילות היומיות של ההורה שלך; מוצרים לגברים או לנשים; גודל; רמת ספיגה; חד פעמי או לשימוש חוזר.

קח את כל הגורמים הללו בחשבון בחיפוש אחר המוצר המתאים.  ייתכן שאפילו תגלה שמוצר אחד הוא הכי נכון עבורך לשימוש בלילה, אחר לשימוש במשך היום, והשלישי בסיטואציות בהן אתה נדרש להיות מחוץ לבית ובפעילות, למשל בטיול.
נסה לא להסתכל דבר ראשון על תג המחיר, אלא לבחור את המוצר על פי הצרכים האישיים שלך. רבים מגלים שכאשר המוצר מותאם לצרכים, הוא מספק כיסוי טוב יותר ולכן עולה פחות בטווח הרחוק.

בנוגע ל"רפידות בוסטר"

ניתן לרכוש רפידות בוסטר כתוספת לתחתונים סופגים, ובכך להגדיל את הספיגה וההגנה. חשוב לציין כי בניגוד לרפידות רגילות, רפידות בוסטר מגיעות ללא תחתית עמידה למים. לאחר שהן מתמלאות בנפח המקסימלי שיכולות לספוג, הזרימה תמשיך לתחתון הסופג שמתחת.

בנוגע לטיפוח העור

שמירה על העור שבא במגע עם שתו או פעילות מעיים נקי ויבש חשובה מאוד. כאשר מחליפים את מוצרי הספיחה יש לשטוף את האזור עם סבון עדין ומים חמים, ולאחר מכן לטפוח על העור עד שיתייבש (לא לנגב בתנועות שפשוף). שימוש במשחת עור יכול לאפשר הגנה נוספת.
הימנעו משימוש בפדים למחזור
נשים רבות משתמשות באותם הפדים שמיועדים לווסת כאשר הן מתחילות לחוות בריחת שתן. רפידות אלה אינן מעוצבות על מנת לספוג שתן ואינן מספקות את הכיסוי וההגנה שפדים המיועדים לבריחת שתן מספקים.

בצעו את הרכישות מהבית

לעיתים קרובות, אנשים מתביישים לרכוש מוצרי ספיגה בבית המרחקת השכונתי או בסופר. לכן, מומלץ לשקול להשתמש בשירותי משלוחים של מוצרים אלה. הם בדרך כלל מגיעים בתיבה לא מסומנת, ולעיתים האתרים שמוכרים מוצרים אלה יספקו משלוח חינם או דוגמיות אם מבקשים.

אם יש צורך להתנהל אל מול בריחת השתן על ידי שימוש במוצרי ספיגה, הנה כמה יתרונות וחסרונות שיש לשקול.

יתרונות

ניתן לרכוש מוצרי ספיגה בחנות קרובה לבית או להזמין אותם דרך האינטרנט.
המוצרים מציעים את הביטחון שבידיעה שבמידה ותתרחש דליפה, יש משהו שיספוג אותה.
עבור אנשים מסוימים הסובלים מבריחת שתן, מוצרי ספיגה הן אפשרות מתאימה יותר מאשר ניתוח או טיפול תרופתי.

חסרונות

ישנה עלות מתמשכת שנלווית לשימוש במוצרים אלה
ההורה המבוגר שלך עלול להרגיש מודעות עצמית יתרה במידה והמוצרים יבלטו או ירעישו.
אנשים רבים חשים מבוכה לרכוש מוצרים אלה.

לדבר על בריחת שתן

כאשר אתם פונים להורים המבוגרים שלכם בנושא, הכי טוב להיות ישירים. למרבה הצער, בריחת שתן היא תופעה שמבוגרים רבים מתמודדים עמה. למרות שרכישת חיתולים למבוגרים יכולה להיות מביכה, האלטרנטיבה – שתתרחש דליפה של שתן בציבור, עלולה להיות גרועה יותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf