איך לבחור אביזר עישון שיגאל את הסובבים אתכם מריח של טבק?

איך לבחור אביזר עישון שיגאל את הסובבים אתכם מריח של טבק?

עישון הוא הרגל נפוץ מאוד מצד אחד, ומצד שני כזה שלא קל להוציא אותו לפועל. כל מי ששולף מהכיס חפיסת סיגריות כבר יודע שמיד יישלחו אליו מבטים מלאי תרעומת, ושסביר להניח שגם תישמע ביקורת ו/או בקשה לעבור לעשן במקום אחר. למעשה החוק בישראל (ולא רק כאן בארץ, כמובן) מגביל במידה משמעותית את אפשרויות העישון של הסיגריות במרחב הציבורי ותוחם את האזורים שבהם כן מותר לעשן למקומות מצומצמים למדי. גם בתוך הבתים הריח של הטבק מייצר התנגדות לפעולת העישון המוכרת – השותפים לדירה או בני המשפחה לא מתלהבים מהעשן שמפיץ סביבו ריח בעל נוכחות מובהקת ולא נעימה, ובמקרים רבים גם הם מבקשים ו/או דורשים מהמעשן להתרחק ולבצע את פעולת העישון במקום שלא יגרום לכל הבגדים להיספג בריח של טבק, לשיער להפוך לבעל ריח דומה וכו'. במציאות שכזו לא פלא שפותחו אביזרי עישון חדשים שגואלים את הסובבים אתכם מריח הטבק ומאפשרים לכם ליהנות מעישון בכל מקום בעצם.

יתרונות הסיגריה האלקטרונית

האביזר, ובעצם המוצר שפרץ לשוק העישון בסערה וכבש נתח משמעותי, הוא הסיגריה האלקטרונית. מדובר למעשה במכשיר איוד שכלל לא מייצר עשן, כך שההגדרה "אביזר עישון" לא לגמרי מדויקת, ולמעשה גם "סיגריה" היא לא תיאור אופטימלי שכן מדובר במכשיר שנראה כמו דיסק און קי ובאופן כללי יש לו חזות היי-טקית עדכנית – אבל הוא מייצר חוויה דומה עד זהה לזו של עישון הסיגריה הרגילה כך שאלו המונחים המקובלים.

בכל מקרה, היתרון העיקרי של האביזר החדשני הוא כאמור היעלמות העשן מחיי המעשן ועל כן גם מחיי הסובבים אותו. מכשיר האידוי מאדה נוזלים, כך שהתוצר הוא אדים שאותם שואף האדם והם אלה שמייצרים אצלו את התחושות הרצויות (בניגוד לסיגריה שבה מתבצע הליך שריפה, שמטבעו פולט עשן). בזכות היעדר העשן, אין למעשה מגבלה על המקומות שבהם ניתן להשתמש במוצר זה, אין ריח רע והסובבים אתכם לא כועסים עליכם. בהתאם ישנו ביקוש רב למכשירי האיוד השונים וכן למוצרים המשלימים אותם דוגמת קפסולות juul (הקפסולות שמכילות את הנוזלים שיאודו כדי לספק את החוויה הרצויה).

למה דווקא ג'ול?

כיום כבר קיים מגוון רחב למדי של מכשירי איוד, אבל רק אחד מהם, ה-juul, הפך לכל כך פופולרי עד שהאמריקאים כבר המציאו מילה חדשה כדי לתאר את הפעולה שמבצע מי שמשתמש בו – ג'ולינג.

סיבה אחת לביקוש הרב למכשיר איוד זה היא שהוא מחקה בצורה אופטימלית את חוויית העישון. ה"סוד" של מוצר זה הוא הוספת חומצה בנזואית לניקוטין שבנוזלים המאודים, וחומר זה מאפשר למי שהתרגלו לחוויה הספציפית של עישון סיגריה רגילה ורוצים לשמר אותה – מבלי לפלוט עשן, כמובן – לעשות זאת.

סיבה שנייה היא העיצוב של המכשיר. ה-juul נראה כאמור כמו דיסק און קי והחזות שלו מסוגננת להפליא. הוא גם קטן למדי, כך שנוח להסתובב איתו בכל מקום, ושליפתו מהכיס כדי לשאוף אדים שמייצרים חוויה מהנה היא פעולה שלא רק שלא נתקלת בהתנגדות אלא אף הפכה לטרנדית בארה"ב.

עוד סיבה היא מגוון האפשרויות שאפשר ליצור בזכות המבחר של קפסולות juul. כל קפסולה מכילה 0.7 מ"ל (עם 1.7% ניקוטין לפי משקל) ומספיקה לכ-200 שאיפות ומגיעה עם טעם אחר. בין הטעמים הקיימים: טבק, טבק וניל, מנטה, תפוח, מנגו וישנן גם קפסולות juul בטעם קרם ברולה לחוויית עישון טעימה ומתוקה במיוחד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf