משלוחי פרחים ברמת גן – מתנה מושלמת!

משלוחי פרחים ברמת גן – מתנה מושלמת!

האדם הראשון שלח לחווה פרחים ליום הולדת? כנראה שלא, אבל אין ספק שבמשך דורות רבים משלוחי פרחים היוו את המתנה המושלמת.

לא משנה איזו הפתעה תכננת לה ליום ההולדת, אל תשכח לצרף זר פרחים! הציפייה לקבל זר פרחים ליום הולדת אינה מפתיעה. כבר שנים רבות שמדובר במנהג מקובל וחוצה תרבויות. מה יש בהם בפרחים ששובה את לבנו ומעורר בנו שמחה?

פרחים מעוררי השראה

פרחים מעוררים בנו רגשות שונים, כמו ידידות, אהבה, חיבה, התרגשות, הפתעה, פליאה, הערכה והוקרה. מבט אחד בזר פרחים טרי מזכיר לנו את היופי הרב שקיים בטבע ואת האפשרות להכניס מעט מן הפריחה הזו אל תוך ביתנו הקט.

שליחת פרחים מקובלת לא רק בישראל הקטנה אלא בכל רחבי העולם. רוצים לדעת מה משותף לנשים באנגליה, בניו יורק או ברמת גן? הציפייה לקבל זר פרחים יום הולדת מאדם קרוב, ביחד עם הקדשה אישית ומילים חמות. כן, לפרחים יש כוח לחבר בין אנשים ולהזכיר לנו את הדמיון בינינו ועם זאת את הייחודיות של כל אחד ואחת. קשה להישאר אדישים למראה זר פרחים מעוצב שנשזר בידי אומן ונעטף בצורה אסתטית ומרהיבה. פרחי עירית מקיימים משלוחי פרחים ברמת גן, כל הפרחים שלו טריים ואיכותיים ומגיעים ליעדם כפי שנקבע עם המזמין מבעוד מועד.

פרחי עירית – המתנה המושלמת בכל עונה

לא משנה אם אמצע החורף או תחילת האביב, זר פרחים ליום הולדת זו מתנה שמתאימה לכל עונה. עם זאת, כדאי להקדיש זמן לבחירת הזר ולא לבחור אותו כלאחר יד, שכן יש פרחים שפורחים בעונה מסוימת ולזמן קצר, וחבל לפספס את יופיים דווקא כשהם זמינים. הדוגמה הכי טובה לכך היא טוליפים, המוכרים גם בשם "צבעוניים". פרחים אלו מגיחים לרגע במהלך החורף וזמינים לתקופה קצרה, לכן הם נחשבים ליוקרתיים ובעלי ביקוש גבוה.

כשאתם בוחרים לשלב בזר פרחי עונה ייחודיים, המתנה הופכת מבנאלית למקורית ובעלת אמירה ומי לא רוצה להרגיש שהשקיעו בה לקראת יום ההולדת?

היכן מוצאים פרחים איכותיים ברמת גן? בחנות פרחים ותיקה ובעלת ניסיון של שנים בשזירה מקצועית של זרים מרהיבים ובעיצוב סידורי פרחים לאירועים ולשולחן החג.

בחרו בחנות המציעה מבחר רחב ושירות זמין ואדיב, ללא פשרה על איכות וטריות הפרחים. המשלוח יצא לדרכו לכלת השמחה ואתם תזכו לראות את החיוך הגדול שלה, כשההפתעה תגיע ליעדה. להזמנות אונליין היכנסו לאתר פרחי עירית בכתובת: https://www.irit-flowers.co.il/ או בצעו הזמנה טלפונית בטלפון מספר: 3706*.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf