היתרונות של פספורטקארד

היתרונות של פספורטקארד

היתרונות הרבים של פספורטקארד.

ביטוח נסיעות פספורטקארד מחזיק באמתחתו הרבה יתרונות, לעומת ביטוחי נסיעות שונים, חלק מהם נובע מן מהלך השירות ואף הדרך, באופן כזה שאי אפשר לאתר אותם בחברות שונות, כלהלן –

  • פספורט קארד מבטחת אף במקרים רפואיים מסובכים – בתום אשפוז או לחלופית בשל מחלה כל שהיא, בכל הגילאים ואף בכל מצב רפואי, לרבות אישה בהיריון. בנוסף לכך, הביטוח לא מגביל מענק טיפול רפואי של מקום מסוים ואפשר לקבל טיפול באזור שהכי סמוך או הכי מועדף על ידכם.
  • בפוליסה של פספורט קארד לא קיימת השתתפות עצמית בשביל הוצאה רפואית – כל מה שעליכם לעשות הינו לגהץ ומשלמים. הדבר הזה אל מול פוליסות שונות, אשר בהן נכללת השתתפות עצמית בגין מרבית ההוצאות והכסף מושב אליכם רק בתום ניכוי ובסיום עת בה לוקח לחברת הביטוח עת רבה והמון ביורוקרטיה להשלים את החזר הכסף עבורכם.
  • מעבר לכיסוי רפואי, ביטוח נסיעה מכסה אף מצבי של גניבת ציוד בשווי רב. ציוד אלקטרוני, כמו למשל – טלפון נייד או טבלט כבר הפכו ממזמן לחלק מובנה מרשימת הציוד לנסיעות לחוץ לארץ, בשל כך מומלץ לבטח אותם מפאת הסבת נזק. הפוליסה של חברת פספורט קארד נותנת בידכם ביטוח של כל המכשירים האלו מפאת גניבה ותפצה אתכם בהתאם. עליכם לדעת, כי הנכם נדרשים בסיטואציה כזאת להמציא היתר מן המשטרה הכי סמכה אליכם הודות התרחשות הגניבה.
  • הפרוצדורה של ההפקה הינה זריזה וקלה ביותר. בתוך כמה דקות, בצורה מקוונת, בתום הזנה של פרטים, יוענק בידכם ביטוח נסיעות לחו"ל ואף פספורט קארד שמחכה לכם. בתום שהעניקו לכם כרטיס, באפשרותכם לעשו בו שימוש לשאר הנסיעות שלכם, כאשר כל מה שנדרש מכם הינו ליישם את הביטוח. בסיום הפקת הביטוח, יישלח אליכם כל המידע שלו הנכם זקוקים, כמו למשל – תנאי הביטוח, מספרי טלפון לשעת חירום ללא עלות, הדרכה איך והן היכן לאסוף את הכרטיס וכיוצא בזה.
  • הפשטות שבהגשת תביעה – כרטיס פספורטקארד הינו למעשה מהווה את הנתיב הכי פשוט עבור הגשת תביעה במדינה זרה – ניתן להפעיל את הכרטיס, לגהץ אותו ובזאת מסתכם כל האירוע. בפוליסות שונות, יידרש מכם להוציא מן הכיס שלכם בשביל ההוצאות, לשמור את האסמכתאות וכן להגיש תביעה כאשר הנכם שבים למדינת ישראל, על מנת שיוענקו לכם העלויות בחזרה. מדובר בפרוצדורה שעשויה להיות מאוד מסובכת ולהימשך על פני עת ארוכה.
  • הזמינות נשארת נינוחה וגם פשוטה אף בתום הקנייה של הביטוח – מוקד החירום של פספורט קארד אקטיבי ואף מאויש כל משך היום שבעה ימים בשבוע ובאם נדרש, אפשר ליצור קשר במנעד רב של דרכים, לרבות – אפליקציית פספורט קארד, טלפון, סקייפ, וואצאפ או פייסבוק ותקבלו תשובה לאלתר.
  • גבול האחריות הינו רב ביותר, אף בצורה אבסולוטית ואף במובן של יחס לפוליסות שונות, מדובר על חמישה מיליון דולר, סכום נאה לכל דעה ועניין.

מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל כלל?

ביטוח נסיעות לחו"ל כלל כולל מענה לבעיות רפואיות מגוונות, אשר עשויות לקרות במשך הנסיעה, כדי לתת בידכם נסיעה שקטה ובטוחה. הבסיס כולל הוצאות רפואיות ואשפוז במדינה זרה, פינוי אווירי או ימי מאזור התרחשות המקרה לבית חולים סמוך אליכם או לבית חולים שהולם את הסיטואציה שלכם, טיפולי חירום של שיניים וכיוצא בזאת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf