איך בוחרים חברת ניהול ועד בית

איך בוחרים חברת ניהול ועד בית

בימינו איננו צריכים לרדוף אחרי השכנים כדי שישלמו ועד בית או לנקות את חדר המדרגות בכוחות עצמנו אחרי יום עבודה עמוס, בייחוד אם מדובר בבניין דירות גדול. כי במיוחד בשביל זה קיימת חברת ניהול ועד בית שמספקת את המענה המלא עבור כל אחד. אם גם אתם רוצים להגיע הביתה ולדעת שהבניין שאתם גרים בו עומד על כנו ונראה מתוקתק יותר מתמיד, כדאי ליצור התקשרות עם חברת ניהול ועד בית מנוסה ומקצועית.

5 טיפים לבחירת חברת ניהול ועד בית

לא מעט אנשים חוששים לפנות לחברת תחזוקת בניינים, מפני החשש שההוצאות שלהם רק יגדלו. אך אם מתנהלים מול חברת ניהול ועד בית מנוסה ומקצועית, ההוצאות עליה יחזירו את עצמן בסופו של דבר. אבל הסוד הוא לבחור את החברה המתאימה לכם. כך שכאשר מחפשים חברה לאחזקת מבנים, אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון:

1. איזה ניסיון יש לחברה בתחום?

ככל שמדובר בחברה מנוסה יותר, כך גדל הסיכוי שהיא תעשה את עבודתה על הצד הטוב ביותר. חברה מנוסה היא חברה מקצועית והצוות שלה מכיר את כל החוקים בניהול בניינים ויודע למצוא פתרון גם לבעיות שנראות מורכבות יותר.

2. מה לגבי המחיר?

חברת ניהול ועד בית דורשת שכר טרחה עבור השירותים שהיא מציעה, אך חשוב לבחור בחברה המספקת מענה טוב ומחיר הוגן. חברה כזו פועלת בשקיפות מלאה, כך שאתם יודעים תמיד באיזה חודש היו חריגות ומתי אתם צריכים לשלם את התשלום החודשי. חברות התחזוקה מנפיקות חשבוניות לפי החוק.

3. מהי זמינות החברה?

כאשר בוחרים חברת ניהול מבנים, חשוב שהיא תהיה זמינה 24/7. לעולם אין לדעת מתי יתפוצץ צינור הביוב או שארון החשמל יחליט לשבוק חיים. כשיש תקלה בבניין, אתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים שיש לכם עם מי ליצור קשר.

4. עם אילו בעלי מקצוע היא עובדת?

חברת ניהול ועד בית צריכה לעבוד עם בעלי מקצוע שונים כדי לתחזק בניין – אינסטלטורים, חשמלאים, גננים, מנקי חלונות בגובה רב, טכנאי מכשירי כושר ועוד. חשוב לבדוק עם מי החברה עובדת על מנת שתוכלו לדעת שתמיד יבוא אליכם לבניין האדם המתאים שיתקן עבורכם את התקלה.

5. ובגדול, אילו שירותים מציעה החברה?

לפני שחותמים על חוזה עם חברה לניהול ועד בית, חשוב לברר אילו שירותים היא מציעה. האם מדובר במעטפת שלמה של שירותים עבור הבניין, או בשירותים ממוקדים יותר הכוללים תיקונים ותחזוקה שוטפת של חדר המדרגות?

אם נסכם, חשוב לבחון היטב את החברה לפני שמזמינים אותה לנהל בניין דירות. ואם אתם מחפשים חברה מקצועית ואיכותית הפועלת בתחומה כבר מעל לעשור, הכירו את אב בית – אומנים בניהול נכסים. החברה מנהלת סוגים שונים של נכסים ומעניקה שירותים מלאים בכל שעות היממה, תוך שמירה על שקיפות לאורך כל הדרך.

קרדיט: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf