אבטחה בעולם המחשוב

אבטחה בעולם המחשוב

מה הן Penetration Test ולמה אתם רוצים לבצע אותן?

בעולם המודרני שלנו, קל הרבה יותר מאי פעם להגיע לקבצים מסווגים, חומרים רגישים ואפילו סודות מסחריים ששייכים לכל בית עסק. אומנם אתם צריכים קצת ידע מקצועי, אבל עם קצת ניסיון ורצון אפילו פורצים צעירים מצליחים לגלות מידע סודי במיוחד. בדיוק מסיבה זו בעלי עסקים רבים מעוניינים לבצע באופן קבוע Penetration Test. זוהי בדיקה שקובעת מהי מידת האבטחה של הארגון שלכם והאם אתם חסינים מפני פריצות אפשריות בעולם דיגיטלי. כיום בעלי עסקים רבים מחויבים לבצע את הבדיקה, ולכן היא הופכת לנפוצה יותר ויותר.

Penetration Test – בדיקה אחת שמשנה לגמרי את תמונת האבטחה 

היתרון של Penetration Test על פני כל עבודת הגנה אחרת בתחום המחשוב, מחולק לחמישה פרמטרים מרכזיים:

  1. ניתן לראות במהירות כל ניסיון פריצה – כבר במועד הבדיקה, בין שמדובר על בדיקת תשתית פיזית של המכשור ובין שמדובר על בדיקת התוכנות השונות איתם עובד בית העסק, ניתן למצוא עדויות לניסיונות פריצה או לפריצות. כך שתהיה לכם אפשרות להגיב במהירות, ואפילו לקחת גם כמה וכמה צעדי מנע לטובת בית העסק.
  2. קבלת מידע ממוקד מטרה על הפורצים – לעיתים רבות מאוד ניתן גם לאתר את מיקום הפיזי של הפורצים, להשיג את כתובת ה IP או לגלות "תביעות רגל" דיגיטליות שהם השאירו במאגרים שלכם במהלך הבריתה. ואז גם הרבה יותר קל לפנות לרשויות החוק לכולם
  3. איתור מטרת הפריצה – Penetration Test איכותית יכולה להבהין גם מה היא המטרה של ניסיון הפריצה. וכך להגן על המידע הכי חשוב של בית העסק שלכם או של הלקוחות שלכם, מפני ניסיונות חדירה דומים שיכולים להגיע בעתיד לבוא.
  4. ניתוב מידע ויצירת חומת אש – אם כבר זיהיתם ניסיון חדירה, יכול מאוד להיות שתרצו לשנות את מיקום הקבצים החשובים ביותר לעסק שלכם ולבצע כמה פעולות תכנות להגנה על החומרים היקרים ביותר.
  5. התאמה לצרכי הארגון שלכם Penetration Test אמיתית בדיקה שמתאימה לאופי הפעילות העסקית שלכם, והיא יכולה ליצור לכם תרבות ארגונית בטוחה יותר כמו גם ממשק הוגן לטובת כל הלקוחות שלכם.

יצירת שגרת בדיקות קבועה – להגנה על המידע הכי חשוב בעסק

עכשיו, כאשר ברור לכם עד כמה  חשובה היא Penetration Test, במיוחד בעסקים שיש להם גישה לחומרים רגישים, כל מה שנותר לכם הוא למצוא את אנשי המקצוע שיעזרו לכם לבצע את הבדיקה על הצד הטוב ביותר. כיום מספקת חברת hipaa מגוון רחב של Penetration Test לסוגים שונים של עסקים. החברה מאפשרת לכל לקוח להתאים את המוצר הנכון לצרכים שלו, בסופו של יום גם ליצור מערכי האבטחה בטוחים הרבה יותר, לטובת אנשי הצוות בחברה, הלקוחות השונים ברחבי העולם והמידע האישי שהם מספקים לחברה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf