איך יצטרף העסק שלכם לשלב הבא שמביאה גוגל שופינג לעולם קידום המוצרים

איך יצטרף העסק שלכם לשלב הבא שמביאה גוגל שופינג לעולם קידום המוצרים

עד היום האפשרויות שעמדו בפני בעלי עסק קמעונאי בכל הקשור לקידום היו מוגבלות. בין כתיבת מאמרי SEO להטמעת מילות מפתח במנוע החיפוש באופן אורגני, או הרשמה באתר השוואת מחירים (כמו זאפ) או בפלטפורמת מכירות קיימת(כמו Aliexpress), היו אפשרויות אלו בעייתיות – הן מבחינת התחרות הגבוהה שנוצרת בין העסקים, מי יציף יותר את הרשת בתוכן קידום ויקבל נראות, והן מבחינת היציבות של קידום זה לאורך זמן.

לראשונה, פיתחה גוגל פלטפורמה המאפשרת לעסקים לקדם מלאי על-ידי הנגשתו לצרכן כבר בשלב תוצאות החיפוש עצמן, במנותק מתוצאות הטקסט, ולא רק בתוצאות החיפוש, אלא בתגית ייעודית שהתווספה לגוגל, אחרי גוגל תמונות וגוגל סקולאר – גוגל שופינג. שם יוכלו הצרכנים לראות מוצרים בלבד כתמונה לצד תיאור מוצר. כל אלו מספקים למפרסם יתרון משמעותי בנראות.

על ידי הכרת כמה כללי אצבע לגבי אופן הפעולה של גוגל שופינג, תוכלו בקלות ועוד היום לקחת את נוכחות העסק שלכם ברשת לשלב הבא:

  • שני מרכיבי היסוד – כדי להתחיל לקדם בגוגל שופינג יש להירשם למרכז הסוחרים המנהל את קטלוג המוצרים ולגוגל AdWords המנהל את הקמפיין עצמו. שני אלה יחד הם כלי עבודה עוצמתיים ביותר ללימוד נטיות הצרכנים שיאפשרו לכם להתאים את פרסום המוצר ביתר דיוק.
  • תיאור המוצר הוא המפתח – בניגוד לקידום אורגני, כמוAdWords למשל, גוגל שופינג אינו עובד לפי מילות מפתח באופן ישיר, אלא לפי אתר המקור, מחיר, צבע וקטגוריות נוספות כפי שהן מופיעות בכותרת המוצר כמחרוזת שלמה. לכן חשוב מאוד לפרט ככל הניתן על המוצר כבר בכותרת שתהיה הרושם הראשוני של הצרכן עם החזרת תוצאות החיפוש. לדוגמא, עלינו לצפות חיפוש צרכנים כגון: "סריגים כהים לגבר" וליצור כותרת כמו: "סריג כהה לגבר", או "ביגוד חורף לגברים". זכרו, גוגל שופינג תחזיר תוצאות לפי הצעת המחיר הטובה ביחס למתחרים. משמעות הדבר היא שמתאפשר לכם למעשה ללמוד את תנאי השוק והתחרות בפלטפורמת החיפוש עצמה ובזמן אמת.
  • תמונות, תמונות, תמונות – יחד עם כותרת מזמינה, היסוד הוויזואלי החזק של גוגל שופינג, מעלה את הנחיצות בתמונות מושקעות, מזמינות ובאיכות גבוהה שימשכו את הצרכנים למוצר שלכם.
  • שלבו עבודה עם אנאליטיקס – גוגל שופינג מאפשרת חיבור לgoogle analytics כדי ללמוד את האפקטיביות של כל פרסומת. הוא יכול לבחון האם חיפשו יותר נעליים, מחשבים, או תכשיטים, או ניתוח עמוק יותר כמו, האם עגלת הקניות נותרה ריקה לאחר החיפוש או האם בוצעה רכישה.
  • עדכנו את סדר העדיפויות כל הזמן לפי הנתונים בשטח– היכולת החדשנית לנהל כמה קמפיינים במקביל, מאפשרת לכם לקבוע עדיפויות שונות לכל קמפיין. השתמשו בכל הנתונים העומדים לרשותכם בפלטפורמה כדי לקבוע את סדרי העדיפויות, לשנות לפי הצורך את תיאור המוצר ואת מחירו ודאגו להתעדכן בנתונים בשטח לעתים קרובות.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf